عمومی

چگونه یک بستنی فروشی راه اندازی کنیم

چگونه یک بستنی فروشی راه اندازی کنیم

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

بستنی یکی از محبوب‌ترین بستنی‌ها است دسرهای جهان، به خصوص در روزهای گرم تابستان. این مورد را افراد در هر سنی دوست دارند، و ترکیبات طعم بی پایانی برای انتخاب وجود دارد.

اگر به فکر راه اندازی یک بستنی فروشی جدید هستید، اکنون زمان بسیار خوبی برای این کار است! در این مقاله، نکاتی را درباره نحوه راه‌اندازی یک بستنی‌فروشی در سال ۲۰۲۴ به اشتراک می‌گذاریم. بنابراین هر آنچه را که در مورد راه‌اندازی کسب‌وکار جدید خود باید بدانید، به خواندن ادامه دهید.

کسب و کار بستنی چیست؟

سه نوع رایج از تجارت بستنی وجود دارد: کامیون های بستنی، غرفه‌ها، و فروشگاه‌های آجر و ملات.

یک غرفه بستنی ابتدایی ترین نوع تجارت بستنی آنها معمولاً فقط بستنی هایی را می فروشند که از قبل تهیه شده اند و احتمالاً می توانید در فروشگاه های مواد غذایی محلی پیدا کنید. کامیون بستنی شبیه به دکه های بستنی است، اما آنها همچنین کامیونی دارند که از آن برای رانندگی در اطراف و فروش غذاهای خوشمزه خود استفاده می کنند.

فروشگاه بستنی پیچیده ترین نوع تجارت است. بستنی هایشان را درست می کنند و در فروشگاهشان می فروشند. آنها همچنین ممکن است کامیونی داشته باشند که از آن برای فروش دسرهای یخ زده خود استفاده می کنند.

در اینجا آمده است. مزایا و معایب هر کدام:

کامیون های بستنی

مزایا:

  • موبایل بسیار: قوی> کامیون های بستنی می توانند به هر جایی که مردم هستند بروند، که به آنها پایگاه مشتریان بالقوه زیادی می دهد.
  • هزینه های کم راه اندازی: راه اندازی کامیون های بستنی می تواند نسبتاً ارزان باشد، زیرا نیازی به اجاره ویترین یا استخدام کارمند ندارید.
  • سربار کم:  کامیون های بستنی نیازی به پرداخت اجاره یا خدمات آب و برق ندارند، که می تواند باعث صرفه جویی زیادی در شما شود. پول.
  • سرگرم کننده و جذاب: کامیون های بستنی سازی روشی سرگرم کننده و جذاب برای فروش بستنی هستند و می توانند مشتریان در هر سنی را جذب کنند.
  • معایب:

    • فضای محدود:  کامیون‌های بستنی‌سازی فضای محدودی دارند، به این معنی که نمی‌توانید فضای وسیعی را حمل کنید. انواع طعم‌ها یا چاشنی‌های بستنی.
    • وابسته به آب و هوا: کامیون‌های بستنی‌سازی نمی‌توانند در آب و هوای بد کار کنند، که می‌تواند فروش شما را محدود کند.
    • <. قوی>مقررات: کامیون های بستنی ممکن است تابع مقررات محلی باشند که می تواند بر هزینه های شما بیفزاید.
    • امنیت: کامیون های بستنی می تواند هدف سرقت باشد. ، بنابراین باید اقداماتی را برای محافظت از موجودی خود انجام دهید.

    پایه بستنی

    مزایای:

    • موقعیت مکانی خوب: اگر مکان خوبی را انتخاب کنید، می‌توانید جریان ثابتی از مشتریان را جذب کنید. .
    • تنوع طعم‌های مختلف: می‌توانید انواع بیشتری از طعم‌ها و رویه‌های بستنی را نسبت به کامیون بستنی حمل کنید.
    • تعداد صندلی‌های بیشتر. : غرفه‌های بستنی معمولاً تعداد صندلی‌های بیشتری نسبت به کامیون‌های بستنی دارند، که می‌تواند آنها را برای مشتریان جذاب‌تر کند.
    • فرصت‌های بیشتری برای سفارشی‌سازی: غرفه‌های بستنی معمولاً ارائه می‌دهند. فرصت های بیشتری برای مشتریان برای سفارشی کردن بستنی خود، که می تواند آنها را جذاب تر کند.

    معایب:

    • هزینه‌های راه‌اندازی بالاتر: غرفه‌های بستنی معمولاً هزینه‌های راه‌اندازی بالاتری نسبت به کامیون‌های بستنی دارند، زیرا باید ویترینی را اجاره کنید و کارمندان را استخدام کنید.
    • هزینه سربار بالاتر: یخ دکه های خامه فروشی هزینه های سربار بالاتری نسبت به کامیون های بستنی دارند، زیرا باید اجاره، آب و برق و حقوق کارمندان را بپردازید.
    • رقابت بیشتر: غرفه های بستنی معمولاً رقابت بیشتری نسبت به یخ دارند. کامیون‌های حمل بستنی، زیرا تعداد بیشتری از آنها در حال کار هستند.
    • وابسته به آب و هوا: غرفه‌های بستنی نمی‌توانند در آب و هوای بد کار کنند، که می‌تواند فروش شما را محدود کند.

    فروشگاه های آجر و ملات

    مزایا:

    • دیدن زیاد: فروشگاه‌های آجر و ملات دید بالایی دارند که می‌تواند مشتریانی را که به‌طور خاص دنبال بستنی نیستند جذب کند.
    • <تنوع گسترده محصولات: فروشگاه‌های آجر و ملات می‌توانند طیف گسترده‌تری از محصولات بستنی، از جمله کیک بستنی، ساندویچ بستنی، و پای بستنی را حمل کنند.

    • فرصت‌های بیشتر برای برندسازی: فروشگاه‌های آجری می‌توانند هویت برند قوی ایجاد کنند که می‌تواند به شما در جذب مشتری و ایجاد وفاداری کمک کند.
    • فرصت‌های بیشتر برای مشتری. تعامل: فروشگاه‌های آجری می‌توانند فرصت‌های بیشتری برای تعامل با مشتری ارائه دهند، مانند میزبانی رویدادها یا ارائه برنامه‌های وفاداری.

    معایب: /p>

    • هزینه‌های بالای راه‌اندازی: فروشگاه‌های آجری بالاترین هزینه‌های راه‌اندازی را در بین سه نوع کسب‌وکار دارند، زیرا نیاز به اجاره ویترین، خرید تجهیزات و کارمندان را استخدام کنید.
    • هزینه‌های سربار بالا: فروشگاه‌های آجر و ملات بالاترین هزینه‌های سربار را در بین سه نوع کسب‌وکار دارند، زیرا باید اجاره، آب و برق و کارمند را بپردازید. حقوق.
    • تحرک محدود: فروشگاه‌های آجری سیار نیستند، یعنی می‌توانید تا جایی که می توانید با یک کامیون بستنی یا غرفه به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
    • رقابت: فروشگاه های آجری با رقابت زیادی از سایر بستنی فروشی ها، خواربارفروشی ها روبرو هستند. فروشگاه ها، و فروشگاه های رفاه.

    در نهایت، بهترین نوع کسب و کار بستنی برای شما به شرایط و اهداف فردی شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک تجارت کم هزینه با پتانسیل سود بالا هستید، یک کامیون بستنی ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر به دنبال کسب‌وکاری با فرصت‌های بیشتر برای سفارشی‌سازی و جذب مشتری هستید، ممکن است یک استند بستنی انتخاب بهتری باشد. و اگر به دنبال کسب و کاری با دید بالا و توانایی حمل محصولات متنوع هستید، فروشگاه آجر و ملات ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

    نوع کسب و کار بستنی مزایا معایب
    یخ کامیون‌های خامه‌ای – بسیار متحرک: کامیون‌های بستنی می‌توانند به هر جایی که مردم وجود دارند بروند، که به آنها پایگاه مشتریان بالقوه زیادی می‌دهد.
    – هزینه‌های راه‌اندازی کم: بستنی راه اندازی کامیون ها می تواند نسبتاً ارزان باشد، زیرا نیازی به اجاره ویترین یا استخدام کارمندان ندارید.
    – هزینه کم: کامیون های بستنی نیازی به پرداخت اجاره یا خدمات آب و برق ندارند، که می تواند باعث صرفه جویی زیادی شود. پول.
    – سرگرم کننده و جذاب: کامیون های بستنی راهی سرگرم کننده و جذاب برای فروش بستنی هستند و می توانند مشتریان در هر سنی را جذب کنند.
    – فضای محدود: کامیون‌های بستنی‌سازی فضای محدودی دارند، به این معنی که نمی‌توانید انواع مختلفی از طعم‌ها یا چاشنی‌های بستنی را حمل کنید.
    – وابسته به آب و هوا: کامیون‌های بستنی نمی‌توانند در هوای بد کار کنند، که می‌تواند شما را محدود کند. فروش.
    – مقررات: کامیون های بستنی ممکن است تابع مقررات محلی باشند، که می تواند بر هزینه های شما بیفزاید.
    – امنیت: کامیون های بستنی می توانند هدفی برای سرقت باشند، بنابراین باید اقدامات لازم را انجام دهید. از موجودی خود محافظت کنید.
    پایه بستنی – موقعیت مکانی خوب: اگر مکان مناسبی را انتخاب کنید، می توانید جریان ثابتی از مشتریان را جذب کنید.
    – طعم های متنوع: شما می توانید انواع مختلفی از طعم ها و چاشنی های بستنی را نسبت به یخ حمل کنید. کامیون بستنی.
    – صندلی های بیشتر: دکه های بستنی معمولاً تعداد صندلی های بیشتری نسبت به کامیون های بستنی دارند، که می تواند آنها را برای مشتریان جذاب تر کند.
    – فرصت های بیشتر برای سفارشی سازی: دکه های بستنی معمولاً فرصت های بیشتری برای مشتریان بستنی خود را سفارشی کنند، که می تواند آنها را جذاب تر کند.
    – هزینه های راه اندازی بالاتر: غرفه های بستنی معمولاً هزینه راه اندازی بالاتری نسبت به کامیون های بستنی دارند، همانطور که شما نیاز دارید ویترینی را اجاره کنید و کارمندان را استخدام کنید.
    – سربار بیشتر: دکه های بستنی هزینه های سربار بالاتری نسبت به کامیون های بستنی دارند، زیرا باید اجاره، خدمات آب و برق و حقوق کارمندان را بپردازید.
    – رقابت بیشتر: بستنی غرفه ها معمولاً با رقابت بیشتری نسبت به کامیون های بستنی روبه رو هستند، زیرا تعداد بیشتری از آنها در حال کار هستند.
    – وابسته به آب و هوا: غرفه های بستنی نمی توانند در آب و هوای بد کار کنند، که می تواند فروش شما را محدود کند.
    فروشگاه های آجر و ملات – بالا دید: فروشگاه های آجر و ملات دید بالایی دارند، که می تواند مشتریانی را که به طور خاص به دنبال بستنی نیستند، جذب کند.
    – تنوع گسترده ای از محصولات: فروشگاه های آجر و ملات می توانند انواع بیشتری از محصولات بستنی را حمل کنند. از جمله کیک های بستنی، ساندویچ های بستنی، و کیک های بستنی.
    – فرصت های بیشتر برای برندسازی: فروشگاه های آجری می توانند هویت برند قوی ایجاد کنند که می تواند به شما در جذب مشتری و ایجاد وفاداری کمک کند.
    – />- فرصت‌های بیشتر برای تعامل با مشتری: فروشگاه‌های آجری می‌توانند فرصت‌های بیشتری را برای تعامل با مشتری ارائه دهند، مانند میزبانی رویدادها یا ارائه برنامه‌های وفاداری.
    – هزینه‌های بالای راه‌اندازی : فروشگاه های آجر و ملات بالاترین هزینه های راه اندازی را در بین سه نوع کسب و کار دارند، زیرا شما نیاز به اجاره ویترین، خرید تجهیزات و استخدام کارکنان دارید.
    – هزینه های سربار بالا: فروشگاه های آجری دارای بالاترین هزینه های سربار سه نوع کسب و کار، زیرا باید اجاره، آب و برق و حقوق کارمندان را بپردازید.
    – تحرک محدود: فروشگاه های آجری سیار نیستند، به این معنی که نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید. مشتریان زیادی که می‌توانید با یک کامیون یا غرفه بستنی تهیه کنید.
    – رقابت: فروشگاه‌های آجر و ملات با رقابت زیادی از سوی دیگر بستنی‌فروشی‌ها، خواربارفروشی‌ها و فروشگاه‌های رفاه روبرو هستند.

     

    صنعت بستنی

    داشتن یک تجارت کوچک مانند بستنی فروشی راهی عالی برای افزایش درآمد شماست. اکثر بستنی فروشی ها فقط مجموعه محدودی از sponsored creama شما می‌توانید با ارائه طعم‌های منحصربه‌فرد و طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها در بستنی‌فروشی خود، از رقبا متمایز شوید.  صنعت بستنی بازار بزرگ و رو به رشدی است که فروش جهانی آن در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۹ میلیارد دلار است. .

    svg%3E - چگونه یک بستنی فروشی راه اندازی کنیم

    رشد بازار

    انتظار می‌رود بازار جهانی بستنی از سال ۲۰۲۲ با CAGR 4.2 درصدی رشد کند. تا سال ۲۰۳۰٫ این رشد تحت تأثیر عوامل متعددی است، از جمله:

    • افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای دسرهای راحت و آماده
    • محبوبیت فزاینده یخ ممتاز کرم ها
    • افزایش درآمدهای یکبار مصرف در کشورهای در حال توسعه
    • افزایش شهرنشینی

    ارزش بازار

    ارزش بازار جهانی بستنی در سال ۲۰۲۱ برابر با ۷۹ میلیارد دلار بود. بزرگترین بازار بستنی آمریکای شمالی است که ۳۶ درصد از فروش جهانی را در سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص داد. اروپا با ۲۸ درصد فروش جهانی دومین بازار بزرگ بود. آسیا و اقیانوسیه سریعترین بازار در حال رشد بستنی است، با CAGR 5.2٪ از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰٫

    رشد مشتری

    تعداد یخ مصرف کنندگان خامه نیز در حال رشد است. در سال ۲۰۲۱، حدود ۲٫۲ میلیارد مصرف کننده بستنی در سراسر جهان وجود داشت. انتظار می رود این عدد تا سال ۲۰۳۰ به ۲٫۴ میلیارد برسد.

    روندهای بازار

    تعدادی روند وجود دارد که صنعت بستنی را شکل می دهد. این موارد عبارتند از:

    • رشد بستنی های درجه یک
    • ظهور بستنی های گیاهی
    • محبوبیت روزافزون بستنی های سالم
    • تقاضای رو به رشد برای بستنی های سفارشی
    • محبوبیت روزافزون تحویل بستنی

    svg%3E - چگونه یک بستنی فروشی راه اندازی کنیم

    اطلاعات اضافی

    علاوه بر این با توجه به اطلاعات ارائه شده در بالا، در اینجا برخی از آمارهای اضافی در مورد صنعت بستنی آورده شده است:

    • هر فرد به طور متوسط ​​۲٫۲۳ گالن بستنی در سال مصرف می کند.
    • محبوب ترین طعم دهنده ها بستنی وانیل است و بعد از آن شکلات و توت فرنگی است.
    • ایالات متحده بزرگترین تولید کننده بستنی در جهان است.
    • صنعت جهانی بستنی بیش از ۱ میلیون نفر را استخدام می کند. .

    صنعت بستنی بازار بزرگ و رو به رشدی است. این صنعت تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله افزایش تقاضای مصرف کننده، محبوبیت روزافزون بستنی های درجه یک و افزایش درآمد قابل تصرف در کشورهای در حال توسعه هدایت می شود. این صنعت همچنین با افزایش بستنی‌های گیاهی، محبوبیت روزافزون بستنی‌های سالم، تقاضای فزاینده برای بستنی‌های سفارشی‌شده، و افزایش محبوبیت تحویل بستنی شکل می‌گیرد.

    Why You باید در نظر داشته باشید که یک بستنی فروشی راه اندازی کنید

    اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، این یک راه اندازی عالی است. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که یک صاحب کسب و کار باید در سال ۲۰۲۲ یک فروشگاه بستنی راه اندازی کند:

    • صنعت سودآور. این صنعت در حال حاضر ۶۹٫۷۳ میلیارد دلار در سطح جهانی ارزش دارد و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۸ به ۹۷٫۸۵ میلیارد دلار افزایش یابد. این بدان معنی است که پتانسیل زیادی برای رشد در این صنعت وجود دارد.
    • محل نوآوری. همیشه جایی برای طعم ها و نوآوری های جدید در بستنی وجود دارد. شما می‌توانید با ارائه طعم‌های منحصربه‌فرد که مردم آن‌ها را دوست دارند، از رقابت متمایز شوید.
    • می‌توان با بودجه شروع کرد. برای راه اندازی یک فروشگاه به پول زیادی نیاز ندارید. می توانید با کسب درآمد بیشتر، کسب و کار خود را کوچک شروع کنید و سپس تجارت خود را توسعه دهید.
    • بازاریابی آسان. بستنی خوراکی است که مردم آن را دوست دارند، بنابراین بازاریابی کسب و کار شما آسان است. می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی، دهان به دهان، و روش‌های بازاریابی سنتی برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید.
    • کسب و کار مناسب برای خانواده. اگر خانواده دارید، یک فروشگاه یک تجارت عالی برای شروع است. این یک محیط سرگرم کننده برای کار است و می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید تا بتوانید با خانواده خود وقت بگذرانید.

    svg%3E - چگونه یک بستنی فروشی راه اندازی کنیم

    چگونه یک بستنی فروشی باز کنیم در ۱۷ قدم ساده

    فروشگاه های بستنی راهی عالی برای گرد هم آوردن مردم برای ارضای شیرینی خود و در عین حال کسب سود هستند. اگر به دنبال باز کردن فروشگاه خود هستید، این مراحل را دنبال کنید:

    ۱٫ مفهوم بستنی فروشی

    اولین قدم این است که در مورد نوع مدل کسب و کار و برند منحصر به فرد مغازه ای که می خواهید استفاده کنید، تصمیم بگیرید. درباره روندهای مختلف صنعت و آنچه در منطقه شما محبوب است تحقیق کنید تا به تصمیم گیری کمک کنید. علاوه بر این، به نوع فضایی که می‌خواهید در بستنی‌فروشی خود ایجاد کنید فکر کنید.

    یک مکان مناسب برای خانواده ممکن است در مقایسه با مغازه‌ای که هدف آن جذب نسل هزاره‌ها با طعم‌های هنری و دیرهنگام است، ظاهر و احساس متفاوتی داشته باشد. -ساعت های شب.

    منوی خود را در این مرحله اولیه نیز در نظر بگیرید. ممکن است ارائه طیف گسترده ای از طعم ها وسوسه انگیز باشد، اما به طور کلی عاقلانه تر است که با مجموعه ای محدود از بستنی های درجه یک شروع کنید.

    از جمله موارد دلخواه سنتی و چند گزینه منحصر به فرد، این کار را انجام دهید. یک پایگاه مشتری گسترده ایجاد کنید. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، می توانید بازخورد مشتری را برای گسترش پیشنهادات خود در نظر بگیرید.

    علاوه بر تصمیم گیری در مورد مدل و فضای کسب و کار خود، ایجاد یک موضوع یا داستان منحصر به فرد برای فروشگاه خود را در نظر بگیرید. این می‌تواند بر اساس تاریخ محلی، سبک خاصی مانند یکپارچهسازی با سیستمعامل یا آینده‌نگر، یا حتی یک تم فانتزی باشد.

    یک مفهوم متمایز می‌تواند به یک نقطه صحبت تبدیل شود و مشتریان را از کنجکاوی محض بیرون بکشد. همچنین، به ارائه طعم‌های فصلی یا با زمان محدود فکر کنید، که می‌تواند سر و صدا ایجاد کند و بازدیدهای تکراری را تشویق کند.

     

    ۲٫ ایجاد یک طرح کسب و کار

    در مرحله بعد، زمان شروع ایجاد یک طرح تجاری است. این سند ساختار کسب‌وکار شما، هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی و راه‌اندازی فروشگاه، اهداف مالی، استراتژی بازاریابی و رویه‌های عملیاتی شما را تشریح می‌کند.

    این طرح همچنین باید پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد شما را نیز شرح دهد – عواملی که بستنی‌فروشی شما را از رقبا متمایز می‌کند. این می تواند هر چیزی باشد، از طعم های منحصر به فرد، مواد ارگانیک، یا شاید فضای نوستالژیک مغازه شما.

    مهم است که فکر خوبی داشته باشید. هنگام جستجوی سرمایه گذاری یا وام از موسسات مالی، طرح کسب و کار را تهیه کنید. اما برای وضوح خود شما به همان اندازه مهم است. طرح کسب و کار به عنوان یک نقشه راه عمل می کند و شما را در هر مرحله از سفر راه اندازی شما راهنمایی می کند. این باید یک سند زنده باشد که با پیشرفت کسب و کار شما و به دست آوردن بینش های بیشتری نسبت به بازار خود، قابل تنظیم باشد.

    ۳٫ موارد ضروری کسب و کار

    قبل از اینکه بتوانید درهای خود را به روی عموم باز کنید، باید مجوز کسب و کار را همراه با مجوزها، بیمه تجاری (مانند مسئولیت شخصی) و یک حساب بانکی تجاری دریافت کنید. و معمولاً برای اطمینان از رعایت تمام دستورالعمل‌های ایمنی غذا، به بخش بهداشت محلی خود مراجعه کنید.

    به خاطر داشته باشید، علاوه بر الزامات قانونی، اطمینان حاصل کنید که با تامین کنندگان قابل اعتماد ارتباط برقرار کرده اید. تحویل مداوم مواد با کیفیت بالا برای حفظ استاندارد محصولات شما کلیدی است.

    علاوه بر این، سرمایه گذاری در یک سیستم نقطه فروش قوی را در نظر بگیرید. چنین سیستم هایی می توانند فروش، موجودی و حتی ترجیحات مشتری را ردیابی کنند و شما را قادر می سازند تا تصمیمات مبتنی بر داده را بگیرید. آنها همچنین می‌توانند تراکنش‌ها را ساده‌سازی کنند و تجربه مشتری را بهبود ببخشند.

    راه‌حل‌های دیجیتالی برای عملیات تجاری، مانند زمان‌بندی و حقوق و دستمزد برای کارکنان، همچنین می‌توانند فرآیندهای شما را ساده‌تر کنند، در وقت شما صرفه‌جویی کرده و خطاها را کاهش دهند.

    ۴٫ مکان، مکان، موقعیت مکانی

    یکی از مهمترین جنبه های افتتاح بستنی فروشی خود، یافتن مکان مناسب است. به دنبال یک منطقه پر رفت و آمد با ترافیک مناسب و پارکینگ کافی باشید. قرارداد اجاره فضای شما نیز باید مطلوب باشد.

    قابلیت دید مکان را نیز در نظر بگیرید. مغازه‌ای که به راحتی از جاده قابل مشاهده است یا در نزدیکی سایر مشاغل پرطرفدار قرار دارد، می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند.

    فراتر از جنبه‌های فیزیکی، درک مشخصات جمعیتی مکان می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهد. دانستن گروه سنی، سبک زندگی و ترجیحات جمعیت محلی می‌تواند بر طراحی، منو و تلاش‌های بازاریابی فروشگاه شما تأثیر بگذارد.

    به عنوان مثال، مکانی با تعداد زیادی خانواده ممکن است به فضایی مناسب برای کودکان نیاز داشته باشد. در حالی که یک مغازه در یک منطقه شهری و شیک ممکن است با دکوراسیون مدرن و گزینه های طعم منحصر به فرد بهتر عمل کند.

    svg%3E - چگونه یک بستنی فروشی راه اندازی کنیم

    ۵٫ تجهیز مغازه خود

    هنگامی که مکانی را ایمن کردید، وقت آن است که تجهیز مغازه خود را شروع کنید. صاحبان بستنی فروشی باید تجهیزات تجاری، مانند فریزر، ظروف نگهداری، و s. همچنین باید لوازمی مانند قاشق، کاسه و دستمال تهیه کنید.

    برای برنامه ریزی دقیق چیدمان زمان بگذارید. فروشگاه شما برای عملیات روان. از محل قرار دادن صندوق تا چیدمان صندلی، یک طراحی سنجیده می تواند هم تجربه مشتری و هم کارایی کارکنان را بهبود بخشد.

    زیبایی مغازه خود را نیز در نظر بگیرید. محیط می تواند به طور قابل توجهی بر درک مشتری از برند شما و تجربه کلی آنها تأثیر بگذارد.

    اطمینان حاصل کنید طراحی داخلی مغازه شما با برند شما سازگار است، و محیطی را ایجاد می کند که مشتریان را تشویق می کند که بمانند، از بستنی خود لذت ببرند و برای خرید بیشتر برگردند.

    ۶٫ استخدام پرسنل

    اکنون که فروشگاه شما تقریباً آماده افتتاح است، زمان شروع به کار استخدام کارکنان است. پس از تصمیم‌گیری در مورد تعداد کارمندی که نیاز دارید، به دنبال افراد صمیمی و دوستانه باشید که علاقه زیادی به سرو بستنی برای خانواده‌های عاشق بستنی دارند.

    مشتریان همیشه وقتی بستنی خود را با لبخند دریافت می کنند، بیشتر از بستنی لذت می برند. و مشتریان خوشحال به مشتریان تکراری تبدیل می شوند! سرمایه گذاری زمان برای آموزش کارکنان می تواند سود سهام را به همراه داشته باشد. مطمئن شوید که آنها نه تنها وظایف خود، بلکه ارزش ها و چشم انداز کسب و کار شما را نیز درک می کنند.

    به یاد داشته باشید، کارکنان شما چهره کسب و کار شما هستند. تعامل آنها با مشتریان می تواند تجربه مشتری را ایجاد کند یا از بین ببرد. شناسایی منظم و پاداش دادن به عملکرد خوب می تواند روحیه کارکنان را بالا نگه دارد، که به نوبه خود به تجربیات مثبت مشتری تبدیل می شود.

    مطمئن شوید که کارکنان شما احساس می کنند. ارزش گذاری می شود، به آنها گوش می شود و فرصت هایی برای رشد در کسب و کار شما به آنها داده می شود.

    ۷٫ تبلیغ کسب و کار خود

    قبل از اینکه درهای خود را باز کنید، شروع به تبلیغ مغازه خود کنید تا هیجان ایجاد کنید. از رسانه های اجتماعی، نشریات چاپی و آنلاین محلی و دهان به دهان برای رساندن این خبر به بازار هدف خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک رویداد افتتاحیه بزرگ برای جذب مشتریان در روز اول خود میزبانی کنید.

    در نظر بگیرید استفاده از استراتژی‌های تبلیغاتی مانند برنامه‌های وفاداری، راه‌اندازی‌های فصلی یا طعم‌های خاص، و مشارکت با سایر کسب‌وکارهای محلی برای حفظ هیجان فراتر از مرحله افتتاحیه اولیه.

    ارتباط منظم با مشتریان خود از طریق کانال‌های مختلف می‌تواند به شما در ساختن کمک کند. یک پایگاه مشتری وفادار این می‌تواند شامل پاسخ دادن به نظرات و نظرات آنلاین، درخواست بازخورد مشتری و فعال ماندن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شما باشد.

    به خاطر داشته باشید، تبلیغ کسب و کار شما یک تلاش یکباره نیست، بلکه فرآیندی مستمر برای تعامل با جامعه شما و در ذهن داشتن مشتریان شماست.

    ۸٫ یک هویت برند منحصر به فرد ایجاد کنید

    یک هویت برند قوی برای بستنی فروشی خود ایجاد کنید. این شامل طراحی یک لوگوی به یاد ماندنی، انتخاب طرح رنگ و ایجاد صدای برند است که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود. هویت برند شما باید در همه چیز، از دکور مغازه گرفته تا حضور آنلاین، بسته بندی، و حتی لباس کارکنان شما منعکس شود.

    ۹٫ فناوری را برای کارایی ترکیب کنید

    از فناوری مدرن برای ساده کردن عملیات استفاده کنید. این می تواند شامل یک سیستم سفارش آنلاین، یک وب سایت کاربر پسند و پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی باشد. پیاده‌سازی یک سیستم نقطه فروش (POS) که می‌تواند فروش، موجودی و داده‌های مشتری را مدیریت کند، همچنین می‌تواند کارایی عملیاتی را افزایش دهد.

    ۱۰٫ منوی خود را به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنید

    منوی خود را با دقت طراحی کنید و طعم های کلاسیک را با گزینه های منحصر به فرد و نوآورانه متعادل کنید. ارائه غذاهای ویژه فصلی یا همکاری با سرآشپزهای محلی یا صنعتگران مواد غذایی برای ایجاد طعم های منحصر به فرد را در نظر بگیرید. همچنین، با گنجاندن گزینه هایی مانند بستنی های بدون لبنیات، بدون گلوتن یا بدون قند، محدودیت ها و ترجیحات غذایی را در نظر بگیرید.

    ۱۱٫ روی تجربه مشتری تمرکز کنید

    فضایی دعوت کننده ایجاد کنید که مشتریان را به ماندگاری ترغیب می کند. این می تواند شامل مناطق صندلی راحت ، فضاهای در فضای باز یا عناصر تعاملی مانند یک منطقه بستنی قابل مشاهده باشد. میزبانی از رویدادها یا فعالیت های مغازه خود را در نظر بگیرید تا یک فضای جامعه ایجاد کنید که چیزی بیش از بستنی را ارائه دهد. >

    ۱۲٫ اجرای شیوه های پایدار

    شیوه های پایدار را در عملیات تجاری خود اتخاذ کنید. از بسته بندی های سازگار با محیط زیست استفاده کنید ، زباله ها را به حداقل برسانید و مواد تشکیل دهنده منابع را به صورت محلی در نظر بگیرید. پایداری نه تنها برای محیط زیست مناسب است بلکه می تواند یک نقطه فروش برای مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست باشد. درگیر در جامعه و رویدادها

    یک شرکت کننده فعال در جامعه خود شوید. این می تواند شامل حمایت از رویدادهای محلی ، شرکت در پروژه های جامعه یا میزبانی اجتماعی بستنی برای سازمان های محلی باشد. ایجاد روابط جامعه قوی می تواند باعث افزایش اعتبار فروشگاه شما و وفاداری مشتری شود.

    ۱۴٫ بازخورد مشتری را اهرم کنید

    به طور فعال به دنبال بازخورد مشتری برای بهبود محصولات و خدمات خود باشید. این کار می تواند از طریق کارتهای نظر ، نظرسنجی های آنلاین یا مکالمات مستقیم انجام شود. به مشتریان خود نشان دهید که با اجرای پیشنهادات خود در صورت امکان ، ورودی آنها را ارزیابی می کنید. برنامه برای تغییرات فصلی

    برای نوسانات فصلی در تجارت آماده شوید. یک استراتژی برای هدایت فروش در ماه های کندتر ، مانند معرفی گزینه های دسر داغ یا ارائه خدمات پذیرایی بستنی برای رویدادها و احزاب ایجاد کنید.

    ۱۶٫ فرصت های گسترش را کاوش کنید

    با رشد کسب و کار خود ، فرصت های گسترش را در نظر بگیرید. این می تواند به معنای باز کردن مکان های اضافی ، ارائه فرصت های حق رای دادن یا گسترش خط تولید شما باشد تا شامل کالاهای تجاری یا بستنی بسته بندی شده برای خرده فروشی باشد. ۱۷٫ به طور مداوم نوآوری و انطباق

    از روند صنعت خودداری کنید و مایل باشید در صورت لزوم مدل کسب و کار خود را تطبیق دهید. این می تواند شامل آزمایش با طعم های جدید ، کاوش در مدل های مختلف تجاری مانند کامیون های بستنی یا فروشگاه های پاپ آپ ، یا شامل فناوری های جدید و استراتژی های بازاریابی باشد. /www.youtube.com/embed/9de_khxw_tu “عنوان =” YouTube Video Player “FrameBorder =” 0 “اجازه =” شتاب سنج ؛ Autoplay ؛ Clipboard-Write ؛ رمزگذاری شده-رسانه ؛ ژیروسکوپ ؛ تصویر-در تصاویر ؛ ارتفاع = “۵۰۰” پیمایش = “بله” class = “ezlazyload iframe-class”/>

    svg%3E - چگونه یک بستنی فروشی راه اندازی کنیم

    سؤالات متداول درباره نحوه شروع یک فروشگاه بستنی

    مراحل اساسی برای شروع بستنی چیست فروشگاه؟

    چگونه آیا بازار هدف فروشگاه بستنی خود را تعیین می کنم؟ عواملی مانند گروه های سنی ، سطح درآمد و هجوم توریستی را در نظر بگیرید تا بازار هدف اصلی خود را مشخص کنید و بر این اساس پیشنهادات خود را متناسب کنید.

    چه نوع بستنی را باید در مغازه خود ارائه دهم؟ منوی متنوعی را با انواع طعم های بستنی ارائه دهید ، از کلاسیک هایی مانند شکلات و وانیل گرفته تا گزینه های منحصر به فرد و مرسوم ، مد روز. در نظر بگیرید که گزینه های وگان ، لبنیات و کم قند را برای تهیه ترجیحات مختلف رژیم غذایی ارائه دهید. ، مانند طعم های دست ساز صنعتگر ، مواد با کیفیت عالی ، خدمات استثنایی مشتری یا تجربیات درگیر در فروشگاه. بر داستان و ارزشهای برند خود تأکید کنید تا در یک بازار رقابتی ایستادگی کنید. تجهیزات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای یک فروشگاه بستنی؟ علاوه بر این ، مواد تشکیل دهنده ، مخروط ، فنجان ، دستمال و سایر موارد یکبار مصرف را جمع کنید.

    چگونه می توانم نوسانات فصلی را در تقاضای بستنی انجام دهم؟ تبلیغات ، طعم های محدود یا تخفیف برای جذب مشتری. برای حفظ فروش در ماه های سردتر ، منوی خود را با رفتارهای گرم یا سایر گزینه های دسر متنوع کنید. باید رعایت کنید؟ برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی ، شیوه های بهداشتی مناسب و آموزش کارکنان را پیاده سازی کنید. تبلیغات برای رسیدن به مخاطبان هدف خود. برنامه های وفاداری ، تبلیغات ویژه و همکاری با سایر مشاغل را برای افزایش دید و تعامل با مشتری ارائه دهید. />

    واجد شرایط تخفیف ، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر با یک حساب کاربری تجاری از آمازون است. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در: نحوه شروع
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی