عمومی

Adobe و TikTok با ایجاد محتوا انقلابی ایجاد می کنند یکپارچه سازی پیشگامانه

Adobe و TikTok با ایجاد محتوا انقلابی ایجاد می کنند
یکپارچه سازی پیشگامانه

Adobe و TikTok یک ادغام پیشگام را معرفی کرده اند که دستیار خلاق TikTok را در Adobe Express ادغام می کند. این ادغام، که در ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ اعلام شد، نوید دهنده عصر جدیدی برای سازندگان، برندها، بازاریابان و مشاغل کوچک است و آنها را قادر می‌سازد تا محتوای ویدیویی TikTok را با سهولت و اثربخشی بی‌سابقه تولید و منتشر کنند.

Adobe Express، که به دلیل مجموعه قوی ابزارهای ایجاد محتوای اجتماعی مشهور است، اکنون میزبان دستیار خلاق TikTok است که یک گردش کار ساده از ایده تا انتشار را ارائه می دهد. این ادغام به طور خاص نیازهای پویای پلتفرم TikTok را برآورده می‌کند و تضمین می‌کند که محتوا نه تنها با مخاطبان منحصربه‌فرد آن طنین‌انداز می‌شود، بلکه در چشم‌انداز دیجیتال همیشه رقابتی نیز برجسته می‌شود.

استیسی مارتینت، معاون استراتژی بازاریابی و ارتباطات در Adobe، بر اهمیت این همکاری تاکید کرد و هم افزایی بین قدرت خلاقانه Adobe و درک عمیق TikTok از جامعه جهانی درگیر آن را برجسته کرد. مارتینت اظهار داشت: “افزونه جدید دستیار خلاق در Adobe Express زمان، تلاش و منابع مورد نیاز برای کار در پلتفرم های مختلف را برای هر مرحله از فرآیند ایده پردازی، ایجاد و توزیع محتوا کاهش می دهد.”

ادغام در یک مقطع حساس در دوره دیجیتال اول، جایی که اثربخشی محتوا بسیار مهم است، انجام می شود. طبق گفته TikTok، ویدیوهای متناسب با پلتفرم آن شاهد افزایش ۷۴ درصدی در تعامل بینندگان هستند و برندها در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، افزایش ۳٫۳ برابری نتایج تعاملی مانند کلیک‌ها، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را گزارش کرده‌اند.

Adobe Express اکنون دسترسی به منابع زیادی از جمله هزاران الگوی حرفه‌ای، کلیپ‌های ویدیویی Adobe Stock، و یک سازنده ویدیوی اختصاصی TikTok، از جمله. افزونه دستیار خلاق با ارائه اطلاعاتی در مورد استراتژی‌های محتوای اول TikTok، از جمله روندها، هشتگ‌ها و بهترین شیوه‌ها، این جعبه ابزار را بیشتر می‌کند و اطمینان می‌دهد که هر پست تعامل و تأثیر مخاطب را به حداکثر می‌رساند.

سوفیا هرناندز، رئیس جهانی. از بازاریابی در TikTok، ابراز اشتیاق برای ادغام، با تاکید بر پتانسیل آن برای توانمندسازی مشاغل در هر اندازه برای ایجاد کمپین های متقاعد کننده و محور TikTok در یک پلت فرم آشنا. هرناندز خاطرنشان کرد: «داشتن توانایی ایده‌پردازی، ایجاد و ارسال همه چیز در Adobe Express به کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای امکان می‌دهد تا در مقیاس بزرگ برای TikTok ایجاد کنند.

این اولین ادغام در نوع خود بین Adobe Express و دستیار خلاق TikTok نه تنها گواهی بر چشم انداز در حال تکامل تولید محتوای دیجیتال است، بلکه چراغی برای همکاری های آینده است. . این موضوع بر پتانسیل ادغام فناوری و خلاقیت تاکید می کند و ابزارهایی را ارائه می دهد که نه تنها فرآیند تولید محتوا را ساده می کند، بلکه کیفیت و اثربخشی محتوای دیجیتال را در سراسر پلتفرم ها نیز بالا می برد.

برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، این ادغام فرصت ارزشمندی را برای استفاده از نقاط قوت ترکیبی Adobe و TikTok ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که محتوای آنها نه تنها با مخاطبان هدف آنها طنین‌انداز می‌شود، بلکه نتایج ملموس تجاری را نیز به دنبال دارد. همانطور که بازاریابی دیجیتال به تکامل خود ادامه می دهد، توانایی تولید سریع و کارآمد محتوای بهینه شده برای پلتفرم های خاص، یک تمایز کلیدی در یک بازار شلوغ خواهد بود.

تصویر: Adobe


منبع :
حتما بخوانید : نقشه زونینگ چیست؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی