عمومی

4 راه برای استفاده از اتوماسیون برای موفقیت مشتری

۴ راه برای استفاده از اتوماسیون برای موفقیت مشتری

توسط کلی ریچاردسون، یکی از بنیانگذاران Infobrandz. او دوست دارد به مردم کمک کند تا از طریق ارتباطات بصری و وبلاگ های تأثیرگذار خود، کسب و کار بسازند.

شاید فکر کنید که اتوماسیون چیزی است. که برای راه اندازی به یک زیرساخت فنی شدید با پشتوانه بودجه هنگفت نیاز دارد. اما حقیقت این است که حتی کسب و کارهای کوچک می تواند از ابزارهای اتوماسیون ساده استفاده کند. > برای بهبود موفقیت مشتری.

صاحبان کسب و کار همیشه به دنبال راه هایی برای فرآیندها را ساده کنید و عملیات را کارآمدتر کنید. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از ابزارهای اتوماسیون برای مدیریت تعاملات مشتری است.

اتوماسیون موفقیت مشتری چیست؟

اتوماسیون موفقیت مشتری فرآیند استفاده از فناوری برای خودکارسازی وظایف و رویه‌ها برای دستیابی به اهداف مرتبط با موفقیت مشتری است. این می تواند شامل همه چیز باشد، از ورود مشتری و تعامل گرفته تا حفظ و پشتیبانی.

اتوماسیون می تواند به شما در بهبود کارایی و دقت کمک کند و زمان را آزاد کند. برای اینکه تیم شما بر روی وظایف استراتژیک تری تمرکز کند. همچنین می تواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند و دریافت کمک مورد نیاز را آسان تر و سریع تر کند. ناگفته نماند که شما عنصر خطای انسانی را کاملاً از روی تابلو حذف می کنید.

هر کسب و کاری مشتریان وفادار می خواهد، و چه راهی بهتر از این. آنها را به جای اینکه آنها را با خدمات سریع و کارآمد راضی و راضی نگه دارید به دست آورید؟

آیا اتوماسیون برای موفقیت مشتری گران است؟

پاسخ به این سوال منفی است — راه های زیادی برای استفاده از اتوماسیون موفقیت مشتری بدون شکستن بانک وجود دارد. در واقع، برخی از مؤثرترین تکنیک‌ها بسیار ساده و آسان برای پیاده‌سازی هستند.

شما به یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار نیاز ندارید تا برخی از فرآیندهای کسب و کار خود را خودکار کنید. با ابزارهای مناسب، می‌توانید کارهای مربوط به موفقیت مشتری را به راحتی و با هزینه کم خودکار کنید.

ایمیل‌ها و پیگیری‌ها را خودکار کنید.

به‌جای صرف ساعت‌ها برای ایجاد و ارسال ایمیل به مشتریان، می‌توانید از ابزارهای خودکاری استفاده کنید که می‌توانند هر زمان که وقتش رسید، ایمیل ارسال کنند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ زیادی مانند ActiveCampaign یا Mailshake وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را برای شما ارسال کنند. فقط به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از اتوماسیون ایمیل، اجتناب از علامت گذاری به عنوان هرزنامه بسیار مهم است.

خوشبختانه، اکثر ابزارهای بازاریابی ایمیل مدرن به شما اجازه می دهند. قبل از ارسال پیام‌های خودکار، شرایط و محرک‌ها را مشخص کنید.

در مکالمه‌های آنلاین موجود خود، احساسات را به‌طور خودکار پخش کنید.

یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲ توسط CompleteCSM نشان داد که ۷۹ درصد از کسب و کارها با مشکل مواجه هستندالف> مدیریت انتظارات فزاینده مشتریان، با زمان پاسخگویی و “روش کنار تخت” دو چالشی است که بر تجربه مشتری تاثیر می گذارد.

یک راه حل این است که طی یک سری مکالمه، پاسخ‌های خودکار و قالب‌بندی شده را برای کاهش کلی احساسات مشتری تنظیم کنید. توانایی موقعیت یابی و پاسخ دادن به یک موقعیت قبل از تشدید آن با مشاهده احساسات مشتری از سیستم های موجود شما می تواند چند روز یا چند هفته قبل در مورد یک مشتری در حال کاهش هشدار دهد.

خودکار. تعامل مجدد با مشتری.

همه کسب‌وکارها دارای سرنخ‌های سردی هستند که به تعاملات پاسخ نداده‌اند – سرسختانه از کاهش فروش خودداری می‌کنند. قیف.

به‌عنوان مالک کسب‌وکار، می‌خواهید با آنها تماس بگیرید. اما اجرای یک رویکرد دستی در انجام این کار ناکارآمد خواهد بود.

داشتن یک استراتژی مشارکت مجدد خودکار برای چنین شرایطی می تواند کمک کند. شما سرنخ های سرد را مجددا فعال کنید و نرخ ریزش را کاهش دهید. یک استراتژی معمولی این است که پس از گذشت تعداد معینی از روزها از تعامل قبلی، ایمیلی خودکار برای مشارکت مجدد ارسال کنید. باز هم، این را می توان به راحتی با ابزار بازاریابی ایمیلی مناسب انجام داد.

تجربیات خودگردانی ایجاد کنید.

ساده‌ترین استراتژی اتوماسیون برای موفقیت مشتری، خودکار کردن تجربه حضور در سیستم است.

به کاربران جدید خوشامدگویی کنید پیوندهایی به منابع مهم و موارد قابل دانلود رایگان. برای شرکت‌های SaaS، از طریق تورهای درون‌برنامه‌ای یا ویدیوهای آموزشی، فرآیند یادگیری خودسرانه را مهندسی کنید.

به یاد داشته باشید، موفقیت مشتری باعث می‌شود موفقیت شما با بهبود کارایی و حذف خطای انسانی، اتوماسیون ممکن است بهترین حرکت برای مشاغل در عصر امروز باشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی