عمومی

فیلم زندگی شما چگونه است؟

فیلم زندگی شما چگونه است؟

وقتی فردی به پایان عمر خود می رسد، معمولاً یکی از نزدیکانش خواندن یک مداحی به افتخار آنها؛ چیزی که ذات فرد را تسخیر می کند، چیزهایی که او را منحصر به فرد کرده است. مثلاً سعادت داشتم که مداحی برای پدرم بنویسم و ​​بخوانم. افتخار مطلق بود اما خلاصه کردن کل زندگی یک نفر فقط در چند صفحه که می توانستم با صدای بلند بخوانم، کار چالش برانگیزی بود.

بعد از اینکه خواندم. مداحی پدرم، باورنکردنی بود که چند نفر پیش من آمدند تا به من بگویند پدرم برای آنها چقدر ارزش داشته است. همه از افرادی که قبلا ندیده بودم! آنقدر معنادار بود که می‌دانستم بخشی از میراث پدرم وقت گذاشتن برای کمک به دیگران است. آن زندگی باورنکردنی یک روز در یک زمان با تصمیماتی که هر لحظه گرفته می شد ساخته شد.

درس اینجا این است که شما می توانید به زندگی خود فکر کنید و مهندسی معکوس جادوی یک مداحی برای کمک به اطمینان از اینکه شما ساختن نوعی از زندگی که به آن افتخار خواهید کرد.

و می توانید با استفاده از آن شروع کنید. درسی از فیلم ها.

فیلم جادویی

یادم می آید که با آن برخورد کردم درس های یک سابق مدیر دیزنی به نام مایک ونس، که در سال ۲۰۱۳ درگذشت اما اثر خود را در تجارت سینما به جای گذاشت. ونس داستانی را به اشتراک گذاشت که وقتی استودیوها فیلمی را فیلمبرداری می کنند، آن را یک روز در یک زمان فیلمبرداری می کنند. آنها سپس فیلم را مرور می کنند و می بینند که در آن روز چه نوع پیشرفتی داشته اند یا نه. به این روزنامه ها می گویند. روزنامه ها به مرور زمان به فیلم اضافه می شوند. همین امر در مورد زندگی شما نیز صدق می کند.

ونس می گوید در پایان فیلم زندگی تان، یا خواهید یافت. خودت در بهشت ​​یا جهنم اگر فیلم زندگی تان را تماشا کنید، آیا خودتان را در بهشت ​​می بینید که از کارهایی که به دست آورده اید خوشحال هستید و هیچ پشیمانی نگذاشته اید؟ یا بیشتر شبیه جهنم است، جایی که برای انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی که در روزهای ارزشمند زندگی‌تان گرفته‌اید عزاداری می‌کنید؟ آیا شما تبدیل به هر چیزی شده‌اید که می‌توانید باشید، یا فرصت‌های باورنکردنی را از دست داده‌اید؟

درس ونس این است که تا پایان فیلم منتظر نمانید؟ زمانی را صرف نگاه کردن به گذشته و ارزیابی اینکه اوضاع چگونه بوده است. از امروز با مرور روزنامه های زندگی خود شروع کنید و ببینید چه فکر می کنید. آیا دوست دارید کارها به سمت پایان پیش بروند؟ در غیر این صورت، خبر خوب این است که هنوز برای شروع بازنویسی چیزها برای ایجاد پایانی که به آن افتخار خواهید کرد، دیر نیست.

بازنویسی فیلمنامه شما

بنابراین، اگر بخواهید فیلمنامه زندگی خود را بنویسید، یا حتی چگونه ممکن است کسی مداحی شما را بنویسد، از کجا شروع می‌کنید؟ می توانید عواملی مانند:

  • شما به عنوان یک شخص چه کسی بودید را در نظر بگیرید؟ سوابق، تحصیلات و تجربه شما چه بود؟
  • چطور ظاهر شدید؟ دوستانه بودی؟ خشونت آمیز؟ از بودن در اطراف لذت می برید؟
  • آیا شما کسی بودید که دوستان زیادی داشتید؟ علایق یا سرگرمی های خیریه؟ چگونه بر افراد اطراف خود تأثیر گذاشتید؟
  • آیا شما فردی بودید که موفقیت مالی داشتید؟ اگر چنین است، آیا به مردم افتخار می کنید که در مورد تأثیرگذاری آن، چقدر پول درآورده اید صحبت کنند؟
  • برای چه چیزی ایستادید؟ ارزش های اصلی که در زندگی شخصی و حرفه ای خود به آنها وفادار ماندید چه بود؟
  • میراث واقعی شما چه بود؟

همه ما برای مدت کوتاهی اینجا هستیم. دیگران شما را با چه چیزی بیشتر به یاد خواهند آورد؟ برای ترجمه استیو جابز : چه نوع فرورفتگی در جهان ایجاد کردید؟

داستان شما از امروز شروع می شود

به خاطر داشته باشید که حتی بهترین نویسندگان هالیوودی حتی زمانی که فیلم در حال فیلمبرداری است، مدام فیلمنامه های خود را تغییر می دهند و تغییر می دهند. شما هم همین فرصت را دارید. هنوز دیر نیست که در فیلمنامه خود تجدید نظر کنید و آن را با طرح و پایانی بنویسید که با افتخار به آن می گویید — یا اینکه یکی از عزیزانش آن را با صدای بلند در قالب مداحی برای دیگران بخواند.

بنابراین وقت بگذارید و سؤالات سختی را در مورد فیلمنامه زندگی خود بپرسید، زیرا برای نوشتن یک پایان خوش هرگز دیر نیست.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است. ، نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی