خبر

کاهش قیمت برخی خودروها در بازار

کاهش قیمت برخی خودروها در بازار

375453 817 - کاهش قیمت برخی خودروها در بازار

اقتصاد۲۴- بررسی روند قیمت انواع خودروهای پرتیراژ در طول حدود یک ماه اخیر نشان می‌دهد، گر چه قیمت برخی خودروها کمی ارزان‌تر شده‌اند اما قیمت اکثریت خودروها مشمول افزایش شده است؛ این در حالیست خودروهایی همچون کوییک و شاهین که از فرآیند قرعه‌کشی حذف شده‌اند، در بازار ارزان شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بررسی روند قیمت محصولات پرتیراژ خودروسازان در بازار آزاد امروز (سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه) و مقایسه آن با قیمت‌های ۲۰ تیر ماه نشان می‌دهد که در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، قیمت محصولاتی همچون پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵، دنا معمولی و دنا پلاس توربو با کاهش یک تا پنج میلیون تومانی و دناپلاس توربو دنده‌ای کاهش ۱۵ میلیون تومانی مواجه شده‌اند.

در محصولات سایپا علاوه بر ساینا که چهار میلیون ارزان شده، کوییک و شاهین که از فرآیند قرعه‌کشی حذف شده‌اند نیز کاهش قیمت داشته‌اند.

سایر محصولات ایران‌خودرو اما افزایش قیمت یک تا ۵۰ میلیون تومانی و محصولات سایپا، یک تا سه میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند.

قیمت‌های ثبت شده برای انواع پرتیراژها در بازار امروز ( ۱۸ مردادماه) و مقایسه آن با قیمت‌ آن‌ها در ۲۰ تیرماه به شرح زیر است:

375454 820 - کاهش قیمت برخی خودروها در بازار

375455 734 - کاهش قیمت برخی خودروها در بازار

منبع: ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی