خبر

اعتراض سهامداران بورس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

اعتراض سهامداران بورس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

371852 856 - اعتراض سهامداران بورس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

اقتصاد۲۴– چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از روز دوم تا پنجم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار شد. اما برخلاف سال‌های گذشته این نمایشگاه رونقی داشت. در اولین مرحله سازمان بورس از حضور در نمایشگاه انصراف داد. پس از آن بسیاری از شرکت‌ها و رسانه‌ها در این نمایشگاه شرکت نکردند.

با نگاه سطحی می‌توان گفت که بخش عمده‌ای از غرفه‌های نمایشگاه خالی بودند. حتی یک تا پنج غرفه پر رونق وجود داشت و بقیه آن خالی بود. به طور کلی تعداد افراد غرفه‌دار از تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه بورس بیشتر بودند و این یعنی فاجعه.

به هرحال اسم نمایشگاه، نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، اما هیچ یک از ارکان بازار سرمایه در این نمایشگاه حضور نداشتند. در اصل باید سازمان بورس، شرکت بورس، فرابورس، بورس انرژی و بورس کالا باید در این نمایشگاه حضور داشته باشند، اما امسال خبری از آن‌ها بود و از شرکت در این نمایشگاه انصراف داده بودند. البته دلیل آن مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد


در آخرین روز نمایشگاه بخشی از سهامداران و مالباختگان به وضعیت موجود اعتراض کردند. این افراد عقیده داشتند که به واسطه مدیریت نادرست مجید عشقی، رئیس سازمان، بازار سرمایه به این وضعیت رسیده و اگر این مسئول به وعده‌های خود عمل می‌کرد بارار به این حال نمی‌رسید.

یکی از معترضین گفت که درخواست ما از این اعتراض عزل رئیس سازمان بورس است. این مدیر به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرد و باید عزل شود.

فعالان بازار عقیده دارند که رئیس سازمان بورس عامل بی‌اعتمادی سهامداران بوده و حتی این مدیر سهام پالایش یکم را پروژه کرده است.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی