خبر

سامانه ارتباطی بازار سرمایه رونمایی شد

سامانه ارتباطی بازار سرمایه رونمایی شد

373421 569 - سامانه ارتباطی بازار سرمایه رونمایی شد

اقتصاد۲۴– اسکندری گفت: در رابطه با صورت‌های مالی باید گفته شود به طور شفاف آماده است. با توجه به افزایش تعداد سهامداران نیاز بود حوزه عمومی و فرهنگ نیز در کنار مجموعه بازار سرمایه اضافه شود. در این خصوص شرکت توسعه وارد میدان شد و قرار است جشنواره‌های مختلفی در این زمینه داشته باشیم. همچنین در مورد انتشارات بورس نیز تغییراتی ایجاد شده. قسمت بعد حوزه شرکت‌های دانش بنیان است که قرار است ابزار‌های مختلف در اختیار تیم این شرکت‌ها برای تامین مالی از بازار سرمایه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و آموزش بورس گفت: از پارسال موضوع مراکز آزمون مورد توجه بود که برنامه ریزی شد این آزمون‌ها به سمت الکترونیکی روند. اکنون در اصفهان، مشهد و تبریز آزمون‌ها در حال برنامه ریزی هستند به زودی کرمان در ۲۰ مرداد به این شهر‌ها اضافه خواهد شد. امید است تا پایان سال به ۱۰ مرکز برسیم تا افراد بر مبنای عدالت آموزشی بتوانند آزمون دهند.


بیشتر بخوانید: ذره بین کدال روی قرارداد سرخابی‌ها


او می‌گوید: بحث تمدید گواهینامه‌ها سامانه را در برنامه داریم تا مشکلات سهل‌تر شود. عدم تطبیق گواهی‌ها با نیاز بازار سرمایه موضوعی است که مورد بررسی قرار داده ایم تا به سمت کاربردی‌تر شدن برویم. در خصوص مراکز mba باید گفت ۳ مرکز دانشگاه خوارزمی، علامه و مدیریت صنعتی در این خصوص اقداماتی انجام می‌دهند در حال برنامه ریزی هستیم تا دانشگاه الزهرا نیز به این لیست اضافه شوند. اختلاف ما با این دانشگاه رفع شده است.

به گفته آقای اسکندری با توجه به تاکید ریاست جمهوری بر بازار سرمایه در پایان پارسال مرکز ارتباط بازار سرمایه راه اندازی شد و ۳ ماه آزمایشی فعال بود و اکنون با ظرفیت ۳ میلیون آن را رسمی رونمایی می‌کنیم. این سامانه به صورت ۲۴ ساعته در اختیار فعالان قرار دارد در فاز‌های بعدی دیگر راه‌های ارتباطی مانند سامانه الکترونیکی به این مرکز تا پایان تابستان اضافه خواهد شد. شماره تماس این مرکز ۶۳۷۵ است.

مدیرعامل شرکت توسعه و آموزش بورس گفت: در باره این سامانه باید گفت این ارتباط گزارشات را به مدیران می‌دهد. مدرس جدید و قدیم عدم قرار گیری اسم شان در لیست بانک اطلاعاتی مشکلی برای فعالیت شان ایجاد نخواهد کرد. در فکر این هستیم که افرادی که در حوزه تدریس قرار دارند تحت یک چارچوب قرار گیرند تا شرایط مطلوب تری برای سهامداران فراهم شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی