عمومی

10 نکته تخصصی برای افزایش محتوای و رسانه های اجتماعی بازی بازاریابی

۱۰ نکته تخصصی برای افزایش محتوای و رسانه های اجتماعی
بازی بازاریابی

هیچ راه اشتباهی برای تشکیل وجود ندارد استراتژی بازاریابی دیجیتال. از آنجایی که پلتفرم‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد، هر کسب‌وکاری باید گزینه‌هایی را پیدا کند که بیشتر به نیازهایش مرتبط هستند. اما یادگیری از اشتباهات و تجربیات دیگر صاحبان مشاغل کوچک ممکن است به شما کمک کند. در اینجا نکاتی برای استفاده حداکثری از این استراتژی ها از سوی اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین آورده شده است.



این مهارت های رسانه های اجتماعی را تقویت کنید

شبکه های اجتماعی دائما در حال تحول هستند. بنابراین اگر می‌خواهید تلاش‌هایتان برای مدت طولانی مؤثر باشد، تمرکز بر مهارت‌ها به جای استراتژی‌های خاص ارزشمندتر است. در این پست جادوگر وبلاگ نویسی، نیکولا بلو مهم‌ترین مهارت‌های اجتماعی را فهرست می‌کند مدیران رسانه و انجمن BizSugar نظرات خود را در اینجا ارائه کردند.

از LinkedIn برای کسب و کار کوچک خود حداکثر استفاده را ببرید

LinkedIn فقط برای شبکه های شخصی نیست. همچنین می تواند برای برندسازی و بازاریابی کسب و کارهای کوچک مفید باشد. اگر آماده استفاده حداکثری از پلتفرم هستید، این را بخوانید پست Crowdspring توسط Rizza DC برای راهنمایی‌ها.

از توییت‌ها برای منفجر کردن نام تجاری خود استفاده کنید

رشد یک جامعه فعال توییتر مستلزم این است که ببینیم چه توییت‌هایی تاکنون بیشترین تأثیر را داشته‌اند. در این پست عمدتاً وبلاگ نویسی، جانیس والد به برخی نگاه می‌کند یکی از محبوب ترین توییت های او و این بینشی را در مورد چگونگی رشد یک برند و جامعه در توییتر ارائه می دهد.

از هشتگ های اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید

هشتگ ها مدت هاست که یک ابزار بازاریابی محبوب برای مشاغل کوچک در رسانه های اجتماعی بوده است – به خصوص در اینستاگرام اما اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید یا به تازگی به دنبال افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی هستید، ممکن است مطمئن نباشید که چگونه از آنها نهایت استفاده را ببرید. اینجا یک راهنما از Anna Sonnenberg از Social Media Examiner.

افزایش مشارکت در نظرسنجی های رسانه های اجتماعی

نظرسنجی ها می توانند راهی شگفت انگیز برای درگیر کردن افراد بیشتر با حساب های رسانه های اجتماعی شما باشند. . اما همه استراتژی هایی که در این دسته قرار می گیرند موثر نیستند. این پست Social Media Today توسط مارک واکر-فورد را برای نکاتی بخوانید.

کار با یک آژانس برندسازی و ارتباطات را در نظر بگیرید

کسب و کارهای کوچک همیشه چنین کاری ندارند. منابع برای استخدام کارکنان تمام وقت برای برندسازی و بازاریابی. خوشبختانه، آژانس هایی وجود دارند که می توانید برای برون سپاری برخی از این وظایف مهم با آنها همکاری کنید. در این پست مدیر عامل SMB، ایوان ویجایا کاوش می کند برخی از خدماتی که این آژانس ها می توانند به آنها کمک کنند.

با این نکات وبلاگ نویسی، تجارت بازاریابی وابسته خود را رشد دهید

Affiliate بازاریابی می تواند راهی سودآور برای رشد کسب و کار وبلاگ نویسی باشد. و چندین استراتژی وجود دارد که می تواند به شما در کسب درآمد بیشتر وابسته کمک کند. تریسی جانسون در این پست Pixel Productions به اشتراک می گذارد. و اعضای BizSugar در مکالمه نیز.

بلاگر و بازاریاب سازنده تری باشید

نوشتن پست های وبلاگ و محتوای رسانه های اجتماعی زمان می برد. اما تقویت مهارت های خود و ایجاد یک برنامه عمدی می تواند به شما کمک کند در طول روز کاری معمولی خود کارهای بیشتری انجام دهید. جس کوپر نکات بهره وری را به وبلاگ نویسان ارائه می دهد و نویسندگان مستقل در این پست Moss Media.

از این اشتباهات سئو اجتناب کنید

سئو جزء ضروری هر استراتژی وبلاگ نویسی یا بازاریابی محتوا است. با این حال، برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که ممکن است تلاش‌های شما را کمتر تأثیر بگذارد. این پست ۹۹signals توسط Sandeep Mallya را بررسی کنید تا بدانید کدام خطاها باید اجتناب کنید.

تبلیغات با تبدیل بالا و کم هزینه ایجاد کنید

وقتی بر محتوای ارگانیک و بازاریابی اجتماعی تسلط پیدا کردید، ممکن است از تبلیغات پولی بهره مند شوید. برای استفاده حداکثری از سرمایه گذاری خود، این پست امی پورترفیلد را بخوانید در مورد ایجاد تبلیغات با تبدیل بالا و کم هزینه. سپس به انجمن BizSugar بروید تا ببینید اعضاء چه می گویند.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا در نظر گرفته شود. جمع بندی انجمن آتی، لطفاً نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی