عمومی

مک‌دونالد با یک مک‌توئیست عجیب اخراج‌ها را انجام می‌دهد

مک‌دونالد با یک مک‌توئیست عجیب اخراج‌ها را انجام می‌دهد

مک دونالد اخیراً اخراج کارکنان شرکت را اعلام کرد. این غیرعادی نیست، به خصوص از زمانی که آنها در ژانویه اعلام کردند که “شرکت گسترده در سیلوهای بسیار زیادی فعالیت می کرد، که منجر به مازاد کار و کاهش سرعت نوآوری آن شد.”

آنچه عجیب بود روشی بود که آنها تصمیم گرفتند به آن ادامه دهند. آنها دفاتر شرکتی در ایالات متحده و برخی از دفاتر بین المللی خود را بستند و مردم را به خانه فرستادند تا منتظر اطلاع رسانی باشند. یک تغییر فرهنگی در اخراج‌ها صورت گرفته است و بسیاری از شرکت‌ها به سمت اطلاع رسانی از راه دور گرایش دارند.

Shopify مردم را از راه دور اخراج کرد. Google نیز همین کار را کرد . و توئیتر مردم را به خانه فرستاد، اما آنها بسیاری از کارمندان را اخراج کردند. مک دونالد اعلام نکرده است که قصد دارد تعداد کارمندان را با سطوح بالایی که توییتر انجام داده کاهش دهد.

چرا امکانات را تعطیل کنیم؟

کریس کمپچینسکی، مدیر اجرایی، گفت که این یک هفته سفر شلوغ است (عید پاک یکشنبه در راه است، بنابراین بسیاری از کودکان در تعطیلات بهاری از مدرسه هستند و باعث سفر خانواده می شود). مک‌دونالد در یک یادداشت داخلی گفت: «ما می خواهیم از آسایش و محرمانه بودن افراد خود در طول دوره اطلاع رسانی اطمینان حاصل کنیم.”

در حالی که دلسوزی نشان می دهد تا اطمینان حاصل کند که مردم به طور عمومی اخراج نمی شوند – برای کارمندان دشوار است که در کنار همکاران خود که میزشان را تمیز می کنند راه بروند – مطمئناً عادی نیست که کارمندان را به خانه بفرستید و به آنها بگویید صبر کنند.

دلایل ذکر شده قابل قبول است، اما من گمان می کنم که یک نگرانی مهم تر وجود دارد: امنیت.

مشکلات ناراضی کارمند

وقتی کارمندی با سلاح، اخبار خبر. هنگامی که به هر دلیلی کار خود را خاتمه می دهید، همیشه یک نگرانی امنیتی است. اما امنیت سایبری نگرانی دیگری است و مک دونالد باید با احتیاط دسترسی داشته باشد.

دزدی و تخریب داده ها باید یک نگرانی عمیق برای هر شرکتی باشد. که کارمندان را خاتمه می دهد. آمیت جاجو و آمل پیتال از گروه مشاوره آنکورا توصیه به کاهش خطر امنیت داده در هنگام کارمندان “خارج از پرواز” – خواه برای خاتمه دادن داوطلبانه یا غیرارادی باشد. یکی از نکات کلیدی آنها این است:

غیرفعال کردن دسترسی به حساب‌ها، صندوق‌های پستی، برنامه‌ها، ابر ، شبکه شرکت و سایر منابع داده و دستگاه های تلفن همراه متعلق به شرکت.

اگر برنامه ریزی و محدود کردن دسترسی برای هر فرد آسیب دیده محدود کردن دسترسی برای همه افراد در آمادگی برای اخراج ممکن است پاسخی اغراق آمیز به نظر برسد، اما کار را انجام می دهد.

این است. عاقلانه است که اطمینان حاصل شود افرادی که ممکن است از خاتمه خود ناراحت باشند، به سرقت یا تخریب داده های حیاتی در محیط امروزی دسترسی ندارند.

آیا این اخراج آینده است؟

رو در رو اخراج چهره هنوز استاندارد طلایی است، اما مک‌دونالد یک نکته دارد که خارج از دفتر اعلان‌ها می‌توانند ناراحتی را کاهش دهند. اگر اخراج‌ها به خوبی برنامه‌ریزی شده باشند، و کارهای اداری به خوبی انجام شود، با ارائه انفصال، می‌توانند بدون مشکل، حتی چهره به چهره پیش بروند. با احکام جدید هیئت ملی روابط کار که شرکت ها را از ارائه انفصال در ازای عدم تحقیر و قراردادهای محرمانه باز می دارد، ممکن است اخراج برای کارمندان کم ارزش شود.

اما اکنون که اعلان از راه دور فناوری را ترک کرده و وارد تجارت رستوران شده است، این عملی است که به این زودی متوقف نخواهد شد. همانطور که کارمندان پیام های خود را دریافت می کنند، می توانید انتظار داشته باشید که جزئیات را در مطبوعات و رسانه های اجتماعی مشاهده کنید. این به تشخیص خوب یا بد بودن این ایده کمک می‌کند.

هر چه که باشد، کارمندان مک‌دونالد امروز از خانه کار می‌کنند. .

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی