عمومی

آیا بالش مدیتیشن ارزشش را دارد؟

آیا بالش مدیتیشن ارزشش را دارد؟

بالش‌های مدیتیشن بر خلاف بالش‌های تخت یا تشک یوگا هستند. بالش‌های مدیتیشن که منحصر به فرد از مواد خاص طراحی شده‌اند – بیشتر در یک لحظه – سادگی و تطبیق‌پذیری را ارائه می‌کنند که در تعداد کمی از لوازم جانبی سلامت و رفاه یافت می‌شود. مبتدی ها از راحتی و راحتی خود لذت می برند در حالی که متخصصان مدیتیشن برای جلسات عمیق تر و رضایت بخش تر، روزانه به بالش های خود وابسته هستند. چه در حال تمرین هدایت‌شده، بدون هدایت، چه ماورایی یا سایر تکنیک‌های مدیتیشن، بالش شما به بخشی بسیار شخصی تبدیل می‌شود. از روتین سلامتی شما.

با این حال، یکی از جنبه های جذاب مدیتیشن این است که برای شروع نیازی به تجهیزات ندارد. آزادی خاصی در آن وجود دارد. بنابراین آیا بالش مدیتیشن واقعا چیزی است که می خواهید به رژیم خود اضافه کنید؟ و آیا ارزش این هزینه را دارد؟

بالش مدیتیشن شما راحتی، وضعیت بدنی را بهبود می بخشد و شما را خنک نگه می دارد.

بالش‌های مدیتیشن مراقبه را در سطوح مختلف تقویت می‌کنند. اگر در مدیتیشن تازه کار هستید، این ممکن است به معنای اجتناب از خطر به خواب رفتن مانند روی تخت یا صندلی باشد. اما بالش‌ها برای روال سلامتی شما بسیار بیشتر از آن ارائه می‌دهند.

بالش‌های مدیتیشن راحتی ارگونومیکی را اضافه می‌کنند و در عین حال وضعیت بدنی خوب را نیز ارتقا می‌دهند. با طراحی، آنها به شما کمک می کنند تا ستون فقرات را از گردن تا باسن شما تنظیم کنید. به علاوه، بالش شما به تنظیم دمای بدن کمک می کند. هنگام استفاده از بالش مراقبه احساس گرما یا چسبندگی نخواهید داشت. به این دلیل که بسیاری از بهترین بالش های مدیتیشن از پوسته گندم سیاه به عنوان پرکننده استفاده می کنند. این پرکننده، همراه با پوشش فیبر طبیعی، جریان هوا را در هر نقطه تماس با بدن شما در گردش نگه می دارد. هیچ کس نمی خواهد در طول جلسه خود احساس گرما و عرق کند، و بالش های مدیتیشن راحتی خنک، نرم و لذت بخشی را ارائه می دهند.

یک بالش مراقبه به ذهن و بدن شما می گوید که زمان مدیتیشن است.

دلیلی قوی وجود دارد که چرا نمی‌خواهید روی زمین مدیتیشن کنید. درد می کند! از طرف دیگر، تخت جایی است که شما می خوابید و صندلی شما برای برقراری تماس های کاری و شاید تماشای نتفلیکس است. مدیتیشن سزاوار جایگاه خاص خود و در واقع آیین خاص خود است.

به عنوان انسان، انجمن‌هایی را ایجاد می‌کنیم. آب نبات پنبه و مخروط وافل فرقی نمی‌کند کجا بخوریم، طعم یکسانی دارند. اما ما انتظار آنها را در نمایشگاه محلی شهرستان داریم و به ندرت آنها را در جای دیگری پیدا می کنیم. در واقع، ما حتی ممکن است بین سواری، بازی و باغ وحش هوس کنیم. ما بدن و روان خود را به طور مشابه با یک بالش مدیتیشن تمرین می دهیم. به سادگی بیرون آوردن آن از کمد یا حمل آن به محل مدیتیشن مورد علاقه خود به بدن و ذهن خود می گوید: «زمان مراقبه است». این به ایجاد یک روال مثبت تر کمک می کند.

بالش شما سبک و قابل حمل است.

ما از صداهای طبیعت لذت می بریم. آنها ما را آرام می کنند، ما را متمرکز می کنند، و ما را به چیزی متصل می کنند که هم روحانی است و هم کاملاً از این جهان است. به همین دلیل است که بسیاری از برنامه های خواب و مراقبه شامل صداهای طبیعی است. از امواجی که در حال غلتیدن هستند تا آواز خواندن پرندگان در جنگل، این صداها حس آرامش را تقویت می‌کنند که برای بهترین مراقبه شما مفید است.

چرا در طبیعت در فضای باز مراقبه نکنید الف>؟ یک بالش مدیتیشن به اندازه کافی سبک و قابل حمل است تا به پاسیو، باغ، حیاط یا هر جایی که می خواهید بروید. نه تنها صداهای طبیعت را می شنوید که مرکز شماست، بلکه نسیم را روی پوست خود و عطر شکوفه گل ها را نیز تجربه خواهید کرد. شما حتی می‌توانید اجازه دهید که نور روز از بین برود، زیرا اولین ستاره‌ها به نظر می‌رسند که شما را با خود همراه کنند، زیرا مراقبه را در عمیق‌ترین حالت خود تمرین می‌کنید.

چگونه بهترین بالش مدیتیشن را برای خود انتخاب کنم؟

یک بالش مدیتیشن با کیفیت معمولا از ۳۰ تا ۱۰۰ دلار قیمت دارد. با توجه به مزایای ذاتی آنها برای سلامتی و رفاه، مطمئناً ارزش هزینه را دارند. و اگر به ندرت مدیتیشن می کنید، ممکن است یک بالش مراقبه پیدا کنید که به شما در ایجاد یک روتین مدیتیشن منظم.

اما انتخاب مناسب برای شما تصمیمی نیست که ساده گرفته شود. به هر حال، شما بیشتر از پول سرمایه گذاری می کنید – در حال سرمایه گذاری در زمان و آسایش خود هستید! پس عاقلانه انتخاب کن در حالت ایده آل، بالش مدیتیشن خود را به صورت حضوری خریداری کنید تا استحکام آن را آزمایش کرده و از دوام آن اطمینان حاصل کنید. این همیشه امکان پذیر نیست، بنابراین چه به صورت حضوری یا آنلاین خرید کنید، در اینجا برخی از ویژگی ها وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید:

  • زیبایی شناسی:آیا بالش زیباست؟ آیا چیزی است که امروز، فردا و هر روز می توانم به آن افتخار کنم؟
  • مواد:آیا ماده پرکننده یک ماده قابل تنفس مانند گندم سیاه است؟ آیا روکش یا کیف نیز یک الیاف تنفسی و طبیعی است؟
  • آیا روکش قابل شستشو است؟آیا دوخت و مواد آن به اندازه کافی دوام دارد که در استفاده روزانه و چندین شست وشو سالها دوام بیاورد؟
  • آیا بالش مدیتیشناز نظر اندازه، وزن و شکل مناسب بدن و سبک مدیتیشن من است؟ اگر یوگا انجام دهم، آیا در آن تمرینات نیز به من کمک می کند؟

با دقت در خرید – با توجه به نظرات و توصیه‌های شخصی – به زودی بالش مراقبه مناسب را برای خود خواهید داشت. سهولت، راحتی و سایر فواید فیزیولوژیکی و روانی یک بالش باکیفیت برای سال‌های آینده به شما پاداش خواهد داد.

عکس توسط GaudiLab/Shutterstock

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - آیا بالش مدیتیشن ارزشش را دارد؟

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی