عمومی

آیا می خواهید به کارمندان کهنه کار بپیوندید؟ اکنون زمان آن است آدام گرانت می‌گوید: «احتمال افزایش می‌یابد».

آیا می خواهید به کارمندان کهنه کار بپیوندید؟ اکنون زمان آن است
آدام گرانت می‌گوید: «احتمال افزایش می‌یابد».

استعفای عالی ممکن است برای صاحبان مشاغل دردسرساز بوده باشد، اما بدون شک برای حساب های بانکی کسانی که انصراف. بر اساس گزارش اخیر ، تغییر شغل‌ها به طور متوسط ​​۸ درصد افزایش یافته است. (چقدر برآمدگی بعد از تورم نشان می دهد داستان دیگری است).

ظاهراً، کسانی که در جای خود مانده اند متوجه شده اند و بسیاری احساس می کنند که کنار گذاشته شده اند.

“در طول سال گذشته، بازار کار داغ کارفرمایان را مجبور کرده است که برای جذب کاندیداهای جدید، دستمزدهای هنگفتی دریافت کنند– و این شکاف عمیقی بین تازه کارها و کهنه کارها در شرکت های سراسر ایالات متحده ایجاد کرده است، INSIDER%20WEEKLY%20-%20ENGAGED%2C%20ACTIVE%2C%20PASSIVE%2C%20DISENGAGED%2C%20NEW”>گزارش می دهد. «LaborIQ، یک ارائه‌دهنده داده‌های غرامت، تخمین می‌زند که حقوق برای استخدام‌های جدید به طور متوسط ​​۷ درصد بیشتر از میانگین دستمزد افرادی است که قبلاً در موقعیت‌های مشابه استخدام شده‌اند. برای بسیاری از مشاغل پرتقاضا در حوزه فناوری و مالی، این تفاوت در دو رقمی.”

جای تعجب نیست که وفادارترین کارمندان شما با حسادت به کارمندان جدید خود نگاه می کنند. “کارمندان شروع به می کنند ادامه می‌دهد، اینسایدر ادامه می‌دهد، و بسیاری از آنها «به دنبال مشاغل جدید با درآمد بهتر می‌روند و شرکت‌ها را از افرادی با سازمانی‌ترین دانش محروم می‌کنند.”

اگر از دست دادن با تجربه ترین استعداد خود در زمانی که استخدام بسیار وحشیانه است، برای شما مانند یک کابوس به نظر می رسد. اکنون زمان اقدام است و آدام گرانت پیشنهادی دارد فقط برای کاری که باید انجام دهید «افزایش حفظ»، استاد ستاره وارتون و  ” _blank” href=”https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6935985640245248000/”>اخیراً در LinkedIn.

اکنون کمی خرج کنید تا بعداً مقدار زیادی صرفه جویی کنید 

Grant با استناد به داده‌های مشابه مقاله Insider، رهبران کسب‌وکار را فرا می‌خواند. “سلام مدیران: چرا به جای آن افزایش حقوق نگهداری پیشنهاد نمی کنید؟” او می پرسد. “تعهد باید پاداش داده شود، نه مجازات.”

او یک نکته دارد. در حالی که برخی از کارمندان ممکن است هنوز در صحبت کردن با همکاران خود مردد باشند، تابو در مورد بحث پرداخت غرامت در محل کار در حال از بین رفتن است و بسیاری از ابزارهای آنلاین کشف آنچه را که همکاران شما می‌سازند آسان‌تر از همیشه می‌کنند. بنابراین وقتی وفادارترین کارمندان شما متوجه می شوند که استخدام جدید مشتاق اما سبز درآمد بیشتری دارد، بعید است که واکنش خوبی نشان دهند.

ایده گرانت برای برطرف کردن این مشکل با ارائه حقوقی فعالانه به پرسنل با سابقه کار دست انداز کنید تا آنها را همتراز با اعضای تیم تازه استخدام شده قرار دهید. افزایش ناچیز دستمزد ممکن است در حفظ کارمندان ناراضی یا ناراضی چندان مؤثر نباشد، اما عادلانه بودن دستمزد پیشگیرانه از نوع پیشنهادی که گرنت پیشنهاد می‌کند می‌تواند در وهله اول به جلوگیری از مشکلات روحی کمک کند.

با پیشنهاد بسیاری از کارشناسان ممکن است زمان های سختی سپری شود. فروش سختی است، اما وقتی قیمت افزایش دستمزد را با هزینه‌های مربوط به از دست دادن یک کارمند باتجربه و سپس استخدام فرد جدید در بازار کار فعلی مقایسه می‌کنید، افزایش ابقا ممکن است ناگهان معامله‌ای باشد. به‌عنوان مالک کسب‌وکار، احتمالاً باید به غرامت نگاهی دقیق بیندازید و به طور جدی در نظر بگیرید که آیا نیاز به انجام تنظیمات دارید یا خیر.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی