عمومی

کانون توجه: مشاور اولیویا جنکینز “بال” مدیرعامل است زن

کانون توجه: مشاور اولیویا جنکینز “بال” مدیرعامل است
زن

زنان در حال راه اندازی کسب و کار با سرعتی بی سابقه هستند. و بسیاری می توانند از یک “زن بال” مورد اعتماد برای کمک به آنها در بازاریابی، برندسازی، طراحی و موارد دیگر بهره مند شوند. خوشبختانه، این دقیقاً همان چیزی است که Olivia Jenkins Consulting ارائه می دهد. در مورد شرکت و داستان بنیانگذار این هفته در بخش کسب و کارهای کوچک بخوانید.



کسب و کار چه می کند

خدمات مشاوره کسب و کار و بازاریابی مبتنی بر نتایج را ارائه می دهد.

بنیانگذار اولیویا جنکینز به Small Business Trends گفت: «ما یک شرکت بوتیک چند رشته ای هستیم که مشاوره تجاری، بازاریابی استراتژیک، موقعیت یابی برند، بازاریابی ایمیلی، طراحی و توسعه وب سایت را ارائه می دهیم. طراحی بسته بندی، طراحی برندینگ و موارد دیگر.”

Business Niche

زن بال مدیر عامل بودن.

جنکینز می‌گوید: «زن بال مدیر عامل» عبارتی است که توسط پایگاه مشتریان من ابداع شده است، زیرا من به دلیل شهرت دارم که به عنوان فرد مورد علاقه و علاقه‌مند هستم. مشاور مورد اعتماد زنان در تجارت من به کارآفرینان زن در صنایع زیبایی، مد، سبک زندگی و سلامت قدرت می‌دهم تا به نام‌های معروف تبدیل شوند. من بیش از ۱۳ سال تجربه در بازاریابی تجارت الکترونیک، کار با برندهای برتر بهداشت و زیبایی جهانی از جمله Swiss Wellness، Kosmea و Vani-t دارم. “ابر قدرت” مخفی من در تجارت، درک کامل من از چگونگی تبدیل بهترین برندها است. من برای مشاوره و مربیگری رویکردی مبتنی بر نتایج و کل کسب و کار دارم که رشد و سود را به حداکثر می‌رساند.

svg%3E - کانون توجه: مشاور اولیویا جنکینز "بال" مدیرعامل است
زن

چگونه کسب و کار شروع شد

برای تحقق بخشیدن به یک اشتیاق مادام العمر.

جنکینز توضیح می‌دهد، «از زمانی که کودک کوچک بودم، تجارت در DNA من وجود داشته است. مادرم زمانی که من فقط ۱۸ ماهه بودم و در سن جوانی در حال کار و یادگیری طناب زدن در این تجارت بودم، یک برند جهانی موفق مراقبت از پوست را تأسیس کرد.

«در سال ۲۰۱۹، تصمیم گرفتم استعفا بدهم. از شغل رویایی‌ام (به عنوان مدیر کل برای برخی از محبوب‌ترین برندهای بهداشت و زیبایی استرالیا کار می‌کنم) و تصمیم گرفتم برای شروع کسب‌وکار خودم و به واقعیت رساندن چشم‌اندازم ایمان داشته باشم – با استفاده از تحصیلات و تجربه‌ام برای توانمندسازی زنان در صنایع بهداشتی، زیبایی و مد. اکنون می‌توانم به مدیران عامل جاه‌طلب کمک کنم و به آنها قدرت بدهم تا از طریق استراتژی برنده و پشتیبانی با لمس بالا، شرکت‌های پیشرو بسازند که فوق‌العاده پاداش‌دهنده است.”

بزرگترین برد

کمک به کسب و کارها در دوران سخت.

جنکینز اضافه می کند، “فقط در سه سال پس از راه اندازی کسب و کار من، مشاوره اولیویا جنکینز اکنون به بیش از ۱۰۰ مشتری کمک کرده است که در طول همه گیری بیش از ۴۵ میلیون دلار درآمد فروش داشته باشند.”

بزرگترین خطر

راه اندازی یک کسب و کار در طول همه گیری.

جنکینز می گوید، “من نگران بودم که این کار را نکنم. به دلیل بحران اقتصادی می تواند مشتری داشته باشد. اما به هر حال با وجود ترس و تردید، یک جهش انجام دادم. سپس پس از شش ماه کوتاه در کسب و کار، درست زمانی که تعطیلی کووید در سراسر کشور رخ داد، با نوزاد شماره سه خود باردار شدم. من در جمعه سیاه زایمان کردم که یکی از شلوغ ترین زمان ها برای مشاغل است، به خصوص در صنعت تجارت الکترونیک.

“با تعهد، استراتژی درست، برنامه ریزی و آماده سازی درست، و عزم محض – من توانستم نه تنها به زنده ماندن ادامه دهم، بلکه در یک محیط بسیار چالش برانگیز در شرایطی که احتمالات وجود داشت، پیشرفت کنم. علیه من.”

درس آموخته شده

از سلامتی خود محافظت کنید.

جنکینز می‌افزاید: «سلامتی من بیشترین آسیب را بعد از آن متحمل شده است. در سه سال گذشته ساعت های زیادی کار کرده است. و در حالی که دوست داشتم در آن سال‌های اولیه زمان بیشتری را با فرزندانم بگذرانم، این میراثی که ایجاد می‌کنم برای سال‌های آینده به آنها خدمت خواهد کرد. و من از تأثیری که کارم بر مشتریانم و اطرافیانم داشته است بسیار سپاسگزارم.»

svg%3E - کانون توجه: مشاور اولیویا جنکینز "بال" مدیرعامل است
زنچگونه آنها ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کنند

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی