عمومی

اهمیت مانیتورینگ ابری برای کوچک کسب و کار

اهمیت مانیتورینگ ابری برای کوچک
کسب و کار

زمانی که یک کسب و کار بخش عمده ای از زیرساخت های فناوری خود را به ابر منتقل کرد، حفظ دید تا حد امکان حیاتی است. نظارت ابری می‌تواند خطرات امنیتی را کاهش دهد و از هزینه‌های بیش از حد بر روی زیرساخت‌های شبکه جلوگیری کند و در نهایت ارزش کسب‌وکار را افزایش دهد.

کارشناسان نظارت بر ابر، LiveAction تحقیقات مفیدی در مورد این موضوع انجام داده‌اند و مشکلات عمده مربوط به دید ضعیف ابر و مزایای نظارت ابری بهتر نتایج در یک اینفوگرافیک نظارت بر ابر توسط آژانس طراحی Nowsourcing گردآوری شده است، و در اینجا ما نگاهی دزدکی به نکات برجسته می‌اندازد.



کسب‌وکارها به ابزارهای ابری تکیه می‌کنند

تحقیق LiveAction نشان داد که ۹۴٪ از کسب و کارها از ابر در برخی ظرفیت ها استفاده می کنند و تعداد مشابهی از بیش از یک سیستم ابری استفاده می کنند.

نیمی از کسب و کارهای مورد بررسی گفتند که حساس ترین داده های خود را در فضای ابری ذخیره می کنند. ابر، و با این حال، ۷۹ درصد از سازمان‌ها شکاف‌های دید در زیرساخت‌های ابری خود را افزایش داده‌اند، همراه با عدم دید عمومی در عملیات‌های ابری.

چگونه ابر دید را برای کسب‌وکارها محدود می‌کند /h3>

اکثر ابزارهای مانیتورینگ ابری بر روی یک سرویس خاص تمرکز می‌کنند و تیم‌های داده مجبور به جمع‌آوری، آماده‌سازی و تجزیه و تحلیل در سراسر سیلوها هستند، در حالی که ابزارهای اساسی که استفاده می‌کنند به سادگی برای مقابله با پیچیدگی‌های در حال تحول معماری‌های ابری مدرن مجهز نیستند. .

اکثریت قریب به اتفاق سازمان‌های بزرگ از چندین ارائه‌دهنده ابر استفاده می‌کنند که آنها را مجبور می‌کند از ابزارهای نظارت جداگانه برای هر ابر استفاده کنند. این امر دریافت تصویری جامع از کل شبکه را بسیار دشوار می کند و همچنین ردیابی کاربران داخلی و راه دور و همچنین کاربران VPN و همه برنامه های ابری را دشوار می کند.

مزایای راه حل های پیشرفته مانیتورینگ

پیاده سازی راه حل پیشرفته مانیتورینگ ابری می تواند خطر امنیتی را به نصف کاهش دهد و وضوح متوسط ​​زمان کمتری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. می‌تواند هزینه‌های زیرساخت ابری را تا ۳۰ درصد کاهش دهد تا هزینه‌های بیش از حد را متوقف کند، در حالی که ۹۹ درصد از تصمیم‌گیرندگان معتقدند که ارتباط مستقیمی بین قابلیت مشاهده ابر و ارزش تجاری وجود دارد.

svg%3E - اهمیت مانیتورینگ ابری برای کوچک
کسب و کار


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی