عمومی

هیلی اینگرام از قهوه و قراردادها چگونه از تأثیر خود استفاده کرد کسب و کار و شراکت او را برای رشد آن بسازید

هیلی اینگرام از قهوه و قراردادها چگونه از تأثیر خود استفاده کرد
کسب و کار و شراکت او را برای رشد آن بسازید

در حالی که بسیاری در رسانه های اجتماعی به شغل خود به عنوان تأثیرگذار اشاره می کنند، کسانی هستند که به سادگی با انجام کاری که دیگران می خواهند از آن تقلید کنند، تحت تأثیر قرار می گیرند. این کاری است که هیلی اینگرام انجام می دهد.

او قهوه و قراردادها را به عنوان راه حلی برای مبارزه خود با یک مشکل بسیار رایج ایجاد کرد. : یافتن مشتریان جدید در چند سال اول به عنوان یک مشاور املاک. در حالی که اینگرام گهگاهی بارتن می‌کرد تا بتواند آنچه را که به‌عنوان یک نماینده وارد می‌کرد، تکمیل کند، او همچنین می‌دانست که باید خلاقیت به خرج دهد و از مهارت دیگری استفاده کند تا در مقابل مشتریان بالقوه بیشتری قرار بگیرد.

اینگرام که کارآموز بازاریابی برای یک شرکت املاک و مستغلات در کالج بود، به طراحی قالب‌هایی در Canva روی آورد تا سرنخ‌های بالقوه در اینستاگرام ایجاد کند. به زودی او موفقیت بیشتری با مشتریان پیدا کرد، اما به نحوی که در ابتدا تصور نمی کرد. عوامل دیگر متوجه تلاش‌های او در اینستاگرام شدند و در نهایت اینگرام شروع به طراحی و همکاری با آنها در رسانه‌های اجتماعی خود کرد. او حتی یک فروشگاه Etsy داشت که در آن الگوهای Canva برای نمایندگان املاک برای خرید در دسترس بود.

سپس، خود اینگرام تحت تأثیر یک مربی شخصی قرار گرفت که یک سرویس اشتراک برای مشتریان با یک برنامه تمرینی هفتگی و یک گروه فیس بوک همراه برای ایجاد جامعه بیشتر ایجاد کرد. او آن مدل را انتخاب کرد و شروع به ارائه خدمات مشابه برای مشاوران املاک کرد.

Coffee and Contracts 1 683x1024 - هیلی اینگرام از قهوه و قراردادها چگونه از تأثیر خود استفاده کرد
کسب و کار و شراکت او را برای رشد آن بسازید

Coffee & Contracts نه تنها قالب‌های رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد، از پست‌های وبلاگ گرفته تا حلقه‌ها و زیرنویس‌های سریع، بلکه یک گروه فیس‌بوک فقط برای اعضا دارد و آموزش و پشتیبانی را برای ایجاد و تازه نگه داشتن مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی نمایندگان ارائه می‌دهد. این شرکت در حال حاضر ۵۴۰۰ عضو دارد.

«کارگزاری‌ها واقعاً برای حضور نمایندگان خود در شبکه‌های اجتماعی اصرار می‌کنند، زیرا امروزه بسیاری از مردم نماینده خود را پیدا می‌کنند، و همچنین مکانی عالی برای شبکه. “متاسفانه، بسیاری از نمایندگان نمی دانند از کجا باید این نوع بازاریابی را شروع کنند یا به آن اعتماد ندارند.”

در حالی که جوانی اینگرام در ابتدا به عنوان یک مانع در زمانی که او یک مشاور املاک بود، دیده می‌شد، با توجه به اینکه خودش خانه‌ای نخریده بود یا فروخته بود، اکنون یک مزیت بزرگ است. ظرف سه ماه پس از راه‌اندازی Coffee & Contracts در پاییز ۲۰۱۹، اینگرام توانست هم شغل بارتنینگ و هم مشاغل املاک و مستغلات خود را ترک کند و به سادگی روی سرویس اشتراک عضویت جدید خود تمرکز کند.

او می‌گوید: «من با شبکه‌های اجتماعی بزرگ شدم، بنابراین می‌توانم نحوه عملکرد آن را توضیح دهم و به عوامل در هر سنی کمک کنم تا با استفاده از آن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. ما همچنین آموزش ها و آموزش هایی داریم و آموزش های عملی نیز ارائه می دهیم. ما به نمایندگان آموزش می دهیم که چگونه از تصاویر، ویدیوها و برند خود در قالب های خود استفاده کنند تا آن را برای خود و برندشان منحصر به فرد کنیم. در هر کاری که انجام می‌دهیم، به آنها کمک می‌کنیم از رقبا برجسته شوند و در زمان و حدس و گمان اعضای ما صرفه جویی می کنیم تا مجبور نباشند از ابتدا شروع کنند.”

اینگرام توضیح می‌دهد که کیفیت در پست‌ها مهم‌تر از کمیت است: «اگر فقط سعی می‌کنید تعداد پست‌های خود را با پرکننده یا محتوای عمومی افزایش دهید، این به جذب فروشندگان و خریداران. بهتر است یک بار در هفته پست کنید اما چیزی با شخصی سازی داشته باشید.»

در حالی که اینگرام در طول سال‌هایی که به عنوان یک مشاور املاک و مستغلات فعالیت می‌کرد، با موفقیت اوضاع را به دست خود گرفت، او می‌داند که اینفلوئنسرها باید گاهی اوقات به بیرون از خود نگاه کنند تا بتوانند دسترسی خود را بیشتر کنند. اینجاست که مشارکت ها وارد عمل می شوند. اندازه‌گیری اینگرام برای تعیین ارزش مشارکت بالقوه همه چیز به نیازهای دنبال کنندگان فعلی و بالقوه Coffee & Contract.

او می‌گوید: «شریک‌های ما به ما کمک می‌کنند شکاف‌هایی را که در حال حاضر به اعضای خود ارائه نمی‌دهیم پر کنیم.

با توجه به اینکه اینگرام می‌خواهد با فرصت‌های قهوه و قراردادها به آژانس‌های املاک و مستغلات بیشتری دسترسی پیدا کند، شرکای بالقوه در صورتی که طرفداران زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشند یا دنبال‌کنندگانی داشته باشند که مخاطبان یا جمعیت‌شناختی متفاوتی نسبت به کسب‌وکار فعلی او داشته باشند، بهتر دیده می‌شوند. دارد. او شرکای خود را از طریق اینستاگرام، دهان به دهان یا ارجاع برخی از شرکای فعلی خود پیدا می کند.

اینگرام می‌گوید: «تجربه من این بوده است که نمایندگان از کمک به یکدیگر لذت می‌برند، و برنامه شراکت وابسته ما این فرصت را به آنها ارائه می‌دهد.»

اولین شراکت او، همکاری با The Broke Agent، بلافاصله پس از راه اندازی Coffee & Contracts رخ داد. در حالی که Coffee & Contracts حاوی محتوای آموزشی بیشتری است، The Broke Agent جنبه سبک تری از طنز و میم ها را به ارمغان آورد. او این نوع الگوها را به صورت ماهانه در اختیار اعضا قرار می دهد.

اینگرام می‌گوید: «این مشارکت قطعاً به موفقیت ما کمک کرده است. “او کار مشابهی انجام می داد، بنابراین وقتی برای گفتگوی اولیه با او تماس گرفتم، به نظر می رسید که همکاری منطقی باشد.”

Broke Agent نیز از این مزیت بهره می برد. او برای هر عضوی که وارد می‌کند کمیسیونی دریافت می‌کند، تا زمانی که عضو بمانند تا زمانی که عضویت خود را لغو کنند، و در عوض او قالب‌های ماهانه Coffee & Contracts را ارائه می‌کند.

فرصت‌های مشارکت به رویدادهای Live Facebook فقط برای اعضای قهوه و قرارداد نیز گسترش می‌یابد. در آن لایو فیسبوک، او درباره نحوه رشد اینستاگرام خود بحث خواهد کرد. اینگرام توضیح می‌دهد، و اعضای ما این فرصت را خواهند داشت که از او سؤال بپرسند.

اینگرام همچنین در حال ایجاد شراکت با تأثیرگذاران املاک و مستغلات مانند استیوی هان و اریکا ریچموند است. آنها مشاوران املاک هستند که از Coffee & Contracts برای رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند و به سایر نمایندگان نیز نحوه استفاده از این سرویس را آموزش می دهند.

اینگرام برای آینده چه می بیند؟ او در حال حاضر تنها کارمند تمام وقت در Coffee & Contracts با شش پیمانکار در تیم است.

“من می‌خواهم به رشد این تجارت ادامه دهم الف>، حتی تجربه کاربر را بیشتر بهبود می بخشد و به صنایع دیگر مانند وام مسکن و مالکیت گسترش می یابد. “مشارکت به این رشد کمک می کند – افراد زیادی هستند که من در دنیای املاک و مستغلات به آنها نگاه می کنم و دوست دارم با این ظرفیت با آنها کار کنم.”

عکس‌ها از هیلی اینگرام

Jill McDonnell 100x100 - هیلی اینگرام از قهوه و قراردادها چگونه از تأثیر خود استفاده کرد
کسب و کار و شراکت او را برای رشد آن بسازید

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی