عمومی

دیگر با گاز آشپزی نمی کنید؟ CPSC ممنوعیت گاز را در نظر می گیرد اجاق ها

دیگر با گاز آشپزی نمی کنید؟ CPSC ممنوعیت گاز را در نظر می گیرد
اجاق ها

طبق گزارش از Fox Business.

این ممنوعیت احتمالی اجاق‌های گاز می‌تواند پیامدهای عمده‌ای برای آشپزخانه‌ها و رستوران‌های تجاری داشته باشد، اگرچه هیچ گزارشی نشان نداده است که ممنوعیت احتمالی CPSC شامل مشاغل نیز می‌شود.



دیگر با گاز آشپزی نمی کنید؟ CPSC ممنوعیت اجاق‌های گاز را در نظر می‌گیرد

یک مطالعه جدید که CPSC برای در نظر گرفتن این ممنوعیت به آن تکیه کرده است، می‌گوید اجاق‌های گاز آلاینده‌های هوای داخل خانه مانند کربن منتشر می‌کنند. مونوکسید، دی اکسید نیتروژن و سایر مواد. هم سازمان بهداشت جهانی (WHO) و هم آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) چنین آلاینده‌هایی را به دلیل پتانسیل ایجاد مشکلات قلبی عروقی، سرطان و سایر شرایط بهداشتی ناامن تلقی کرده‌اند.

svg%3E - دیگر با گاز آشپزی نمی کنید؟ CPSC ممنوعیت گاز را در نظر می گیرد
اجاق ها

تغییر به Electric توصیه شده توسط Consumer Reports

حدود ۳۵ درصد از خانه‌ها در ایالات متحده هنوز از اجاق گاز استفاده می‌کنند، Fox Business می‌گوید. سطوح بالای آلاینده ها را نشان داد.

وسایل گازسوز نیز روش اولیه پخت و پز برای مشاغل صنایع غذایی مانند رستوران ها هستند، اگرچه در حال حاضر هیچ نشان می دهد که این ممنوعیت چگونه یا آیا بر چنین مشاغلی تأثیر می گذارد یا نه.

آلاینده های گازی “خطر پنهان” می گوید کمیسیونر

ریچارد ترومکا جونیور، کمیسر آژانس کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC)، در مورد مسائل آلاینده های گازی با بلومبرگ صحبت کرد و گفت: «این یک خطر پنهان هر گزینه ای روی میز است. محصولاتی که نمی توانند ایمن شوند می توانند ممنوع شوند.”

کمیسیون ترومکا اضافه کرد: “این تصور غلط وجود دارد که اگر می خواهید یک نوع پخت و پز خوب انجام دهید، باید با گاز انجام شود. این یک افسانه است که با دقت مانیکور شده است.»

برخی قانونگذاران فدرال، گزارش فاکس بیزینس، از جمله سناتور کوری بوکر و نماینده دان بیر، در ماه دسامبر نامه‌ای به CPSC ارسال کردند که در آن درخواست بررسی برچسب‌های هشداردهنده، هودهای فاصله و استانداردهای عملکرد را داشتند. سیاستگذاران در سطوح ایالتی و محلی همچنین مردم را تشویق می‌کنند تا وسایل گازسوز و اجاق‌های برقی را برای کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی تعویض کنند.

اختلاف منع اجاق گاز

همه مشتاقانه از چنین ممنوعیتی در مورد اجاق گاز حمایت نمی کنند، با جیل نوتینی از انجمن خانه تولیدکنندگان لوازم خانگی به CBS News می گویند: “ممنوعیت وسایل پخت و پز گازی، یک فناوری مقرون به صرفه و ترجیحی را که در بیش از ۴۰ درصد خانه ها در سراسر کشور استفاده می شود، حذف می کند.

“ممنوعیت نمی تواند نگرانی کلی کیفیت هوای داخل خانه را در حین پخت و پز برطرف کند، زیرا همه اشکال پخت و پز، صرف نظر از منبع گرما، آلاینده های هوا را تولید می کنند، به ویژه در دمای بالا تمرکز بر افزایش استفاده از تهویه راه حل موثری برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه در حین پخت و پز است.” اجاق گاز

برای کسانی که می خواهند از اجاق های گازی به برقی تبدیل شوند، می توان در قالب قانون کاهش تورم که در ماه اوت تصویب شد کمک هایی در نظر گرفت. سال گذشته این قانون تخفیف هایی تا سقف ۸۴۰ دلار برای خرید محدوده های الکتریکی جدید ارائه می دهد. این تخفیف ها به عنوان بخشی از حدود ۴٫۵ میلیارد دلار بودجه اختصاص داده شده برای کمک به خانوارهای با درآمد کم تا متوسط ​​برای برق رسانی خانه های خود گنجانده شده است.

بعید است که هر گونه ممنوعیت نهایی به این زودی اتفاق بیفتد، فقط با یک پیشنهاد. در مورد این موضوع بعید است حتی در سال جاری اتفاق بیفتد، زیرا به گفته کمیسر ترومکا، آن را “در سمت سریع” در نظر گرفت. CPSC چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن دارد، از جمله مواردی مانند ممنوعیت واردات برای تنظیم استانداردهای انتشار.

این بحث نیز خواهد بود. قبل از اتخاذ تصمیم نهایی برای عموم باز است.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی