عمومی

آن را قانون «هیچ پولی روی میز نگذارید» بنامید: چگونه خانه برنامه Depot’s Pro Xtra Alone به من کمک کرد 1400 دلار صرفه جویی کنم سال

آن را قانون «هیچ پولی روی میز نگذارید» بنامید: چگونه خانه
برنامه Depot’s Pro Xtra Alone به من کمک کرد ۱۴۰۰ دلار صرفه جویی کنم
سال

Home Depot اخیراً فروش سه ماهه اول را ۳۸٫۹ میلیارد دلار اعلام کرده است که ۳٫۸ درصد نسبت به فصل مشابه در سال ۲۰۲۱ افزایش داشته است که نسبت به سال ۲۰۲۰ رشد خیره کننده ۳۲ درصدی داشته است. این اعداد نباید برای همه افرادی که مجموعاً ۵۳۰ میلیارد دلار در فروشگاه های لوازم خانگی در سال ۲۰۲۱ خرج کرد. متوسط ​​​​مالک خانه یا صاحب خانه پروژه های سه پلاس را تکمیل کرد که هر کدام به طور متوسط ​​۲۸۰۰ دلار هزینه داشت.

اگر به نظر شما می آید — و مهمتر از آن، اگر در ماه های آینده به نظر شما می آید — بیایید نه فقط در پول شما صرفه جویی کنیم در پروژه‌هایی که به آن‌ها رسیدگی می‌کنید، اما همچنین در مورد هزینه‌های تجاری و شخصی روزمره.

بالاخره: اکثر مشاغل کوچک در خانه راه اندازی می شوند و از طریق پس انداز، کارت های اعتباری و امیدواریم درآمد تامین می شوند. (آمار نشان می دهد که یکی از هر سه کسب و کار کوچک با سرمایه اولیه کمتر از ۵۰۰۰ دلار راه اندازی شده است.) 

که، اگر کارآفرین هستید، صرفه جویی در پول را – هم به صورت شخصی و هم در کسب و کارتان – بسیار مهم می کند.

یک راه آسان؟ برای ثبت نام برای جوایز و برنامه‌های تخفیف مناسب برای خود – حتی اگر به نظر دردسر می‌آید – وقت بگذارید.

Home Depot Pro Xtra

بیایید با Home Depot شروع کنیم. Pro Xtra برنامه پاداش Home Depot است.

اما فریب بخش “Pro” را نخورید. برای ثبت نام لازم نیست یک پیمانکار دارای مجوز باشید. همچنین برای واجد شرایط بودن لازم نیست صاحب یک کسب و کار باشید. (درباره استفاده از کسب و کار کوچک خود برای کشف پس انداز در یک لحظه بیشتر توضیح دهید.) 

اعضا امتیازاتی مانند جوایز و کوپن‌های سطحی دریافت می‌کنند. امسال تاکنون ۳۲۵ دلار هدیه به دست آورده ام و ۱۵۰ دلار در اجاره ابزار و ۹۰۰ دلار دیگر از طریق پیشنهادهای ویژه صرفه جویی کرده ام. از آنجایی که بیش از ۳۵۰۰ دلار برای رنگ هزینه کرده‌ایم، ۱۵ درصد در خرید تمام رنگ و لوازم رنگ صرفه‌جویی می‌کنیم.

البته، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. از آنجایی که ما مالک تعدادی ملک اجاره‌ای هستیم و اخیراً تعدادی از آنها را خریداری کرده‌ایم که نیاز به بازسازی دارند، کل هزینه‌های انبار خانه ما در سال جاری بیش از ۲۹۰۰۰ دلار است. (این یکی دیگر از مزایای Pro Xtra است؛ همه خریدهای شما را ردیابی می کند.)

سه به علاوه درصد از کل پس انداز به نظر نمی رسد. خیلی زیاد است، به‌ویژه اگر هزینه‌های شما بیشتر در دسته‌هایی مانند لوازم تمیز کردن قرار می‌گیرد.

اما این خریدهایی که انجام داده‌ام به حساب نمی‌آید. از طریق پیشنهادهای گاه به گاه Pro Xtra Buy of the Day و Buy of the Week. من فهرستی از ابزارها و لوازمی را که می‌خواهم یا در نهایت به آن‌ها نیاز خواهم داشت، نگه می‌دارم و هفته‌ای چند دقیقه برای بررسی آن برگه‌ها در صفحه حرفه‌ای خود صرف می‌کنم. من ۲۰ درصد در یک اره نواری قابل حمل، ۴۰ درصد در یک روشویی حمام صرفه‌جویی کردم که می‌دانستم ظرف چند ماه به آن نیاز خواهیم داشت – این روشی مفید برای تماشای معاملات بدون نیاز به یادآوری و غربال کردن موارد جداگانه است.

Pro Xtra همچنین بازگشت را آسان تر می کند. شماره تلفن خود را در میز مرجوعی وارد کنید و اقلام به صورت خودکار به سابقه خرید شما پیوند داده شوند. و، اگر زمانی نیاز به کمک داشتید، یک شماره خدمات مشتری ویژه Pro وجود دارد که زمان انتظار – حداقل در تجربه من – به طور قابل توجهی کمتر است.

و زمان، همانطور که همه ما می دانیم، قطعاً پول است.

اما اینجا متوقف نشوید

بسیاری از خرده فروشان بزرگ دیگر برنامه های پاداش و تخفیف ارائه می دهند. والمارت. مرکز تجاری Costco. خرید تجاری Sam’s Club. عضویت تجاری Staples.

برای کم کردن هزینه‌های خود، ممکن است لازم باشد با چند مورد ثبت‌نام کنید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که برخی از خرده فروشان پس انداز “خارج از منو” را ارائه می دهند. خرید لوازم خانگی را در Lowe’s. فرض کنید در حال خرید یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، و مایکروویو برای اتاق استراحت شرکت خود هستید.

قیمت کل را دریافت کنید، و سپس از شریک بخواهید با دفتر شرکت خود تماس بگیرد تا ببیند آیا خرید واجد شرایط تخفیف حجمی است یا خیر. گاهی اوقات مجبور می‌شویم از یک مدیر درخواست کنیم، زیرا آن کارمند نمی‌دانست که این یک امکان وجود دارد. با این حال، هر بار که درخواست کرده‌ایم، ۱۰ درصد تخفیف اضافی دریافت کرده‌ایم، حتی اگر اقلامی که انتخاب کرده‌ایم قبلاً در فروش بودند.

از کسب‌وکار کوچک خود استفاده کنید

اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، ممکن است واجد شرایط قیمت‌های پایین‌تر از فروشندگان خاص باشید.

به عنوان مثال، تامین کننده کابینت ما قیمت های عمده فروشی را به مشاغل ارائه می دهد. عدم قرارداد با کسب و کار — هر کسب و کار. از سوی دیگر، یک تامین‌کننده محلی سنگ مرمر و گرانیت، کانترها را فقط به پیمانکارانی با حداقل مجوز کلاس C می‌فروشد. (که من فقط به این دلیل که واجد شرایط تخفیف با فروشندگان خاص هستم و گاهی اوقات فرآیند صدور مجوز کمی آسان تر می شود.)

بنابراین اگر فشارهای جانبی شما مستلزم ساخت و ساز سبک است، بازی صدور مجوز خود را ارتقا دهید.

این ممکن است در صنایع دیگر نیز صادق باشد. اگر کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی خانگی را اداره می‌کنید، برخی گواهی‌ها یا مجوزها ممکن است منجر به دسترسی به تأمین‌کنندگان ترجیحی و قیمت‌گذاری بهتر شود.

و سپس این وجود دارد: صاحبان مشاغل کوچک تمایل دارند به دنبال صاحبان مشاغل کوچک دیگر باشند.

بنابراین بگویید به مبلمان اداری جدید نیاز دارید. از فروشنده بپرسید که آیا به مشاغل کوچک تخفیف می دهند یا خیر. یا بپرسید که آیا محصولات یا خدماتی وجود دارد که بتوانید مبادله کنید.

اغلب این کار را انجام می دهند — زیرا پرندگان کارآفرین تمایل دارند با هم جمع شوند.

از آنجایی که گاهی اوقات به اندازه اداره یک کسب و کار کوچک احساس تنهایی می کنیم، در نهایت همه ما در کنار هم هستیم.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
<.>
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی