عمومی

قانون جدید می تواند کار را برای مشاغل کوچک دشوارتر کند پیمانکاران

قانون جدید می تواند کار را برای مشاغل کوچک دشوارتر کند
پیمانکاران

۱۰۹۹ سوابق مالیاتی خود را آماده کنید. اگر شرکت شما به یکی از ۵۱ میلیون نفر وابسته است که به عنوان پیمانکار مستقل کار می کنند. ، ممکن است به زودی لازم باشد این افراد استخدام شده را مجدداً به عنوان کارمند طبقه بندی کنید.

دولت بایدن برنامه ریزی برای تغییر قاعده تعیین می‌کند چه کسی یک پیمانکار مستقل و چه کسی کارمند براساس قانون استانداردهای کار منصفانه است. تغییر سیاست پیشنهادی، قانون دوران ترامپ را که هنوز در حال اجراست، برمی‌گرداند که طبقه‌بندی کارگران را به عنوان پیمانکار برای مشاغل آسان‌تر می‌کرد. طبق قانون، وزارتکار بازخورد عمومی را در مورد تغییر مقرراتی درخواست کرد و در اواخر ماه گذشته دو مجمع عمومی برگزار کرد. کارفرمایان در ۲۴ ژوئن و کارگران در ۲۹ ژوئن این فرصت را داشتند که وزن خود را انجام دهند.

وزارت کار جدید خود را منتشر نکرده است. سیاست تعیین وضعیت پیمانکار هنوز مشخص نیست و مشخص نیست چه زمانی تغییر رسمی اتفاق می افتد. هر زمان که این قانون صادر شود، تأثیر قابل توجهی بر مشاغل کوچک خواهد داشت، زیرا آنها شرکت‌ها هستند به احتمال زیاد در لیست حقوق و دستمزد خود پیمانکارانی داشته باشند. در سال‌های اخیر، صاحبان مشاغل به طور فزاینده‌ای برای حل چالش‌هایی از جمله به پیمانکاران متکی هستند به عنوان پروژه های یکبار مصرف، تقاضای فصلی، یا پوشش های موقت برای کارکنانی که برای مرخصی پزشکی یا خانوادگی دور هستند. این کارگران قراردادی که سهم رو به رشد نیروی کار مشاغل کوچک را تشکیل می دهند. ، اغلب مجموعه مهارت های خاصی را ارائه می دهند و با انعطاف پذیری بیشتر و کاهش هزینه های سربار همراه هستند. طبق گفته ارائه‌دهنده حقوق و دستمزد گوستو.

پیمانکاران مستقل خوداشتغال هستند و معمولاً برای چندین شرکت با هزینه تعیین شده در یک قرارداد کار می کنند. پیمانکاران کنترل خود را بر نحوه، زمان و مکان انجام وظایف خود حفظ می‌کنند و اجازه ندارند کارهایی را انجام دهند که جزء فعالیت اصلی یک شرکت است. این تمایز همچنین پیامدهای مالیاتی مهمی دارد. کارگران قراردادی تنها مسئول پرداخت حقوق و دستمزد خود به تامین اجتماعی و مدیکر هستند. طبق قانون، آنها حقوقی برابر با کارمندان ندارند که از حمایت هایی مانند حداقل دستمزد، اضافه کار، مزایای بیکاری، غرامت کارگران، قراردادهای دسته جمعی و قوانین ضد تبعیض برخوردارند.

قاعده نهاییهنوز منتشر نشده است اما انتظار می رود که به کسب و کارها دستور دهد از ABC استفاده کنند. آزمایش کنید تا مشخص شود یک کارگر کارمند است یا پیمانکار. این استاندارد از دهه ۱۹۳۰ وجود داشته است، اما در سال‌های اخیر پس از تدوین قانون در کالیفرنیا در سال ۲۰۱۹، توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. رئیس جمهور بایدن در طول رقابت های انتخاباتی خود برای کاخ سفید در مورد این سیاست کمپین انجام داد و کنگره به همان زبان در حفاظت از حق سازماندهی قانون (یا PRO)، که در مارس ۲۰۲۱ مجلس نمایندگان را با حمایت بیشتر دموکرات ها تصویب کرد.

بر اساس این فرمول سه بخشی، هر کارگر به طور پیش فرض یک کارمند فرض می شود. مسئولیت توجیه وضعیت پیمانکاری با رعایت معیارهای زیر بر دوش کارفرما است:

  1. فرد از کنترل و هدایت در ارتباط با انجام خدمات، هم تحت قرارداد برای انجام خدمات و هم در واقع؛
  2. خدمات خارج از دوره معمول کسب و کار کارفرما انجام می شود. و
  3. فرد معمولاً در یک تجارت، شغل، حرفه یا تجارت مستقل با ماهیت مشابه با خدمات انجام شده درگیر است.

<. div class="standardText lastItem" readability="35">

دومین الزام برای کارفرمایان سخت ترین خواهد بود. کسب و کارهای کوچک باید با دقت برنامه ریزی کنند و برای مشاوره با یک وکیل کار مشورت کنند. طبقه بندی نادرست کارگران می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد که منجر به دستمزدها و مالیات های عقب افتاده به اضافه بهره می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی