عمومیمقالات

چگونه در بیمه خودرو خود صرفه جویی کنید

چگونه در بیمه خودرو خود صرفه جویی کنید

صرفه جویی در هزینه بیمه خودرو می تواند یک شمشیر دولبه باشد. شما باید پوشش کافی را حفظ کنید تا مطمئن شوید که در صورت تصادف کاملاً محافظت می‌شوید. در عین حال، نمی‌خواهید بیش از حد لازم خرج کنید.

بسیاری از مردم یک بار بیمه خودرو می‌خرند و دیگر به آن فکر نمی‌کنند مگر اینکه تصادف کنند. اما ایده خوبی است که بیمه نامه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین بیمه خودرو را دارید و بسته به زمان تمدید بیمه نامه هر شش تا ۱۲ ماه یکبار قیمت بهتری را بررسی کنید. این می تواند راهی عالی برای اطمینان از اینکه شما برای پوششی که به آن نیاز ندارید پرداخت نمی کنید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که با تغییر شرکت صدها دلار پس انداز کنید، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در هزینه در بیمه خودرو انجام دهید.

عوامل تعیین کننده نرخ بیمه خودرو

تقریباً هر ایالتی از رانندگان می خواهد نوع و مقدار خاصی از پوشش به گونه ای که افراد پس از حادثه از حمایت مالی برخوردار شوند. به طور کلی داشتن بیمه بیش از حداقل الزامات ایالت شما توصیه می شود، زیرا تصادفات می توانند گران باشند، به خصوص اگر شخصی به شدت مجروح شده باشد یا خسارت مالی زیادی داشته باشد.

قیمت بیمه خودرو ممکن است از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت باشد، اما چندین عامل می تواند بر نرخ های شما تأثیر بگذارد، مهم نیست کدام شرکت بیمه را انتخاب می کنید. این عوامل عبارتند از:

  • سابقه رانندگی شما
  • نوع پوشش مورد نیاز
  • سن و جنسیت شما
  • محل شما زنده
  • نوع ماشینی که رانندگی می کنید
  • چه مقدار و چقدر رانندگی می کنید
  • سابقه اعتباری شما 

اگر شما به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در هزینه بیمه خودرو هستید، یک بعدازظهر را صرف تحقیق در شرکت های مختلف و مقایسه انواع پوشش ها و قیمت گذاری آنها می کنید.

بهترین روش های صرفه جویی در هزینه بیمه خودرو

در حالی که ممکن است نتوانید برخی از عواملی را که بر نرخ بیمه خودرویتان تأثیر می‌گذارند تغییر دهید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از پرداخت بیش از حد نیاز خود اجتناب کنید.

پوشش فعلی خود را مجدداً ارزیابی کنید.

قبل از درخواست قیمت از شرکت های جدید، به پوشش فعلی شما درک انواع پوشش و محدودیت های دلاری در بیمه نامه فعلی می تواند به شما کمک کند سوالات آگاهانه بپرسید و شرکت های بیمه را یک به یک مقایسه کنید.

اگر عوامل اخیر ممکن است بر نرخ بیمه اتومبیل شما تأثیر بگذارد، مانند نقل مکان به یک شهر یا ایالت جدید، گرفتن اتومبیل جدید یا رانندگی کمتر از آنچه قبلاً عادت کرده اید، با شرکت بیمه فعلی خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا واجد شرایط هستید یا خیر. نرخ بهتر

برای صرفه جویی در هزینه بیمه خودرو، قیمت ها را مقایسه کنید.

دریافت حداقل سه پیشنهاد برای بیمه خودرو به طور کلی بهترین عمل محسوب می شود. اغلب می‌توانید درخواست کنید و مقائز قیمت‌ها را به‌صورت آنلاین مقایسه کنید، اگرچه ممکن است برخی از شرکت‌های بیمه از شما بخواهند که با یک نماینده صحبت کنید. قبل از اینکه آنها یک نقل قول ارائه کنند.

احتمالاً باید اطلاعات شخصی مانند نام، ایمیل، شماره تلفن، گواهینامه رانندگی و اطلاعات خودرو و جزئیات بیمه نامه فعلی خود را ارائه دهید.

سعی کنید از انواع مختلف شرکت‌های بیمه، مانند شرکت‌هایی که مستقیماً به مصرف‌کنندگان می‌فروشند، شرکت‌هایی که فقط بیمه‌نامه‌ها را از طریق نمایندگان خود می‌فروشند، و شرکت‌هایی که از طریق نمایندگان مستقل می‌فروشند، قیمت‌ها را درخواست کنید.

مطمئن شوید که انواع و سطوح پوشش یکسانی را در هر نقل قول برای مقایسه مستقیم دریافت می‌کنید. و به طور خودکار کمترین قیمت را انتخاب نکنید. خدمات مشتری و توانایی پرداخت سریع و آسان مطالبات نیز باید در تصمیم شما نقش داشته باشد—نه چقدر می توانید در بیمه ماشین خود صرفه جویی کنید.

قبل از انتخاب یک شرکت بیمه، مطمئن شوید که آنها معتبر هستند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند. به توصیه‌ها (یا هشدارهای) دوستان و اعضای خانواده توجه کنید و نظرات آنلاین درباره پاسخگویی شرکت به ادعاها و مسائل مربوط به خدمات مشتری را بخوانید.

کسری خود را افزایش دهید.

کسری بخشی از قبوض تعمیرات یا پزشکی است که شما مسئول پرداخت آن هستید اگر مقصر شناخته شوید. در یک تصادف پس از پرداخت این مبلغ، شرکت بیمه بقیه هزینه ها را تا سقف بیمه نامه پوشش می دهد.

افزایش فرانشیز می‌تواند حق بیمه ماهانه شما را کاهش دهد زیرا در صورت تصادف، ریسک مالی بیشتری را متحمل می‌شوید. در حالی که این امر می تواند صورتحساب ماهانه بیمه خودروی شما را کاهش دهد، بسیار مهم است که شما پول کافی برای پوشش کل مبلغ قابل کسر در صندوق اضطراری یا سایر پس انداز خود داشته باشید.

با بسته بندی بیمه نامه ها در هزینه بیمه خودرو صرفه جویی کنید.

شرکت‌های بیمه اغلب برای خرید دو یا چند بیمه نامه از یک شرکت تخفیف قائل می‌شوند. گزینه کلاسیک باندل یک بیمه نامه خانه و خودرو است که با هم خریداری می شوند، اما اگر شرکت بیمه شما آن را ارائه دهد، ممکن است بتوانید انواع دیگری از بیمه نامه را با بیمه نامه خود بسته بندی کنید.

برخی از ارائه دهندگان بیمه نیز به شما یک بیمه نامه می دهند. اگر دو یا چند وسیله نقلیه را با آنها بیمه کنید، تخفیف می دهند. با نماینده خود کار کنید تا ببینید آیا واجد شرایط تخفیف بسته‌ای یا چند وسیله نقلیه هستید یا خیر، و گزینه‌های بسته‌بندی را از شرکت‌های دیگر مقایسه کنید تا به شما در انجام بهترین انتخاب کمک کند.

سوابق رانندگی تمیزی داشته باشید.

سوابق رانندگی شما یکی از بزرگترین عوامل در مبلغی که برای بیمه خودرو پرداخت می کنید. تصادفات، تخطی از سرعت و تخلفات حرکتی می تواند نرخ بیمه خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

هر از گاهی با تماس با بخش وسایل نقلیه موتوری ایالت خود (DMV) سوابق رانندگی خود را مرور کنید و گزارش را برای خطاهای احتمالی بررسی کنید. اگر اشتباهی پیدا کردید، برای حذف خطا و پاکسازی سابقه خود، اعتراضی را مطرح کنید. انجام این کار می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه بیمه خودرو کمک کند.

روی سابقه اعتباری خود کار کنید.

بسته به محل زندگی شما، شرکت های بیمه ممکن است گزارش اعتباری شما را در قیمتی که برای بیمه می پردازید لحاظ کنند. اگرچه این دلیل نمی‌شود که شما بیشتر بپردازید، گزارش اعتباری شما در یک امتیاز بیمه مبتنی بر اعتبار لحاظ می‌شود که به شرکت‌های بیمه کمک می‌کند تا احتمال ادعای بیمه در آینده را تعیین کنند.

گزارش اعتباری خود را مرور کنید. به طور منظم با سه دفتر اعتباری بزرگ برای اشتباهات یا اطلاعات نادرست. اگر خطایی پیدا کردید، با اداره اعتبار تماس بگیرید تا اختلافی را شروع کنید و برای حل آن با آنها همکاری کنید.

برای کمک به شما بالاترین امتیاز را بدست آورید و بیشترین صرفه جویی در بیمه خودرو داشته باشید، صورتحساب های خود را هر ماه به موقع پرداخت کنید و سعی کنید موجودی کارت اعتباری خود را تا حد امکان پایین نگه دارید.

از هر تخفیف بیمه خودرو برای صرفه جویی استفاده کنید پول.

شرکت ها برای کمک به مردم در صرفه جویی در پول و ترغیب آنها به تغییر بیمه نامه خودرو، تخفیف های زیادی ارائه می دهند. بسته به شرکتی که انتخاب می‌کنید، ممکن است چندین گزینه تخفیف وجود داشته باشد که شما واجد شرایط آن باشید.

به عنوان مثال، یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه در ایالات متحده، Allstate، تخفیف‌های زیر را به مشتریان ارائه می‌کند، اگرچه ممکن است شما فقط برای برخی از آنها واجد شرایط هستند.

  • تخفیف خودروی جدید
  • تخفیف چند سیاستی 
  • تخفیف هوشمند دانشجویی 
  • ضد -تخفیف ترمز قفل
  • تخفیف دستگاه ضد سرقت
  • تخفیف طرح EZ 
  • تخفیف eSmart
  • تخفیف امضای زودهنگام 
  • <تخفیف پرداخت کامل 

  • تخفیف پرداخت کننده مسئول
  • تخفیف راننده ایمن 

شرکت‌های بیمه دیگر ممکن است گزینه‌های تخفیف اضافی یا متفاوتی را ارائه دهند. اگرچه ممکن است برای هر گزینه موجود واجد شرایط نباشید، افزودن تخفیف های متعدد به خط مشی خود می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه باشد. از گزینه های موجود برای کمک به تصمیم گیری بین شرکت ها به عنوان بخشی از تحقیقات خود استفاده کنید.

خط پایین

پیدا کردن بیمه خودرو مناسب برای خانواده شما می تواند زمان و تلاش ببرد. اگرچه باید مطمئن شوید که تحت پوشش یک تصادف هستید، اما نمی‌خواهید بیش از آنچه نیاز دارید پرداخت کنید.

یک بعدازظهر را برای بررسی پوشش خود اختصاص دهید و یک یا دو بار در سال مظنه دریافت کنید تا ببینید آیا واجد شرایط دریافت نرخ های بهتر با شرکت بیمه خودرو دیگری هستید یا خیر. حتی اگر هر بار که بیمه نامه خودروی خود را بررسی می کنید، پول زیادی پس انداز نکنید، حداقل می دانید که پوشش مناسب را با بهترین قیمت دریافت می کنید و خیالتان را راحت می کند.

عکس توسط Krakenimages.com/Shutterstock

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی