خبر

بیت‌کوین کانال ۲۳ هزار دلار را از دست داد

بیت‌کوین کانال ۲۳ هزار دلار را از دست داد

373552 442 - بیت‌کوین کانال ۲۳ هزار دلار را از دست داد

اقتصاد۲۴– نقشه بازار ارز دیجیتال صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد دوباره قرمز شد. بیت‌کوین به‌عنوان رهبر بازار ظرف ۲۴ ساعت گذشته با افت ۵۰۰ دلاری کانال ۲۳ هزار دلار را از دست داد و در این مدت شاهد خروج نزدیک ۳۰ میلیارد دلار از بازار بودیم. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز به ۲۲ هزار و ۸۵۰ دلار تقلیل پیدا کرد درحالی که دیروز مهم‌ترین ارز دیجیتال دنیا تقریبا ۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار ارزش داشت. همزمان با عقب‌نشینی دو درصدی قیمت بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و کاردانو شش درصد از ارزش خود را از دست دادند و بازدهی روزانه ترون منفی دو درصد به‌ثبت رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۲ هزار و ۸۵۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۲۲ هزار و ۸۵۰ دلار بود. این رقم درقیاس با صبح دیروز افت ۵۵۰ دلاری قیمت بیت‌کوین را نشان می‌داد و معادل کاهش دو درصدی ارزش این ارز دیجیتال به‌شمار می‌رفت. در همین مدت قیمت بیت‌کوین در بالاترین سطح خود به ۲۳ هزار و ۴۵۰ دلار رسید و کف قیمت بیت‌کوین ۲۲ هزار و ۸۵۰ دلار بوده است. اگر به هفته قبل برگردیم، هنوز بازدهی هفتگی بیت‌کوین مثبت و معادل هشت درصد برآورد می‌شود، چون سه‌شنبه هفته قبل هر واحد بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۱۷۰ دلار معامله می‌شد. با این حال بیت‌کوین فعلا چیزی نزدیک ۶۶ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد و حجم معاملات ۴۶۳ میلیارد دلاری آن معادل ۴۰ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال به‌حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ + جدول


قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۸۰ دلار

قیمت اتریوم صبح امروز به هزار و ۵۸۰ دلار تقلیل پیدا کرد و نسبت به دیروز شش درصد ریخت. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز درقیاس با روز گذشته ۱۱۰ دلار کمتر بود و طی این مدت بیشترین و کمترین قیمت اتریوم به‌ترتیب هزار و ۶۹۵ دلار و هزار و ۵۷۷ دلار به‌ثبت رسیده است. باوجود افت شش درصدی قیمت اتریوم طی شبانه‌روز گذشته، این ارز دیجیتال بازدهی مثبت ۱۰ درصد را نسبت به هفته قبل به ثبت رسانده. چون هر واحد اتریوم سه‌شنبه قبلی هزار و ۴۳۰ دلار معامله می‌شد. اتریوم که در حال حاضر با حجم معاملات ۱۹۴ میلیارد دلاری، ۱۷.۵ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال را به‌خود اختصاص داده، دومین توکن مهم دنیا بعد از بیت‌کوین به‌شمار می‌رود و درحال حاضر با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۰ دلار، نزدیک ۶۷ درصد فاصله دارد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

نقشه بازار ارز دیجیتال همزمان با افت قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، دوباره قرمز شد. طوری که قیمت دوج‌کوین و کاردانو شش درصد ریخت، سه درصد از ارزش لونا کاسته شد و قیمت ترون افت دو درصدی را تجربه کرد. قیمت کاردانو که با نماد ADA به عنوان هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیا شناخته می‌شود، صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۰.۴۹۲ دلار بود و نسبت به دیروز شش درصد کاهش پیدا کرد. روندی که دقیقا برای قیمت دوج‌کوین دیده می‌شود و این ارز دیجیتال نیز به همین میزان افت قیمت پیدا کرد و ارزش آن از ۰.۰۷۰ دلار به ۰.۰۶۶ دلار رسید. قیمت لونا که حالا جایی بین ۲۰۰ ارز دیجیتال برتر دنیا را از نظر تسلط به بازار ندارد، ظرف این مدت با افت سه درصدی به ۰.۰۰۰۰۹۹ دلار تقلیل پیدا کرده است. قیمت ترون نیز از ۰.۰۶۹ دلار به ۰.۰۶۸ دلار رسیده است.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۱ هزار و ۱۷۰ دلار

۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار

۲۲ هزار و ۸۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۴۳۰ دلار

هزار و ۶۹۰ دلار

هزار و ۵۸۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۴۷۱ دلار

۰.۵۲۳ دلار

۰.۴۹۲ دلار

ترون

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۸ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۷۰ دلار

۰.۰۶۶ دلار

لونا

۰.۰۰۰۰۹۲ دلار

۰.۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۹۹ دلار

منبع: فرارو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی