عمومی

در اخبار: کمک های مالی تا سقف 5000 دلار برای کمک به جامعه شما و محیط زیست

در اخبار: کمک های مالی تا سقف ۵۰۰۰ دلار برای کمک به جامعه شما
و محیط زیست

کمک های مالی تجاری برای کمک به کارآفرینان ایجاد می شود. با این حال، کمک‌های بلاعوض می‌تواند شامل اقداماتی برای کمک به جوامعی باشد که کسب‌وکارها در آن فعالیت می‌کنند. اقدامات دیگر نیز می‌تواند شامل ارائه کمک‌های بلاعوض باشد که تأثیر بیشتری دارند، مانند محیط‌زیست. اگر کسب و کار شما در صنعتی است که یک کمک مالی خاص به دنبال پرداختن به آن است، بسیار بهتر است.

این کمک‌ها برجسته می‌شوند. بسیاری از فرصت‌های مختلف که برای کسب‌وکارهای کوچک در طیفی از مسائل در دسترس است. به عنوان یک کارآفرین مطمئن می شود که تمام کمک های مالی موجود را زیر نظر دارد زیرا هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است واجد شرایط باشید. و مثل همیشه حتماً دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و همیشه آنها را در اسرع وقت، اما هرگز دیر، تحویل دهید.

 

حمایت از جوامع و محیط‌زیست با تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک با کمک‌های بلاعوض، موارد بیشتری را ارائه می‌دهد. بنگ برای دلار از نصب راه‌حل‌های انرژی‌های تجدیدپذیر گرفته تا نوسازی ویترین فروشگاه‌ها، برخی از مسائلی است که این کمک‌ها به دنبال کمک به آنها هستند. درباره این کمک هزینه ها بیشتر بیاموزید:

S 23، ۲۰۲۲

آخرین خلاصه اخبار کسب و کارهای کوچک در سال دارای اطلاعات به موقع است، نگاهی بیندازید:

IRS نرخ بازپرداخت مسافت پیموده شده در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد

انتشار نرخ مسافت پیموده شده استاندارد ۲۰۲۳ از IRS نشان می دهد که این نرخ در حال افزایش است. نرخ مسافت پیموده شده استاندارد جدید برای سال ۲۰۲۳ ۶۵٫۵ سنت در هر مایل است. این یک افزایش ۰٫۳ درصدی نسبت به تنظیم استاندارد نرخ مسافت پیموده شده در سال ۲۰۲۲ است که IRS در اوایل امسال به عنوان ابزاری برای مبارزه با تورم و هزینه های بالاتر بنزین اعلام کرد.

SBT در ۱۵ – سال در بررسی ۲۰۲۲

این آخرین قسمت Small Biz در :۱۵ است و به گذشته نگاه می کند در سال ۲۰۲۲ این جمع بندی از کارشناسان کسب و کار را که در ۷ ماه اول برنامه ما با مجری شاون هسینگر گفتگو کرده اند، بررسی کنید. مهمانان برنامه از ابتدا توصیه ها و نکات تجاری شگفت انگیزی را به اشتراک گذاشته اند. برنامه کامل بالا را ببینید یا در پخش کننده SoundCloud زیر به آن گوش دهید.

نوع متفاوتی از وام دهنده می تواند وام مورد نیاز شما را دریافت کند

یکی از سخت‌ترین چیزهایی که برای کسب‌وکارهای کوچک به‌ویژه در شرایط رکود پیدا می‌شود، سرمایه است. بسیاری از سازمان‌های فین‌تک با نرخ بسیار بالایی وام می‌دهند، اما شما سود خود را صرف پرداخت سود می‌کنید و هرگز جلو نمی‌روید. در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک این هفته، النی دلیمپالتاداکی جانیس Equivico را در پیوند سرمایه گذاری های هوشمند و عدالت اجتماعی تاسیس کرد.

<_usersapp a href="https://smallbiztrends.com/2022/12/irs-delays-600-threshold-rule-paypal-venmo-cashapp.html" target="_blank" rel="noopener"> قانون آستانه ۶۰۰ دلاری تاخیر IRS برای کاربران PayPal، Venmo، CashApp

سازمان امور مالیاتی اجرای قانون جدیدی را به تاخیر می اندازد که شرکت هایی مانند PayPal، Venmo را ملزم می کند. و CashApp برای گزارش تراکنش های کاربر که آستانه ۶۰۰ دلار را تحت الشعاع قرار می دهند. این قانون جدید غیرمحبوب بخشی از طرح نجات آمریکا در سال ۲۰۲۱ است. شرکت‌هایی که به‌عنوان سازمان‌های تسویه حساب شخص ثالث (TPSO) شناخته می‌شوند، می‌خواهد برای کاربرانی که ۶۰۰ دلار یا بیشتر در یک سال تراکنش انجام می‌دهند، فرم ۱۰۹۹-K ارسال کنند.

تقویم روز ملی برای تجارت ۲۰۲۳

تعطیلات و جشن‌ها می‌توانند فرصت‌های مناسبی برای کسب‌وکارها برای ارائه تبلیغات یا برجسته کردن پیشنهادات خود باشند. حتی اگر بخواهید هر روز جشن بگیرید، روزهای ملی کافی برای رسیدن به آن هدف وجود دارد. تقویم روز ملی زیر می تواند به شما کمک کند تا مواد بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید و در تمام سال ۲۰۲۳ کمی سرگرم کننده به کسب و کارتان بیاورید.

۱۹ کسب و کار برای شروع بدون پول در سال ۲۰۲۳

شما همیشه به مقدار زیادی نیاز ندارید پول برای شروع یک کسب و کار جدید، و بسیاری از ایده های تجاری وجود دارد که می توانید دنبال کنید که نیازی به سرمایه گذاری اولیه زیادی ندارند. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارید اما سرمایه زیادی ندارید، هنوز گزینه های زیادی برای شما وجود دارد.

STARTUP STATISTICS 2023 – اعدادی که باید بدانید

راه موفقیت استارت‌آپ با ناامیدی، دلسردی و شکست‌های مکرر هموار شده است. و آخرین آمار استارتاپ ها این موضوع را ثابت می کند. چرا استارت آپ ها شکست می خورند؟ نرخ شکست راه اندازی فعلی چقدر است؟ و عملکرد صاحبان استارت آپ در صنایع مختلف چگونه است؟ برای پاسخ به سوالاتی از این دست، آخرین آمار استارت‌آپ‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم دنیای راه‌اندازی کنونی را درک کنید.

با یادگیری از بنیانگذاران موفق، رهبر کسب و کارهای کوچک بهتری شوید

رهبری یک کسب و کار به مهارت های زیادی نیاز دارد. حل مسئله تا رسیدن به ایده های خلاقانه حتی موفق ترین کارآفرینان نیز نیاز به بهبود مستمر دارند. برای درس‌هایی از برخی از بزرگ‌ترین نام‌های کسب‌وکار – و اعضای جامعه کسب‌وکار کوچک آنلاین، در ادامه بخوانید.

برای جدیدترین ها، ما را دنبال کنید در اخبار Google.

تصویر: $


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی