عمومی

چگونه اجتناب از یک استراتژی خروج، محصولات Hello را به 351 دلار رساند فروش میلیونی

چگونه اجتناب از یک استراتژی خروج، محصولات Hello را به ۳۵۱ دلار رساند
فروش میلیونی

کارآفرین کریگ دوبیتسکی در سال ۲۰۱۲ در داروخانه محلی خود بود که متوجه چیزهایی در مورد خمیر دندان شد: هر برندی دارای خمیر دندان سخت بود. برای تلفظ مواد و زبان در مورد کشتن یا نابود کردن. دبیتسکی فکر می‌کرد دندان‌ها،دوبیتسکی، باید در مورد لبخند زدن باشد. در آن سال، او شرکت مراقبت از دهان را تأسیس کرد Hello Products پیرامون مواد طبیعی و بسته بندی دلپذیر. سرمایه‌گذاری مستقر در مونت‌کلیر، نیوجرسی به زودی به سریع‌ترین برند مراقبت از دهان در آمریکا تبدیل شد. > تا سال ۲۰۲۰، محصولات این شرکت در قفسه های ۴۵۰۰۰ فروشگاه بود. در اواخر همان سال، Colgate-Palmolive شرکت را با مبلغ ۳۵۱ میلیون دلار خریداری کرد. دوبیتسکی پس از خرید گیر کرد اما در سال ۲۰۲۲ آنجا را ترک کرد تا کاری را که بیشتر دوست دارد انجام دهد: فکر کردن به ایده بعدی خود.– همانطور که به کوین جی رایان گفته شد

“در اینجا چیزی در مورد استراتژی های خروج. هر زمان که مردم استراتژی های خود را به من می گویند، شروع به جستجوی خروج خود از مکالمه می کنم. هرگز به یک خروج فکر می کنم. من به این فکر می کنم که چگونه محصولات زیبایی بسازم که مردم می توانند عاشق آنها شوند. روی جادو تمرکز کنید، ریاضی از خودش مراقبت می کند.

به عنوان مثال، وقتی به آنها گفتم که در حال خرید هستیم، فک کارمندانم افتاد. همه ۲۶ نفر از آنها دارای سهام در شرکت بودند، اما هیچ یک از من نپرسید که چقدر فروختیم. تنها سوال من گفت: “آیا ما همچنان با هم کار خواهیم کرد؟” این چیزهای زیادی در مورد آنچه که ما ساخته‌ایم می‌گوید.

آنچه برای من حیاتی بود این بود که باید سیاست‌های خاص خود را حفظ کنیم. ما بودجه‌ای برای پرورش حیوانات خانگی، تنظیم دوچرخه، پخت و پز برای دفتر داشتیم. Colgate نمی‌خواست هیچکدام از آن‌ها را تغییر دهد که ما از آن هیجان‌زده شدیم. آنها گفتند اینها چیزهایی بود که باعث شد ما سلام کنیم.

< /div>

بعد از خرید، نقشم را با Hello حفظ کردم و به عنوان استراتژیست ارشد نوآوری Colgate-Palmolive تبدیل شدم. بلافاصله از داشتن این تیم کوچک و فشرده خارج شدم. همچنین درگیر شدن با نوآوری در بسیاری از دسته ها در یک شرکت جهانی. به عنوان یک خالق، پیوستن به سازمانی که می تواند دیدگاه شما را بین افراد زیادی به اشتراک بگذارد، رویایی است که به حقیقت پیوسته است. . سلام در دستان بزرگی بود، که واقعاً تمام چیزی است که می توانید به آن امیدوار باشید. من اکنون ایده های CPG بیشتری دارم و ایجاد از ابتدا جای خوشحالی من است.”

از شماره آوریل ۲۰۲۳ مجله Inc.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی