عمومی

5 ویژگی اعضای تیم و رهبران که اغلب آنها را محدود می کنند موفقیت

۵ ویژگی اعضای تیم و رهبران که اغلب آنها را محدود می کنند
موفقیت

یکی از کلیدهای موفقیت شما به عنوان یک حرفه ای و رهبر کسب و کار، توانایی شما در روابط را پرورش دهید و همکارانی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های به شما کمک می کند تا شغل خود را بسازید یا یک تیم را رهبری کنید، به جای افرادی که هرگز شما را به چالش نمی کشند یا ممکن است فقط مراقب خودش است. من به عنوان یک مشاور تجاری به این نتیجه رسیده ام که افراد مناسب بهتر از بهترین استراتژی هستند.

من راهنمایی های بسیار خوبی در انتخاب پیدا کردم. افراد مناسب، و اصلاح خود، در کتابی جدید، “قایق ها را بسوزانید،” توسط مت هیگینز، کارآفرین سریالی. مت یک کوسه مهمان مکرر در Shark Tank برای کارآفرینان، و همچنین یک مدرس در مدرسه بازرگانی هاروارد.

کتاب او تماماً در مورد همکاری او با افراد مناسب است و همچنین شما با پرتاب کردن برنامه‌های پشتیبان کامل پتانسیل خود را آزاد می‌کنید. او همچنین توصیه می‌کند در ابتکارات کلیدی کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری‌های جدید مشارکت داشته باشید و شکست را به یک گزینه تبدیل نکنید.

پیدا کردن افراد مناسب با شروع کار شروع می‌شود. درک پنج الگوی کلیدی که من و مت هر دو در هر حرفه ای کسب و کار به دنبال آن هستیم. این الگوها عوامل بالقوه ای برای موفقیت در تمامی روابط رهبری و حرفه ای هستند:

۱٫ فقط به اسب بخار فکری بیش از حد تکیه کنید.

برخی افراد دارای عقل خام فراوانی هستند، اما در هوش هیجانی این ممکن است هر گونه توانایی برای کار با دیگران، یا علاقه به کار روی خود، سازگاری و پذیرش تغییر را محدود کند. برای اینکه یک رهبر خوب باشید، باید بتوانید بازخورد بگیرید و به طور موثر بازخورد را به دیگران ارائه دهید.

بر اساس تجربه شخصی من من یک مدیر اجرایی و مشاور در تجارت، مدتهاست که متقاعد شده ام که هوش هیجانی در رهبری و موفقیت بلندمدت بر هوش منطقی (IQ) هر بار پیروز می شود. در هر رابطه ای به دنبال هوش هیجانی باشید.

۲٫ نسبت به اختلافات احتمالی بیش از حد احترام گذاشتن.

البته، شما همیشه می خواهید افرادی در اطراف شما باشند که گوش دهند، اما همچنین اعتماد به نفس داشته باشند تا از آنچه که به آن اعتقاد دارند دفاع کنند. حتی اگر کمی درگیری ایجاد کند. شما نیازی به افرادی ندارید که آنقدر از هر گونه اختلاف می ترسند که هرگز در مورد مسائل موضعی نگیرند، یا ایده های نوآورانه ای ارائه ندهند.

<برخی افراد تحت تصمیم توافقی مخفی می شوند- ایجاد به عنوان اجتناب از اختلاف نظر، استدلال برای مشارکت و مشارکت بیشتر تیم. اما، زمانی که به نوآوری یا برای مسائل پیچیده نیاز دارید، اغلب ممکن است برای تصمیم گیری درست به اختلاف نظر نیاز داشته باشید.

۳٫ قادر به تشخیص یا رسیدگی به سیاست های محل کار نیست.

شما همچنین به افرادی نیاز دارید که از آگاهی بین فردی برخوردار باشند تا بدانند چگونه با هر فردی در یک سازمان رفتار کنند و بتوانند نحوه رفتار آنها را پیش بینی کنند. به موقعیت های مختلف پاسخ دهند. این مستلزم درک آنچه شما و آنها را برانگیخته می‌کند، و بتوانید از هر انگیزه استفاده کنید.

مطمئن هستم که شما موافقت خواهد کرد که هر اداره ای دارای سیاست است، خواه تصدیق شود یا نه. افرادی که روابط سازنده ای با همکاران، اعضای بیرونی و مدیریت ایجاد می کنند، همیشه کمتر تحت تاثیر سیاست قرار می گیرند و در کمک به شما موفق تر خواهند بود.

۴٫ مایل به تقسیم اعتبار برای موفقیت در کار نیست.

برای برخی از اعضای تیم و همکاران، موفقیت به جای “ما” مربوط به “من” است. این همکاران یا رهبران مشتاق هرگز اعتماد و پیروی لازم را به دست نمی آورند تا از همه برای موفقیت یا کسب و کار خود بیشترین بهره را ببرید. در طول مکالمات اولیه با دقت به زبان آنها گوش دهید.

سخت‌ترین افرادی که در درجه اول بر روی خود تمرکز می‌کنند، هستند نارسیست های پنهان. به دنبال احساس خودسری آرام یا احساس برتری باشید، از جمله خیره‌های تحقیرآمیز، عدم تماس چشمی، حرکات نادیده‌انگیز و بی‌توجهی کلی. مراقب باشید.

۵٫ تمایلی به نشان دادن یا اعتراف هر نقطه ضعفی ندارد.

بعضی از افراد سعی می کنند به جای گوش دادن و پاسخ دادن به برنامه شما، با طفره رفتن از سؤالات یا فشار دادن دستور کار خود، عیب های خود را پنهان کنند. به دنبال افرادی باشید که با دیگران صادق و معتبر باشند و از اعتراف اشتباهات هراسی نداشته باشند. همه ما نقاط ضعفی داریم و به افرادی با مهارت‌های مکمل نیاز داریم.

گاهی اوقات ضعف‌های ظاهری در دیگران یا خودتان نقاط کور که نیستند عمداً پنهان شده است در این صورت، با شناسایی عوامل محرک و تلاش صادقانه برای برقراری ارتباط یا ارائه راه حلی برای چالش، بیشترین پیشرفت را خواهید داشت.

این نکات از کار دکتر لورا فینفر و او مشاوره برتری رهبری مشتق شده و تأیید شده است. توسط کارشناسان رهبری در سراسر جهان و همچنین خودم. اکنون زمان آن است که همه روابط تجاری خود و همچنین ویژگی های خود را برای تغییرات و یادگیری برای تسهیل رشد و موفقیت خود و همچنین کسب و کار خود مرور کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی