عمومی

3 نکته ضروری برای کارآفرینان از یک فیلم مستقل تهیه کننده

۳ نکته ضروری برای کارآفرینان از یک فیلم مستقل
تهیه کننده

ایده راه‌اندازی یک کسب‌وکار در ناخودآگاه عمومی به یک عنصر ثابت تبدیل شده است. به هر تبلیغ دیگری در یوتیوب که یک زوج خوشبخت در جنگل های بارانی راه می افتند نگاه نکنید، در حالی که ادعا می کنند رها کردن ۹ به ۵ خود و تامین بی دردسر زندگی عشایری خود به سادگی گفتن “بله” است. در واقع، همانطور که ممکن است به زودی با تلاش برای تکرار چنین طرحی کشف شود، کارآفرینی موانع خاص خود را دارد. اما آیا رازی (غیر وابسته) وجود دارد که تعداد کمی از افراد به ظاهر خوش شانس را از توده های چشم ستاره متمایز کند؟

بر اساس آندره جتمیر، یک تهیه‌کننده تلویزیونی مستقل که در آنجا با رابرت ایوانز، مایکل اریک دایسون و آیس تی همکاری نزدیک داشته است. سه استراتژی ضروری برای تثبیت خود به عنوان یک تجارت، جذب مخاطب و ایجاد پایگاهی از خریداران هستند.

۱٫ فرمت خود را احساس کنید

در دنیایی که همیشه در حال جهانی شدن است، یکی از مؤلفه‌هایی که در تولید محتوا گاهی اوقات نادیده گرفته می‌شود فرهنگ است – به طور خاص، ارتباط شخصی تولیدکننده (یا فقدان آن) با فرهنگ ژانر یا قالب آنها. این به دو دلیل مهم است: ۱) اصالت را امکان پذیر می کند، و ۲) علاقه و اشتیاق شما را به چیزی که تولید می کنید حفظ می کند.

جتمیر می گوید: «شما باید بتوانید آن قالب را احساس کنید. برای او، بزرگ شدن در برانکس با گوش دادن به رپ و هیپ هاپ به همکاری او با آیس-تی کمک کرد. به زبان ساده، شما چیزهایی را که نمی دانید نمی دانید، بنابراین بهتر است آنچه را که انجام می دهید می دانید ادامه دهید.

در مورد کارآفرینی به طور کلی، آگاهی از فرهنگ مربوطه و نحوه استفاده از آن برای ایجاد و طول عمر کسب و کار شما ضروری است.

۲٫ خریدار خود را بشناسید

یکی دیگر از جزئیاتی که اغلب نادیده گرفته می شود، شناخت مخاطبان هدف شما است. جتمیر می گوید: «بدانید خریدار شما کیست. وارد ذهن آنها شوید. درک کنید که چه چیزی باعث می شود آنها تیک بزنند. به آنچه به آنها علاقه دارد علاقه مند باشید. این فراتر از حدس زدن کلمات کلیدی است که آنها ممکن است در نوار جستجو تایپ کنند. در عوض، پیچیدگی انسان ها مستلزم یک فرآیند مستمر کشف است – به خصوص وقتی صحبت از متقاعد کردن آنها برای خرج کردن پول باشد.

دانستن خریدار نقش مستقیمی در پتانسیل تبلیغاتی شما دارد. جتمیر پیشنهاد می کند بازارهای اصلی را از همان ابتدا هدف قرار دهید زیرا پیش نیاز بازاریابی ملی رسیدن به ۷۰٪ بازار است (اگرچه طبق FCC 39٪ در ایالات متحده محدودیت است). با وجود این واقعیت خشن، جتمیر می‌گوید: «همیشه می‌توانید روی یافتن مخاطبی، هر چقدر هم که کم باشد، حساب کنید.»

جذب یک مخاطب قابل اعتماد به عنوان یک کارآفرین، تعادل خوبی بین تعیین جایگاه و گسترش دامنه دسترسی شماست.

/div>

۳٫ ضررهای خود را کاهش دهید

وقتی دروازه‌های فرصت‌ها، اطلاعات و کنسرت‌ها دکمه‌هایی روی صفحه هستند، مهم است که بدانیم چه زمانی باید بگو نه.” این برای کارآفرینانی که زمان برایشان کالای نهایی است، بسیار مهم است. جتمیر می گوید: “شما باید بدانید که چه زمانی وقت خود را تلف می کنید.” کارآفرینان موفق جسور و قاطع هستند. آنها مانند چشندگان خبره شراب هستند. آنها طعم یا ظرافت دقیقی را که به دنبال آن هستند می دانند، به سرعت تقلب را تشخیص می دهند، و به سرعت و بی شرمانه هر چیزی را که از استاندارد آنها کمتر نباشد، رد می کنند.

در حالی که هیچ طرح رسمی برای پیمایش در جنگل کارآفرینی وجود ندارد، این سه نکته – احساس فرمت خود، شناخت خریدار و کاهش ضرر – به شما کمک می کند درختان را قطع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزش گذاری استارتاپ ها به   مراجعه کنید. Veristrat.

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی