عمومی

چرا باید عادات و باورها را به عنوان شرکت خود بیاموزید؟ رشد می کند (و نحوه انجام آن)

چرا باید عادات و باورها را به عنوان شرکت خود بیاموزید؟
رشد می کند (و نحوه انجام آن)

قبل از اینکه رشد شخصی، من ذهن بسته بودم. منفی. حسود. فکر می کردم بهتر می دانم. من فکر می کردم که افراد موفق فقط خوش شانس هستند. اینکه من نسبت به افراد ثروتمند و موفق کمتر دارای امتیاز به دنیا آمدم.

سپس به آن سمینارهایی رفتم که در آن شما در آغوش می گیرید و سلام می کنید و روی صندلی های خود می رقصید، مثل سال ۱۹۸۵ به نخود سیاه چشم. من باید احساس کنم. من شروع به خواندن کتاب های خودیاری و مقالات تا ساعت ۱ بامداد. قبلاً روی آن چیزی که چشمانم را می چرخاندم، روی خودم سرمایه گذاری می کردم. حتی درمان هم گرفتم من به زندگی علاقه داشتم، و احساس می کردم که نیمه پر لیوان است — شادی یک انتخاب است.

همه استادان باورهایی مانند، هر چه بیشتر یاد بگیرید، درآمد بیشتری کسب می کنید. روی خودتان سرمایه گذاری کنید، بهترین سود را می پردازید. ذهن مانند چتر نجات است، زمانی که باز باشد بهترین عملکرد را دارد. پس من به یک سفر ۱۵ ساله “یادگیری کسب درآمد” رفتم. دانش، به علاوه عمل، قدرت است.

و تا حدی کار کرد.

من از ۵۰۰۰۰ پوند بدهی خارج شدم. من رئیسم را اخراج کردم، همانطور که آنها گفتند باید. کارآفرین شد. شرکت های ساخته شده یک تیم ساخت. اولین میلیون پوندم را تا ۳۱ سالگی و دهمین پوندم را تا ۳۵ سالگی به دست آوردم. اما با این حال به توصیه های خوب دیگران عمل کردم. کسب درآمد را یاد بگیرید. متوجه شدم.

اما این چیزی است که آنها به شما نمی گویند: شما همانی هستید که هستید. بعید است که شخصیت خود را تغییر دهید.

مطمئناً، می‌توانید مهارت‌های جدیدی بیاموزید. می توانید تجربه کسب کنید. شما می توانید همه کتاب ها را بخوانید و به همه سمینارها بروید. شما حتی می توانید خود و احساسات خود را بهتر مدیریت کنید. اما شما همانی هستید که هستید و کاری را که انجام می دهید انجام می دهید. و به انجام خودت و بودنت ادامه می دهی.

که شامل عادات بد شما می شود. محرک های شما عیب ها و ترس های شما. مهم نیست که چقدر اطلاعات جدیدی در کنار اینها یاد می گیرید، احتمالاً تغییر نخواهند کرد. در واقع، یادگیری های جدید شما به سادگی این ویژگی های موجود را اغراق می کند. شما می توانید همه چیز را یاد بگیرید، به دست آورید و از دست بدهید زیرا “مسائل” اساسی از ۷ سالگی با شما بوده است.

دیدن عیوب و حفره‌هایی که در دیگران وجود دارد که موفقیت آن‌ها را خراب می‌کند آسان است، اما دیدن عیوب خود بسیار سخت‌تر است. اما اگر خواهان موفقیت، پیشرفت، ثروت، خوشبختی و رضایت هستید، باید این محرک ها و عیوب را فراموش کنید.

Un Learning به تعویق انداختن کارها، عادت های طاقت فرسا، سرزنش و شکایت کردن. بی‌حوصلگی، مدیریت خرد، و چرخاندن بیش از حد بشقاب‌ها را بیاموزید. از رویارویی و اجتناب بیاموزید.

برای اینکه واقعاً این عادت‌های ریشه‌دار و ریشه‌دار را بیاموزیم، خودخواهی افراطی است. آگاهی از عیب های خود عادات، محرک‌ها و رفتارهای تکرارشونده شما کدامند که بیشتر اشتباهات یا چالش‌هایی را که می‌خواهید از آنها فراتر بروید، جذب می‌کنند؟ =”standardText” readability=”38″>

لغو آموختن به این معناست که مالکیت کامل این موضوع را بر عهده بگیرید، حتی اگر اینطور نباشد. زیرا شما فقط می توانید آنچه را که دارید تغییر دهید. کووید و قرنطینه تقصیر شما نبوده است، اما این مسئولیت شماست که تغییراتی را که نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای شکوفایی در زمان‌های مخرب و استفاده از فرصت لازم است، در اختیار داشته باشید. همان تغییری باشید که می‌خواهید ببینید و به جای اینکه امیدوار باشید یا بدتر از آن انتظار داشته باشید که چیزها تغییر کنند، ابتدا نتایجی را که می‌خواهید بازتاب دهید. همه چیز فقط زمانی تغییر می کند که شما این کار را انجام دهید.

لغو یادگیری به معنای داشتن مکالمات عینی زیادی با خود، و با مربیان، برای کنترل خودکار شماست. – محرک ها و واکنش ها، واکنش ها و اقدامات خود را تغییر دهید و تصمیمات جدیدی بگیرید. اگر این کار به طور مداوم انجام شود، رفتارهای ناخواسته قدیمی را بیاموزد و عادات توانمندسازی جدیدی را شکل دهد.

این کار مستلزم کار عمیق، خودآگاه و منظم است. این مستلزم آسیب پذیری و شجاعت، فداکاری و انضباط است. این یک پیگیری مداوم برای خود مدیریتی و تسلط است. روند مداوم از یاد نگرفتن اینکه چگونه بزرگ شده‌اید و چه چیزی را به درستی باور می‌کنید، اینطور نیست. این همان کاری است که مدیران، رهبران و کارآفرینان بزرگ قادر به انجام آن هستند که بقیه به طرز سعادتی از آن بی خبر می مانند. و این غیر یادگیری است.

و به یاد داشته باشید، اگر چیزی را به خطر نمی اندازید، همه چیز را به خطر می اندازد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی