عمومی

برنامه های وفاداری می توانند پایگاه شما را به عنوان کسب و کار شما محکم نگه دارند رشد می کند

برنامه های وفاداری می توانند پایگاه شما را به عنوان کسب و کار شما محکم نگه دارند
رشد می کند

با ۸۰ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده که به حداقل یک

<. div class="standardText" readability="32.717592592593">

گزارش اخیر مک کینزی نشان داد که اعضای برنامه های وفاداری پولی ۶۰ درصد احتمال بیشتری دارد برای خرج کردن بیشتر برای یک نام تجاری پس از اشتراک. اما البته، این فقط کسب و کارها نیستند که در اینجا از مزایای آن بهره می برند. نتیجه این مدل کسب‌وکار – به‌ویژه اشتراک‌ها و پرداخت با امتیاز (PWP) – برای هر دو طرف سودمند است و در حالی که همه مشتریان را بهبود می بخشد .

چرا مدل‌های وفاداری اشتراک کار می‌کنند.

مصرف‌کنندگان برنامه‌های وفاداری را برای تخفیف‌ها، رایگان‌ها و سایر جوایزی که به آن‌ها دسترسی می‌دهد – دسترسی کلمه کلیدی است. زیرا جذابیت یک برنامه وفاداری در ارزش درک شده آن نهفته است، نه لزوماً در چیزی که مصرف کننده واقعاً بازخرید می کند. وقتی یک مشتری ارزش درک شده بالایی از یک محصول، خدمات یا تجربه داشته باشد، تمایل به برند او نیز به نوبه خود پاسخ می‌دهد.

بر اساس ارائه‌دهنده پیشرو پلتفرم مدیریت اشتراک در آخرین گزارش شاخص اقتصادی اشتراک Zuora، کسب‌وکارهای اشتراکی در این فهرست رشد کرده‌اند ۴٫۶ برابر سریعتر از S&P 500 در دهه گذشته. نرخ‌های ریزش نیز کاهش یافته است و از این ایده حمایت می‌کند که مصرف‌کنندگانی که در اوایل دوران همه‌گیری مشترک شده‌اند، همچنان در اطراف هستند.

شرکت من، Dotcom Distribution’s آخرین تحقیق – مطالعه ای روی ۱۱۵۰ مصرف کننده آمریکایی که به صورت آنلاین خرید می کنند – همچنین نشان داد که تقاضا برای خدمات اشتراک ثابت است. جایی که مطالعه سال ۲۰۲۱ ما نشان داد که ۲۵ درصد از مصرف کنندگان برای یک یا چند سرویس اشتراک در طول همه گیری همه گیر ثبت نام کرده اند، پذیرش خدمات اشتراک در سال ۲۰۲۲ به ۳۵ درصد افزایش یافت. یک بررسی اکتشافی در این مدل یک سرمایه گذاری وقت ارزشمند است.

چرا مدل های وفاداری پرداخت با امتیاز (PWP) کار می کنند.

علی‌رغم فراوانی ارزها و گزینه‌های پرداخت موجود برای خریداران آنلاین، مشتریان ترجیحات روش پرداخت واضحی دارند. با توجه به سر و صدایی که در چند سال گذشته در مورد «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» (BNPL)، منصفانه بود که این موضوع را به عنوان مورد علاقه طرفداران فرض کنیم، اما طبق مطالعه Dotcom، اکثر مصرف کنندگان – ۶۳ درصد، اینطور هستند. دقیق–بیشتر تمایل به پرداخت با امتیاز یا پاداش دارند. در مقایسه، ۱۰ درصد ترجیح می دهند پرداخت ها را به روش های مختلف تقسیم کنند، ۱۵ درصد BNPL را انتخاب می کنند و تنها سه درصد در اردوگاه ارزهای دیجیتال هستند.

PWP به مدلی محبوب تبدیل شده است که خرده فروشان و برندها از آن برای قفل کردن مشتریان وفادار و رشد فروش از طریق درآمدهای مکرر استفاده می کنند. برای بسیاری از فروشندگان، به ویژه فروشندگان کوچکتر و نوظهور، برنامه PayPal’s Pay with Rewards چیزی است که به آنها امکان می دهد در این فضا بازی کنند و گزینه مدرنی را ارائه می دهد که محدودیت ها را در مورد نحوه، مکان و زمان بازخرید امتیاز توسط خریداران کاهش می دهد. این یک درس بزرگ در سازگاری با تغییر رفتار مصرف کننده بود.

در دنیای تجارت الکترونیک، دو چیز وجود دارد که برای مصرف کنندگان کم نیستند: ۱) انتخاب ها و ۲) رقابت برای توجه و دلار. برندهای بیشتر و بیشتر و درک این موضوع که برنده شدن در نبرد در هر دو جبهه مستلزم افزایش ارزش طول عمر مشتری است و ایجاد تجربیات منحصر به فرد، هیجان انگیز و شخصی از طریق برنامه های وفاداری استراتژیک راهی برای به دست آوردن با ارزش ترین مشتریان است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی