عمومی

بنیانگذاران theSkimm می دانند که حمایت از زنان فقط خوب نیست برای زنان … برای تجارت خوب است

بنیانگذاران theSkimm می دانند که حمایت از زنان فقط خوب نیست
برای زنان … برای تجارت خوب است

جدیدترین گزارش وضعیت زنان از theSkimm نشان می‌دهد که سه سال گذشته زنان را تحت استرس قرار داده و میلیون‌ها نفر را مجبور به ترک نیروی کار کرده است. ما در مورد دهه ها پیشرفت به سوی برابری جنسیتی صحبت می کنیم پاک شد.

نیمی از نیروی کار ما عقب مانده اند. کلاه به این معنی است که اقتصاد ما نمی تواند به حداکثر پتانسیل خود نزدیک شود. این ۳٫۱ دلار است تریلیون سود که می تواند برای اقتصاد ایالات متحده باز شود. به عنوان یک رهبر کسب و کار، اگر از زنان حمایت نکنید، و آنچه را که برای ماندن در نیروی کار نیاز دارند به آنها ندهید، نه تنها بر کسب و کار شما تأثیر خواهد گذاشت، بلکه تأثیر شدیدی بر اقتصاد ما خواهد داشت.

زنان صاحب ۷۵٪ از هزینه های اختیاری تا سال ۲۰۲۸، و گزارش وضعیت زنان داده های مورد نظر آنها را ارائه می دهد. آن‌ها نمی‌خواهند برندها فقط بگویند از زنان حمایت می‌کنند، بلکه به دنبال برندهایی هستند که در واقع برای زنان ظاهر شوند و کاری در مورد آن انجام دهند. ۷۹ درصد از زنان گفتند که می خواهند ببینند برندهای بیشتری تعهدات بلندمدت برای پیشبرد حقوق و برابری زنان دارند.

این واقعیتی است که زنان سال هاست با آن روبرو بوده اند. ۷۴ درصد از زنان هزاره موافق بودند که جامعه با زنان مانند شهروندان درجه دوم رفتار می کند. و ۸۳% از زنان مورد نظر موافق بودند که به جامعه اجازه می دهند نقش یک زن را تعیین کند، تمام شده است..

در اینجا چه کاری می توانید برای کمک انجام دهید:

تأیید نیاز به دستمزد برابر.

با وجود دهه‌ها فریاد برای دستمزد برابر، پیشرفت کمی در این زمینه حاصل شده است. . زنان شاغل هنوز فقط ۸۳ درصد از حقوق مردان را دریافت می کنند — برای زنان رنگین پوست ۶۱ درصد است. داده‌های ما نشان می‌دهد که ۵۹ درصد از زنان در مورد تجربه عقب‌گردی شغلی به دلیل نابرابری زنان در محل کار، از جمله شکاف دستمزد، نگران هستند.

در حالی که ما مخاطبان خود را که عمدتاً زنان هستند تشویق می‌کنیم و به آنها قدرت می‌دهیم تا از خود دفاع کنند، ما همچنین از کسب‌وکارها نیز می‌خواهیم این کار را انجام دهند. تحقیقات بازار خودشان را انجام دهند و این مسئولیت را از دوش کارکنان بردارند. این به معنای تفکر فراتر از فرآیند استخدام، اطمینان از شیوه‌های پرداخت عادلانه برای کارکنان جدید و فعلی، از جمله ممیزی منظم پاداش‌ها، هم محدوده داخلی و هم در بازار و تصحیح کارمندانی که ممکن است به طور قابل‌توجهی کمتر از استخدام‌های جدید درآمد داشته باشند. اگرچه ممکن است کار اضافی به نظر برسد، اما این راهی برای کاهش گردش مالی است و به نوبه خود هزینه‌های شرکت را به طور کلی کاهش می‌دهد.

به طور خودکار فشار آوردن به زنان را متوقف کنید. “راه مامان.”

داده های گزارش ما نشان می دهد که ۲۰ درصد از زنان هزاره فاقد کودکان و برنامه ریزی برای. و از آنجایی که ما همچنان با رویدادهای بی‌سابقه‌ای یکی پس از دیگری روبرو هستیم، ۸۷ درصد از زنان گفتند که در دنیای امروز، داشتن فرزند از نظر مالی دشوارتر شده است. زنان انتخاب‌های متفاوتی انجام می‌دهند و بهترین را برایشان انجام می‌دهند. فکر کردن همه زنان به داشتن خانواده دیگر فرضی نیست که بتوانیم بسازیم.

مزایای و سیاست‌های گسترده و فراگیر را به همه کارمندان ارائه دهید و اجازه دهید آنها از آن استفاده کنند.

۶۶% از زنان مورد بررسی احساس کردند که سیستم های اجتماعی جامعه به اندازه کافی از نیازهای زنان حمایت نمی کند. در حالی که ۷۳٪ احساس می کنند تحت تأثیر خواسته های پدر و مادر بودن قرار دارند. راه حل های آسانی وجود دارد که برای کاهش این بارها پشتیبانی می کند – مرخصی با حقوق خانواده، مراقبت از کودکان و منابع تنظیم خانواده. این فقط داشتن سیاست‌ها نیست، بلکه به بخشی از DNA شرکت شما و نحوه حمایت از زنان در مراحل مختلف زندگی‌شان است.

< p dir="ltr">اما ارائه این سیاست ها تنها اولین قدم است. کاری که ما باید انجام دهیم این است که همه کارمندان این زمان را عادی کنیم. با توجه به اینکه ۸۴ درصد از زنان می‌گویند آرزو می‌کنند مردان مدافع و شریک تلاش برای برابری زنان در جامعه شوند، ما باید اساساً بحث را در مورد نقش زن در وهله اول تغییر دهیم. مردانی که از این خط‌مشی‌ها استفاده می‌کنند نه تنها فرصتی برای آنها فراهم می‌کند برای اینکه به‌عنوان پدری توانمندتر و کامل‌تر شوید، به کاهش انگ‌هایی که زنان در هنگام پذیرش آن‌ها با آن مواجه می‌شوند، کمک می‌کند. تشویق مردان و زنان به استفاده از این مزایا نه تنها زمینه بازی را در محیط کار هموار می کند، بلکه برای زنانی که وظیفه حمل کار بدون مزد در خانه را نیز بر عهده دارند، حمایت می کند.

به ارائه گزینه های محل کار انعطاف پذیر و ترکیبی به همه کارمندان ادامه دهید.

۸۴ درصد از زنان گفتند که برنامه کاری انعطاف‌پذیرتر/ترکیبی‌تری دارند یا می‌خواهند تنظیم کنند. در حالی که ایده کار از راه دور و انعطاف پذیر به دلیل همه گیری همه گیر عادی شده است، این چیزی بوده است که زنان — به ویژه مادران و مراقبان — به آن نیاز داشته اند و از آن خواسته اند.

چیزی که به اندازه کافی در مورد آن صحبت نمی کنیم، مزایای مردانی است که گزینه های کاری انعطاف پذیر را درخواست می کنند. در طول همه گیری همه گیر، مردان این شانس را داشتند که واقعاً گام بردارند و از شریک زندگی خود حمایت کنند و در عین حال به طور مساوی در نیازهای خانواده و مراقبت کمک کنند.

فقط نگویید از زنان حمایت می کنید، آنها را نشان دهید.

این بیماری همه‌گیر باعث عدم حمایت زنان شد. سه سال بعد، ما بالاخره به سطح قبل از همه گیری زنان در محل کار برمی گردیم. /a>. به عنوان رهبران کسب و کار، دیگر کافی نیست بگویید از زنان حمایت می کنید. مطالعه ما نشان می‌دهد که ۷۴ درصد از زنان فکر نمی‌کنند که برندها نگرانی‌های واقعی زنان را درک نمی‌کنند. ۸۵ درصد معتقدند که برندها باید فعالانه زندگی زنان را بهتر کنند. و این کار باید از درون شروع شود، ارائه دستمزد برابر، ایجاد سیاست‌هایی که از همه کارمندان حمایت می‌کند، گزینه‌های انعطاف‌پذیر ارائه می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که برنامه‌هایی نه تنها برای توسعه، بلکه ارتقای بیشتر زنان در نقش‌های رهبری وجود دارد.

در حالی که ۷۴ درصد از زنان در گزارش ما موافق بودند که عرشه علیه آنها و سیستم های اجتماعی انباشته شده است. برای کمک به پیشرفت و پیشروی زنان راه اندازی نشده اند، آنها از قبل خود را در اولویت قرار داده اند و آماده اقدام هستند. چالش ها و بارهایی که زنان با آن روبرو هستند ناپدید نمی شوند. بنابراین دفعه بعد که در مورد نادیده گرفتن نگرانی‌های زنان فکر می‌کنید، می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که زنان مالک ۷۵٪ از هزینه های اختیاری تا سال ۲۰۲۸٫ توجه نکردن روی نتیجه شما تأثیر خواهد گذاشت.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی