عمومی

چرا آسیب پذیر بودن شما را به یک رهبر ضعیف تبدیل می کند … و چه چیزی باید به جای احترام گذاشتن

چرا آسیب پذیر بودن شما را به یک رهبر ضعیف تبدیل می کند … و چه چیزی
باید به جای احترام گذاشتن

در سال‌های اخیر مدی وجود داشته است که همه ما را تشویق می‌کند که آسیب‌پذیر باشیم. به ما گفته شده است که از این «هدیه آسیب‌پذیری» به عنوان راهی برای ایجاد اعتماد و ارتباط با دیگران به‌عنوان وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط دیگران با ما استفاده کنیم.

اما، اگر می‌خواهید یک کارآفرین، مدیر یا رهبر مؤثر باشید، یا یک شرکت معنادار بسازید و مقیاس‌بندی کنید، باید در مورد آسیب‌پذیر بودن بسیار محتاط باشید. می تواند شما را در معرض خطرات و سوء استفاده قرار دهد.

اگر آسیب پذیر هستید، می توانید بیش از حد با مردم آشنا شوید. ، و این خطر وجود دارد که از آن علیه شما استفاده شود.

این خطر وجود دارد چه در حال اداره کسب و کار خود باشید و چه سعی در بالا بردن یک نردبان شغلی داشته باشید. در هر دو حالت، مشروعیت و موقعیت شما به عنوان یک رهبر ممکن است به طور ناخواسته توسط کسانی که مایل به سوء استفاده از آسیب‌پذیری‌های شما هستند، تضعیف و از بین برود. اگر شما آنها را به این صراحت فاش نمی کردید، آنها نمی دانستند.

شما می توانستید توسط دیگران در رسانه های اجتماعی یا حتی مورد انتقاد قرار بگیرید. با باز کردن بیش از حد آزادانه آسیب‌پذیری‌های خود، خود را در معرض چالش‌های قانونی قرار دهید. و شما فقط باید یک بار آن را انجام دهید. یا ۱۰ سال پیش، و می توانست بارها و بارها سر زشت خود را به عقب برگرداند.

تصمیم گیری بزرگ

تلاش برای ارتباط با افراد از طریق آسیب پذیر بودن می تواند در واقع رسیدن به تصمیمات قوی یا سخت را بسیار سخت تر می کند. آنها شما را ضعیف می دانند. اکنون قوی بودن را برای خودت سخت می کنی.

مردم باید به شما به عنوان یک رهبر ایمان داشته باشند. آنها باید بتوانند به شما احترام بگذارند و حتی شما را تحسین کنند. آنها باید انعطاف پذیری شما را تشخیص دهند و معتقد باشند که می توانید بر چالش ها و موانع غلبه کنید.

اشتراک گذاری بیش از حد آسیب پذیری بیش از حد آشکار می تواند شما را به نظر برساند. ضعیف و آسیب دیده مردم به توانایی شما برای رهبری در زمان‌های چالش‌برانگیز و مخرب، مانند شرایطی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم، ایمان ندارند.

I بپذیرید که آسیب‌پذیری می‌تواند راهی عالی برای ایجاد اعتماد و ارتباط با مشتریان باشد. برای ایجاد دنبال کننده در رسانه های اجتماعی و ایجاد پیوند با کارکنان و همکاران. اما من از طریق تجربه تلخ آموخته ام که به اشتراک گذاشتن آسیب پذیری ها با مشتریان و کارکنانم به طور آشکار باعث کاهش اعتماد تیم های من به من و در نتیجه به خودشان شده است. و برخی از آن برای دستکاری و حتی باج گیری استفاده کرده اند.

رهبری قوی 

زمانی که کارکنان من برای امرار معاش خود می ترسیدند در اولین قرنطینه، ما مجبور بودیم تصمیمات سختی بگیریم تا بی‌رحمانه هزینه‌های سربار را کاهش دهیم، برخی از کارکنان را رها کنیم و برای ادامه کار مبارزه کنیم. تیم بیش از ۱۰۰ نفره من می خواست در آن زمان ها من را قوی و تعیین کننده ببیند.

اگر دیدگاه آنها نسبت به من به دلیل آسیب پذیری های من ضعیف شده بود و من را مضطرب و نامطمئن می دیدند، احساس می کردند این هم همینطور. آنها قبلاً آن را احساس می کردند و من هم آن را احساس می کردم. بنابراین من آن را بدتر می کردم. من می دانم که این مورد است، زیرا اعضای هیئت مدیره به من به عنوان مثبت ترین و متمرکزترین عضو هیئت مدیره نگاه می کردند. وقتی تردیدها و ترس هایم را به اشتراک گذاشتم، آنها حتی بیشتر وحشت کردند، زیرا، و نقل قول می کنم: “اگر راب می ترسد، پس ما باید همه بترسیم.”

من طرفدار عبارت “تقلبی تا زمانی که آن را نسازی” نیستم، زیرا هیچ کس نباید چیزی را جعل کند. اما در این نمونه قرنطینه، و از طریق بسیاری از چالش‌های دیگر، رهبران باید نمایی ضد آسیب‌پذیر و نشکن ارائه دهند، ترس‌ها و نگرانی‌های خود را پنهان کنند و در عوض یک جبهه قوی و انعطاف‌پذیر به دیگران نشان دهند.

تیم شما باید شما را قوی بداند و باور داشته باشد که “شما این را دارید.” شما می خواهید رقبای شما فکر کنند که شما شکست ناپذیر هستید.

مواظب لو رفتن و احساساتی شدن باشید

پس تا زمانی که مد شده است برای به اشتراک گذاشتن همه چیز آشکارا در مورد عیب ها و ترس های خود، در مورد افشای بیش از حد آسیب پذیری ها محتاط باشیم، و مراقب عواقب آن باشیم.

همچنین، مراقب باشید. مراقب باشید آسیب پذیر بودن را با احساسی بودن اشتباه نگیرید. وقتی از نظر احساسی تحریک می‌شود، به اشتراک گذاشتن آسیب‌پذیری‌های خود در لحظه بسیار آسان است، فقط برای اینکه در ساعات یا روزهای بعد و پس از فروکش کردن احساسات، احساس بهتری نسبت به خود داشته باشیم. تا آن زمان، آسیب وارد شده است. ما بیش از حد اشتراک گذاری کرده ایم و نمی توانیم آن را پس بگیریم.

زمان و مکانی برای آسیب‌پذیری وجود دارد. همیشه باید در مواقعی که به آن نیاز دارید درخواست کمک کنید و در حالت عاطفی متعادل، بد نیست در مقابل افراد مورد اعتماد و حرفه ای در مورد نقاط ضعف خود صادق باشید. اما آسیب پذیری زیاد و اشتراک گذاری بیش از حد قدرت شما را کاهش می دهد و احترامی که دیگران برای شما قائل هستند را محدود می کند. این می تواند به اعتبار شما آسیب برساند و به شهرت شما آسیب برساند.

وقتی شما را ضعیف و آسیب پذیر تصور می کنند، وقتی شما تکان می خورید دیگران متزلزل می شوند. . وقتی شما می ترسید، مردم می ترسند.

یک ژنرال به سربازان خود در حین رهبری نمی گوید که به سندرم شیاد مبتلا هستند. آنها را به نبرد

زمان و مکانی برای آسیب‌پذیری وجود دارد. این درخواست کمک مناسب از افراد مناسب است. این در مورد به اشتراک گذاشتن آن در سراسر رسانه های اجتماعی یا در مقابل کسانی نیست که به دنبال رهبری و الهام گرفتن از شما هستند. در جلسات یا ارزیابی های ۱-۲-۱ نیست و در مذاکرات رهبری هم نیست. قطعاً به رقبا یا منتقدان شما مربوط نیست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی