عمومی

چگونه این آمریکایی سومالیایی-آمریکایی در آموزش زبان انگلیسی به زحمت افتاد به یک سرویس ترجمه سازمانی موفق

چگونه این آمریکایی سومالیایی-آمریکایی در آموزش زبان انگلیسی به زحمت افتاد
به یک سرویس ترجمه سازمانی موفق

به‌عنوان نسل اول سومالیایی آمریکایی و مسن‌ترین از هشت کودکی که در خانه‌ای پرجمعیت در ویرجینیای شمالی بزرگ شده‌اند. محمد حسین، ۳۲ ساله، از دوران کودکی مهارت های خود را به عنوان مترجم و کارآفرین تقویت کرده است. او و خواهران و برادرانش به زبان سومالیایی پدر و مادرش به زبان انگلیسی پاسخ می‌دادند و او همیشه برای به دست آوردن پول توجیبی مشغول بود. در اوایل ۲۰ سالگی، او انگلیسی تدریس می کرد و گهگاه معاملات دام را در عربستان سعودی تسهیل می کرد، پس از آن، در سال ۲۰۱۳، PGLS (Piedmont Global Language) را تأسیس کرد. Solutions)، در آرلینگتون، ویرجینیا. این شرکت که درآمدی نزدیک به ۳۲٫۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به ثبت رسانده است، دارای ۵۷ کارمند است و ترجمه، ترجمه و خدمات مرتبط را برای کسانی که به بیش از ۲۰۰ زبان در ۱۸ کشور صحبت می کنند ارائه می دهد. این یک صنعت ۶۰٫۵ میلیارد دلاری است. و فکر می کنم که او تقریباً دکتر می شود. — همانطور که به بن شری گفته شد

من همیشه این طرز فکر کارآفرینی را داشته ام. من بچه ای بودم که قبل از اینکه رانندگی کنم از کمدش آب نبات می فروخت و ماشین ها را چرخاند. من دو سال زودتر از دبیرستان فارغ التحصیل شدم و قبل از ۱۶ سالگی وارد کالج شدم. قصد داشتم به دانشکده پزشکی بروم، اما تصمیم گرفتم بعد از سال اول به یمن بروم تا یک سال عربی بخوانم. در نهایت حدود پنج سال را در عربستان سعودی گذراندم و در دانشگاهی در آنجا عربی را همراه با دین و فلسفه خواندم. آنجا بود که از خدمات زبان به عنوان یک صنعت آگاه شدم – و مسیری برای من.

من به یک شغل نیاز داشتم، بنابراین من از طرفی شروع به تدریس زبان انگلیسی کرد. مدارس نخبه در عربستان سعودی پول زیادی را برای معلمان انگلیسی خرج می کردند. در نهایت، من یک تجارت خصوصی راه اندازی کردم و شروع به سفر در سراسر کشور برای آموزش زبان انگلیسی کردم. در آن زمان بود که من واقعاً شروع به کسب درآمد کردم — حدود ۳۰ دلار در ساعت.

وقتی شروع به برقراری تماس در صنعت زبان کردم، من شروع به دریافت پیشنهاد برای کار بر روی انواع پروژه‌ها، مانند کتاب و وب‌سایت ترجمه ها. من همچنین با برخی از واردکنندگان بزرگ گاو در عربستان سعودی برای کمک به معاملات دلالی گوسفند و بز قربانی بین واردکنندگان و آژانس های مسافرتی که نماینده مسلمانان آمریکایی در حال زیارت مکه هستند.

دو سال بعد فکر کردم، “اینجا چیزی هست. اجازه دهید دو برابر کنم و ببینم چه می شود.” در آن زمان بود که تجارت واقعاً شروع به گسترش کرد. من از بسیاری از تعهدات دیگر خود صرف نظر کردم تا بتوانم کاملاً روی رشد PGLS تمرکز کنم. من پیمانکارانی را برای انجام کارهای ترجمه به زبان هایی که با آنها آشنا نبودم استخدام می کردم و اکنون توانستم اولین کارمند واقعی خود را استخدام کنم.

مأموریت ما این است که به سازمان ها کمک کنیم در یک محیط جهانی و چند زبانه پیشرفت کنند، بنابراین ما روی همه چیز کار می کنیم، از مواد بازاریابی گرفته تا کتابچه های آموزشی و کپی وب سایت، اما همچنین به سازمان های دولتی در ترجمه اسناد خارجی و ارائه زبان شناسان کمک می کنیم. دانستن اینکه چه کسی را به یک پروژه خاص اختصاص دهید بسیار مهم است، زیرا آنها باید زمینه را درک کنند. اگر ما برای یک شرکت مراقبت های بهداشتی کار می کنیم، مترجم باید اصطلاحات و همچنین زبان را درک کند. یافتن ترکیبی از تسلط بر زبان و دانش در مورد موضوع چیزی است که مردم ما را بسیار تأثیرگذار می‌کند.

هنوز به این موضوع ادامه می‌دهم. من درگیر مشکلات جانبی هستم، اما بیشتر به عنوان سهامدار اقلیت. در عین حال، سعی می کنم دانش زبان خودم را گسترش دهم. من به زبان های انگلیسی، عربی و سومالیایی مسلط هستم، اما دوست دارم حداقل پنج زبان را در جیب پشتم داشته باشم، بنابراین در حال کار بر روی بهبود اسپانیایی دبیرستانم و یادگیری زبان اشاره آمریکایی هستم، که فکر می کنم این کار خواهد بود. تمرکز اصلی برای ما در آینده است. من به تجربه می دانم که توانایی صحبت مستقیم با مشتری می تواند در تقویت روابط کمک زیادی کند.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه این آمریکایی سومالیایی-آمریکایی در آموزش زبان انگلیسی به زحمت افتاد
به یک سرویس ترجمه سازمانی موفقمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی