عمومی

مدیریت کسب و کارهای کوچک میزبان مشاغل زنان این هفته برای جشن گرفتن ماه تاریخ زنان اجلاس سران

مدیریت کسب و کارهای کوچک میزبان مشاغل زنان
این هفته برای جشن گرفتن ماه تاریخ زنان اجلاس سران

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) برای Business Summit، یک رویداد ترکیبی دو روزه که برای ۲۸ تا ۲۹ مارس برنامه ریزی شده است. این اجلاس که برای جشن گرفتن ماه تاریخ زنان طراحی شده است، زنان کارآفرین و رهبران فکری بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی را متحد خواهد کرد.

رویداد امسال، که با همکاری شورای ملی کسب و کار زنان سازماندهی شده است، دارای صف قابل توجهی از حامیان مشترک، از جمله مرکز کارآفرینی نزدک، ولز فارگو، و انجمن مراکز تجاری زنان است. این نشست میزبان پانل‌های مجازی، کارگاه‌های تعاملی «از یک متخصص بپرس» و چت‌های جذاب کنار آتش با هدف کمک به گسترش و شکوفایی کسب‌وکارهای کوچک متعلق به زنان خواهد بود. سالن های حضوری و جلسات شنیداری نیز برنامه ریزی شده است که توسط میزبانان محلی و منطقه ای هدایت می شود.

small business administration hosts womens business summit this week - مدیریت کسب و کارهای کوچک میزبان مشاغل زنان
این هفته برای جشن گرفتن ماه تاریخ زنان اجلاس سران

در حالی که فهرست کامل سخنرانان و برنامه دقیق هنوز اعلام نشده است، شرکت کنندگان می توانند منتظر حضور چهره های تجاری برجسته ای مانند ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر تجارت کوچک ایالات متحده باشند. مدیریت؛ دونالد مالکوم اسمیت، معاون سرپرست دفتر مالکیت مشاغل زنان، اداره تجارت کوچک ایالات متحده؛ تن دلفین، مدیر اجرایی مرکز ملی تجارت زنان؛ و نیکولا کورزین، مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی نزدک.

اجلاس افتتاحیه کسب و کار زنان در سال گذشته بیش از ۲۷۰۰۰ شرکت کننده را جذب کرد و منابع ارزشمند ارائه شده توسط SBA و شرکای آن را به نمایش گذاشت. در این رویداد همچنین سخنانی از معاون رئیس جمهور کامالا هریس ارائه شد.

افراد علاقه مند باید با مراجعه به https://womensbusinesssummit2023.eventbrite.com.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: eventbrite


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی