عمومی

چگونه این عاشق شراب شکاف بازار را تشخیص داد و آن را به آن تبدیل کرد یک کسب و کار میلیون دلاری

چگونه این عاشق شراب شکاف بازار را تشخیص داد و آن را به آن تبدیل کرد
یک کسب و کار میلیون دلاری

اریکا دیویس، ۳۷ ساله، از همان ابتدا می‌دانست که می‌خواهد صاحب کسب‌وکار شود. کارآفرینی در او اجرا می شود  خانواده ج .html”>خشکشویی و چندین خانه در یک بلوک خریداری کرد تا فرزندانش همه بتوانند در یک محله زندگی کنند. می‌گوید: “کارآفرین بودن همیشه در مسیر شغلی من بوده است. این فقط برای من بود که بلوک‌های سازنده‌ای را که می‌دانستم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق نیاز دارم، به دست بیاورم. هر کاری که انجام داده‌ام استراتژیک بوده تا من را به جایی که الان هستم برسانم.” دیویس، که در حال حاضر The Sip را اداره می‌کند، یک خدمات اشتراک مزه شراب.

پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه سانفرانسیسکو با مدرک بازرگانی، دیویس در برنامه نه ماهه مدیریت چرخشی Gap پذیرفته شد. به شرکت‌کنندگان آموزش رهبری میان رشته‌ای و درس‌های عملی در زمینه مدیریت موجودی، تجارت، و تعامل با مشتری می‌دهد. او می گوید: “آنها آن را مدرسه هاروارد تجاری می نامند. آنجا بود که در ۲۲ سالگی، مهارت های تحلیلی خود را تقویت کردم و این فرصت را داشتم که عملکرد درونی یک تجارت جهانی و نحوه مدیریت میلیون ها دلار را درک کنم.”

به همین دلیل است که دیویس پس از گذراندن یک شب دخترانه با خواهر برادرش کاترین کارتر، ایده خوبی را با دیدن یکی از آنها فهمید. این دو بومی اوکلند که از ۱۹ سالگی با هم دوست بوده اند، دوست داشتند با شراب صحبت کنند و با شامپاین جشن بگیرند. اما با گذشت زمان، دوستداران شراب ناامید شدند زیرا روش قابل اعتمادی برای نمونه برداری از حبابی قبل از خرید یک بطری کامل نداشتند. و از آنجا بود که آنها ایده یک سرویس اشتراک را پیدا کردند که به مشتریان اجازه می‌دهد قبل از اینکه بطری‌های بزرگ را خریداری کنند، بطری‌های کوچک شراب را امتحان کنند.

- چگونه این عاشق شراب شکاف بازار را تشخیص داد و آن را به آن تبدیل کرد
یک کسب و کار میلیون دلاری

دیویس و کارتر بیش از یک سال را صرف توسعه ایده خود کردند. برای اینکه ببینند آیا یک سرویس نمونه‌برداری قابل اجرا است یا خیر، آنها تقریباً ۴۰۰ نفر را مورد بررسی قرار دادند، از جمله دوستان – اما بیشتر افرادی که در پارکینگ‌های تاکستان‌های ناپا بودند. وجود داشت.

بنابراین این دو در ژانویه ۲۰۲۰ The Sip را راه‌اندازی کردند و در ابتدا شرکتی را راه‌اندازی کردند که اکنون یک شرکت جعبه اشتراک است که به مشتریان اجازه می‌دهد. — عمدتاً زنان — برای امتحان دو یا سه بطری ۱۸۷ میلی لیتری شراب گازدار و مارک های شامپاین در هر ماه. به گفته دیویس، تنها در یک سال، درآمد شرکت از ۴۰۰,۰۰۰ دلار، در سال ۲۰۲۰، به ۱٫۴ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱٫ Sip 20,000 سفارش از مشترکین، خریداران یکباره، و برنامه‌های هدایای شرکتی را پر کرده است و مبلغی نامشخص از Kirby Harris و Erik Moore از Base Ventures جمع‌آوری کرده است.

دیویس تصمیم گرفت به‌ویژه زنان را هدف قرار دهد، زیرا متوجه شده بود که تلاش‌های بازاریابی معطوف به زنان – به‌ویژه زنان سیاه‌پوست- – این تصور را ایجاد کرد که احساس می کرد خیلی دور است. او می‌خواست این افسانه را که زنان رنگین‌پوست فقط شراب‌های شیرین یا صورتی دوست دارند را از بین ببرد. او می گوید: «چیزی که مردم متوجه نمی شوند این است که کام شما مانند اثر انگشت است. “وقتی شما این رویکرد فردی را در پیش می گیرید، می توانید به مردم آنچه را که می خواهند به جای گفتن به آنها توصیه کنید.”

دیویس و کارتر نیزمی‌خواستند برندی ایجاد کنند که خودشان را منعکس کند: «دختر ما قطعاً یک دیویس می‌گوید: ۲۵ تا ۴۵ سالگی نقطه شیرین ماست. ما تصمیم گرفتیم عمداً زنانه باشیم، بنابراین ۹۰ درصد مشتریان ما را زنان تشکیل می‌دهند.

جعبه‌های انتخاب‌شده The Sip شامل بطری‌هایی از مارک‌های متعلق به زنان سیاه‌پوست، مانند شراب‌های Wachira، تا خانه‌های قدیمی، مانند Moët & Chandon، به همراه یک راهنمای چشایی و اعتباری برای یک بطری با اندازه معمولی است.

بخشی از هر فروش به خانواده‌های نیازمند اوکلند کمک مالی می‌کند. دیویس می‌گوید: «من می‌خواستم کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنم که به آن علاقه داشتم، اما فکر می‌کنم بیشتر به ارزش سهام علاقه دارم. “این واقعاً در مورد دموکراتیک کردن این ایده است که شامپاین و سایر کالاهای تجملاتی فقط برای افراد خاصی است و آن را برای همه قابل دسترس کردن است.”

به عنوان دیویس می‌گوید Sip به رشد خود ادامه می‌دهد، شرکت، به گفته دیویس، نقشه راه تهاجمی با برنامه‌هایی برای ارائه محصولات بیشتر از کشورهای دیگر، افزایش پیشنهادات برندهای متعلق به زنان سیاه‌پوست و قهوه‌ای، و معرفی ارواح دیگر دارد.

اگرچه کارآفرینی تقریباً همیشه چالش برانگیز است، این دو بنیانگذار می گویند تجربیات قبلی آنها را به خوبی آماده کرده است. قبل از The Sip، دیویس به‌عنوان مدیر بازرگانی برای Darby Smart کار می‌کرد که توسط Grove Collaborative در سال ۲۰۱۹ خریداری شد، بنابراین او تجربه خدمات اشتراک داشت. در همین حال، خانواده کارتر قبلاً در صنعت ارواح مشغول بودند که در یافتن توزیع کنندگان به آنها کمک کرد. دیویس می‌گوید ما وارد صنعتی شدیم که می‌شناسیم. بدیهی است که صرف نظر از اینکه شما چقدر می دانید یک منحنی یادگیری وجود دارد، اما ما توانستیم فرآیندها را نسبتاً آسان راه اندازی کنیم زیرا کسب و کاری را حول چیزهایی ایجاد کردیم که قبلاً تجربه ساختن برای افراد دیگر را داشتیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی