پورتینگ چیست و چه معنایی برای یک کسب و کار کوچک دارد تلفن؟
پورتینگ چیست و چه معنایی برای یک کسب و کار کوچک دارد
تلفن؟
پورت کردن چیست؟ انتقال شماره مفهوم بسیار مهمی است وقتی که به یک ارائهدهنده خدمات تلفن بهتر تغییر مکان میدهید.
به عنوان یک کسبوکار کوچک، تداوم زمانی که به مکان جدید منتقل شوید. در حالی که حرکت فیزیکی برخی از مشتریان شما را تا زمانی که به مکان جدید عادت کنند جابجا می کند، شماره تلفن شما می تواند همراه شما باشد. به طور خلاصه، لازم نیست شماره جدیدی دریافت کنید.
این امر در مورد تعویض ارائهدهنده خدمات تلفن نیز صدق میکند. شما باید تداوم خدمات تلفن خود را حفظ کنید. اینجاست که انتقال شماره تلفن خود به ارائهدهنده تلفن جدید بسیار مهم است.
ارائهدهنده مناسب این کار را آسان میکند و با هر مشتری کار میکند تا اطمینان حاصل کند که آنها میتوانند به طور معمول به تجارت خود ادامه دهند تا زمانی که شمارههایشان به پایان برسد.
کامرون جانسون، مدیر بازاریابی رشد نکستیوا، پیشنهاد میکند به دنبال شرکتی باشید که به دلیل ارائه راهحلهای مقیاسپذیر و خدمات قابل اعتماد به مشتریان، علاوه بر نقشه راه محصول سالم که با نیازهای شما در آینده مطابقت دارد، شناخته شده باشد.
جانسون افزوده، “همکاری با ارائهدهنده مناسب، نه تنها یک راهاندازی بیعیب و نقص را تضمین میکند، بلکه با ارائهدهندهای مانند Nextiva، تیم خدمات مشتری را تضمین میکند که مشتاق ارائه راهحلهایی است که به بهترین وجه متناسب با کسبوکار شما باشد.»
چیست. انتقال شماره تلفن؟
انتقال شماره تلفن، یا انتقال شماره تلفن، توانایی حفظ شماره موجود شماست، اگر و زمانی که تصمیم دارید سرویس تلفن خود را به ارائه دهنده دیگری منتقل کنید یا مکان را تغییر دهید.
این واقعا یک مفهوم ساده است. شما شماره تلفن خود را از یک سرویس تلفن به سرویس دیگر منتقل میکنید.
و شما حق قانونی این کار را دارید. طبق کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، اگر میخواهید به ارائهدهنده خدمات دیگری بروید و در همان منطقه جغرافیایی میمانید، میتوانید شماره تلفن موجود خود را حفظ کنید. و این فرآیند را می توان بین ارائه دهندگان خط سیم (خط ثابت)، تلفن IP و بی سیم انجام داد.
چگونه انتقال شماره تلفن خود را شروع می کنید؟
شماره تلفن کسب و کار خود را انتقال می دهید؟ ضروری است که روند را صاف کنید و از هرگونه اختلال جلوگیری کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای شروع شما آورده شده است:
- نیازهای خود را ارزیابی کنید: تعیین کنید کدام اعداد برای عملیات تجاری شما حیاتی هستند. به یاد داشته باشید، میتوانید هر یا همه شمارههای خود را بر اساس نیازهای خود انتقال دهید.
- قرارداد فعلی خود را مرور کنید: برای شناسایی تعهدات یا تعهدات، به توافقنامه فعلی خود نگاهی دقیق بیندازید. شرایطی که میتواند بر تصمیم شما برای پورت تأثیر بگذارد.
- هزینههای خاتمه زودهنگام را بررسی کنید: مطمئن شوید که هزینههای مرتبط با پایان دادن به سرویس فعلی خود را متوجه شدهاید، بهخصوص اگر در نظر دارید یک سرویس را ایجاد کنید. قبل از تاریخ پایان قرارداد حرکت کنید.
- موجودی معوقه را در نظر بگیرید: قبل از تغییر، اطمینان حاصل کنید که تمام عوارض با ارائهدهنده خدمات فعلیتان تسویه شده است تا از صورتحسابهای غیرمنتظره جلوگیری کنید.
- حفظ تداوم سرویس: بسیار مهم است که سرویس قدیمی خود را قبل از فعال کردن سرویس جدید خاتمه ندهید. این مرحله تضمین میکند که هیچ وقفهای در سرویس وجود ندارد و از گم شدن شماره شما محافظت میکند.
با شرکت خدمات تلفن جدید تماس بگیرید
پس از انجام تعهدات قرارداد قبلی خود، برای شروع فرآیند انتقال شماره خود، با شرکت جدید تماس بگیرید.
این امر مستلزم ارائه شماره تلفن ۱۰ رقمی و هرگونه اطلاعات دیگری است که شرکت ممکن است نیاز داشته باشد. این از ارائهدهندهای به ارائهدهنده دیگر متفاوت است.
امروزه، با یک ارائهدهنده خدمات خوب، فرآیند انتقال شماره تلفن شما آسان است. برخلاف ۱۵ سال پیش که انتقال شماره تلفن ممکن است شامل کاغذ و فکس باشد، امروزه این فرآیند معمولاً الکترونیکی است. برای مثال، شرکتهایی مانند Nextiva از یک برنامه امضای الکترونیکی استفاده می کند تا بتوانید بدون دردسر برای انتقال شماره به صورت آنلاین درخواست دهید.
به طور کلی، یک نامه مجوز (LOA) باید پر و امضا شود. توسط کاربر مجاز ارائهدهنده فعلی شما برای شروع فرآیند انتقال، همراه با جدیدترین و صحیحترین شماره تلفن صورتحساب (BTN).
هزینه انتقال شماره شما چقدر خواهد بود؟
معمولا امروز هیچ هزینهای دریافت نمیشود.
طبق FCC، شرکتها میتوانند در صورت تمایل برای انتقال شماره شما هزینه دریافت کنند، و هزینهها میتواند از ارائهدهندهای به ارائهدهنده دیگر متفاوت باشد. وبسایت آژانس میگوید که میتوانید درخواست معافیت کنید یا درباره هزینهها مذاکره کنید. با این حال، بسیاری از اپراتورهای اصلی امروز هزینههای انتقال جداگانه دریافت نمیکنند.
FCC همچنین میگوید که یک شرکت نمیتواند از انتقال شماره تلفنتان به شما منع کند، زیرا برای انتقال پولی پرداخت نکردهاید. وقتی خدمات یک شرکت جدید را درخواست می کنید، FCC می گوید که شرکت قدیمی نمی تواند از انتقال شماره شما امتناع کند. این حتی در صورتی است که باقی مانده یا کارمزد پایان کار داشته باشید.
چه مدت طول می کشد تا یک شماره را منتقل کنید؟
این به تعداد شماره تلفن شما بستگی دارد، اپراتور، و نوع خدمات مانند تلفن ثابت، بی سیم و IP. وب سایت FCC شامل عبارات زیر است:
- برای انتقال بیسیم به بیسیم، از زمانی که درخواست انتقال از حامل قدیمی ارسال میشود، فرآیند انتقال باید تقریباً دو ساعت و نیم طول بکشد. FCC چارچوب زمانی خاصی را برای فرآیند انتقال بی سیم به بی سیم تعیین نکرده است. دو ساعت و نیم بازه زمانی مورد توافق صنعت بیسیم است و FCC اپراتورها را تشویق میکند تا از این چارچوب زمانی استفاده کنند.
- تکمیل یک پورت سیم به بیسیم احتمالاً بیشتر طول خواهد کشید و میتواند چند روز طول بکشد قبل از انتقال بین تلفن های سیمی و بی سیم، مصرف کنندگان باید از ارائه دهنده خدمات جدید خود بپرسند که این فرآیند چقدر طول می کشد.
دوره انتقال
FCC هشدار می دهد که یک انتقال وجود خواهد داشت دوره ای که در آن هنگام پورت از سیم به شماره بی سیم دو عدد خواهید داشت. این آژانس به کاربران توصیه میکند که بپرسند آیا در طول فرآیند انتقال، به استفاده از شماره سیم فعلی خود ادامه میدهید، هر چقدر که طول بکشد.
این مهم است زیرا خدمات موقعیت مکانی و تماس بیسیم ۹۱۱ میتواند در طول انتقال تحت تأثیر قرار گیرد. . FCC از شما می خواهد که از شرکت جدید خود بپرسید که آیا خدمات ۹۱۱ شما در طول این فرآیند تحت تأثیر قرار می گیرد یا خیر.
یکی دیگر از خدماتی که در طول دوره انتقال تحت تأثیر قرار می گیرد، خدمات راه دور است. شرکت راه دور تلفن ثابت یا بی سیم شما قرار نیست با شما نقل مکان کند، بنابراین مطمئن شوید که شرکت جدید شما برنامه ای دارد که بتوانید با آن زندگی کنید.
همیشه نمی توانید شماره خود را انتقال دهید
FCC می گوید همیشه وقتی ارائه دهنده را تغییر می دهید، نمی توانید شماره خود را به منطقه جغرافیایی جدید منتقل کنید.
همچنین، برخی از مناطق روستایی از شما می خواهند که با خدمات عمومی ایالتی خود تماس بگیرید. کمیسیون برای اطلاعات بیشتر.
نکات انتقال اعداد
پیمایش در پیچیدگی های انتقال اعداد می تواند کمی سخت باشد، به خصوص اگر اولین بار باشد. با این حال، با راهنماییها و بینشهای مناسب، این فرآیند میتواند روانتر از آن چیزی باشد که فکر میکنید. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که به شما در مدیریت یکپارچه این انتقال کمک می کند:
- آگاه باشید: قبل از با شروع فرآیند انتقال، خطمشیهای ارائهدهنده جدید خود و هرگونه هزینههای احتمالی را بهطور کامل بررسی کنید. به این ترتیب، میتوانید از هزینههای غیرمنتظره یا موانع در مسیر جلوگیری کنید.
- هر دو سرویس را به طور موقت حفظ کنید: برای قطع کردن سرویس قدیمی خود عجله نکنید. فعال نگه داشتن هر دو برای مدت کوتاهی تضمین میکند که هیچ تماس مهمی را در طول انتقال از دست ندهید.
- پشتیبانگیری از دادههای ضروری: اگر سرویس تلفن شما با سایر سرویسهای داده ادغام میشود، مطمئن شوید. از پستهای صوتی، مخاطبین یا تنظیمات ضروری نسخه پشتیبان تهیه میکنید. برخی از اطلاعات ممکن است به صورت خودکار منتقل نشوند.
- ارتباط منظم با هر دو ارائه دهنده: چک کردن منظم با ارائه دهندگان خدمات قدیمی و جدید تضمین می کند که در ارتباط با وضعیت پورت در جریان هستید. . همچنین اگر بدانند که شما فعالانه آن را نظارت می کنید، می تواند روند را تسریع کند.
- مشتریان خود را به روز کنید: اگر یک کسب و کار هستید، مشتریان خود را در مورد تغییرات یا اختلالات احتمالی مطلع کنید. در طول فرآیند انتقال این اعتماد را حفظ میکند و اطمینان میدهد که آنها میدانند که شما در حال بهبود به نفع آنها هستید.
هویت کسبوکار کوچک
شماره تلفن کسبوکار شما یکی از ویژگیهای شناسایی شرکت شما است. . درست مانند آدرس، نشانواره و سایر ویژگیهای شناسایی، شماره شما، بهویژه اگر یک شماره باطل باشد، راهی عالی برای مشتریان شما است تا با شما شناسایی شوند و رابطه برقرار کنند.
بنابراین اگر مجبور هستید ارائهدهنده خدمات تلفن را جابهجا کرده یا تغییر دهید، مطمئن شوید که شماره خود را با خود منتقل کردهاید تا این رابطه ادامه یابد.
جدول نمای کلی انتقال شماره
استفاده از تلفن عکس از طریق Shutterstock
کسب و کار؟