عمومی

شرکت IT مستقر در گرجستان پرونده تبعیض را حل و فصل می کند

شرکت IT مستقر در گرجستان پرونده تبعیض را حل و فصل می کند

بر اساس اعلامیه اخیر وزارت دادگستری،

American CyberSystems Inc. که تحت نام Innova Solutions فعالیت می کند، به دلیل شیوه های استخدام تبعیض آمیز مورد انتقاد قرار گرفته است. پرونده شرکت خدمات و کارکنان IT مستقر در گرجستان، درس مهمی را برای صاحبان مشاغل کوچک در مورد اهمیت درک و پایبندی به مقررات استخدام فدرال ارائه می‌کند.

پس از یک تحقیق کامل، این بخش نشان داد که American CyberSystems در حال حاضر بوده است. نقض قانون مهاجرت و ملیت (INA). این شرکت برای دو موقعیت مجزا استخدام می کرد و به طور غیرقانونی نامزدهای بالقوه را بر اساس وضعیت شهروندی آنها در آگهی های شغلی خود حذف کرده بود.

کریستن کلارک، دستیار دادستان کل، از بخش حقوق مدنی وزارت دادگستری، بر اهمیت این موضوع تاکید کرد. این تخلف: «کارفرمایان نمی‌توانند به‌طور غیرقانونی نسبت به افراد بر اساس وضعیت شهروندی‌شان تبعیض قائل شوند که فرصت‌های شغلی را آشکار و ساده اعلام می‌کنند.» او افزود که این توافق نشان دهنده تعهد آنها به اطمینان از رعایت الزامات قانونی توسط کارفرمایان است و هر گونه تبعیض مبتنی بر شهروندی قابل تحمل نخواهد بود.

یکی از تبلیغات تبعیض آمیز شرکت به طور خاص هدف قرار گرفته است. شهروندان ایالات متحده و مقیم دائم قانونی برای نقشی که مستلزم دسترسی به مواد مشمول مقررات بین المللی تجارت اسلحه (ITAR) و مقررات اداره صادرات (EAR) است. تحقیقات به این نتیجه رسید که شرکت هیچ توجیهی برای مستثنی کردن اتباع ایالات متحده، پناهندگان و پناهندگانی که طبق همان مقررات، بدون نیاز به مجوز خاص، مجاز به دسترسی برابر به اقلام تحت کنترل صادرات هستند، ندارد.

در نمونه دیگری، American CyberSystems یک آگهی غیرمرتبط را منتشر کرد که به طور انتخابی به دنبال کارگرانی با ویزای کار موقت می‌گشت و در نتیجه علیه کارگران مهاجر و شهروندان ایالات متحده تبعیض قائل شد.

این نقطه عطف حل و فصل مستلزم آن است که American CyberSystems به کارکنان استخدام و منابع انسانی خود در رابطه با مقررات ضد تبعیض INA آموزش دهد. این شرکت همچنین باید سیاست های خود را برای اطمینان از انطباق با کلیه قوانین مربوطه بررسی و اصلاح کند و تحت نظارت و گزارش دهی دپارتمان قرار خواهد گرفت. به عنوان بخشی از توافق، شرکت ملزم به پرداخت جریمه مدنی به دلیل تبلیغات تبعیض آمیز خواهد بود.

این مورد به عنوان یک یادآوری آشکار به صاحبان مشاغل کوچک در مورد اهمیت درک کامل و اجرای استخدام است. قوانین و شیوه های ضد تبعیض. بخش حقوق مدنی وزارت دادگستری منابع زیادی را برای کمک به کارفرمایان در درک مسئولیت های خود فراهم می کند. این شامل یک برگه اطلاعاتی است که به تازگی منتشر شده است که تعهدات کارفرمایان تحت INA را روشن می کند و تأکید می کند که این الزامات در صورت انطباق با قوانین و مقررات کنترل صادرات تغییر نمی کند.

همه مشاغل، صرف نظر از اندازه آنها، باید اطمینان حاصل کنید که شیوه های استخدام آنها بدون تبعیض و فراگیر است. درک روشن قوانین و مقررات فدرال، همراه با آموزش منظم کارکنان و نظارت دقیق بر رعایت، می‌تواند از کسب‌وکارها در برابر عواقب قانونی محافظت کند و محیطی از انصاف و جامعیت ایجاد کند.

از آنجایی که وزارت دادگستری تعهد آنها را تقویت می‌کند. برای اطمینان از شیوه‌های استخدام قانونی، این مطالعه موردی باید همه صاحبان مشاغل، به‌ویژه آنهایی که شرکت‌های کوچک را اداره می‌کنند، ترغیب کند تا نگاهی جامع به سیاست‌های استخدامی خود داشته باشند تا از فراگیر، منصفانه و در چارچوب قانونی مطمئن شوند.

< آخرین اخبار را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی