عمومی

بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و مزایا و معایب]

بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

Amarkets - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

فعالیت در بازارهای مالی به‌خصوص از زمان افزایش روزافزون قیمت دلار در کشور، با استقبال بیش‌تری از سوی هم‌وطنان ما مواجه شده است. تحریم‌های اعمال‌شده بر ایران، فعالیت‌های مالی مردم را نیز با مشکل مواجه کرده و امکان استفادۀ برخی از پلتفرم‌های جهانی را برای ما ایرانیان محدود کرده است. با وجود تمام معضلاتی که در مسیر فعالیت در بازار فارکس وجود دارد، کاربران برای کسب سود مناسب این مسیر را طی می‌کنند. یکی از این مشکلات، محدودبودن بروکرهایی است که خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهند. بروکر آمارتکس (Amarkets) یکی از بروکرهای معتبر در سطح جهان است که کاربران ایرانی نیز می‌توانند در آن به‌راحتی فعالیت کنند؛ زیرا این بروکر خدمات خوبی را برای کاربران در نظر گرفته است و از طرف دیگر، پشتیبانی از زبان فارسی هم برای محیط بروکر و هم ارتباط با تیم پشتیبانی، باعث شده است تا تریدرها حتی در صورت بروز مشکل بتوانند آن را به‌راحتی برطرف کنند. ما قصد داریم در این مقاله بروکر آمارکتس را بررسی کرده و آموزش دهیم تا در صورت تمایل، شما هم از خدمات این بروکر فارکس بهره‌مند شوید.

معرفی بروکر آمارکتس Amarkets

بروکر آمارکتس در اوایل اکتبر سال ۲۰۰۷ تأسیس شد و تا به امروز ۱۵ سال می‌شود که تریدرها از سراسر جهان از این بروکر و خدمات آن استفاده می‌کنند. در حال حاضر، حدوداً یک میلیارد حساب کاربری در این بروکر فعال هستند. البته، این اعتبار به‌دلیل امنیت سرمایۀ تریدرها و خدمات گوناگونی است که بروکر Amarkets برای تریدرها فراهم کرده است. همان‌طورکه تا به حال شاهد آن بودیم، تیم بروکر توانسته‌ است وعدۀ خود در ارائۀ خدمات به‌روز و ترکیبی از نوآوری تا اجرا را ارائه دهد. دریافت جوایز مختلف از مؤسسات مختلف از سراسر جهان بر اعتبار این بروکر می‌افزاید.

نحوه ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای ثبت‌نام در بروکر Amarkets، باید ابتدا وارد وب‌سایت اصلی این بروکر به آدرس اینترنتی www.amarkets.com شوید. پس از ورود به سایت، در صفحۀ اول با تصویری همچون آنچه در پایین آورده‌ایم مواجه خواهید شد. درصورتی‌که بخواهید در ابتدای فعالیت خود زبان سایت را به فارسی تغییر دهید، می‌توانید این کار را از طریق گزینۀ Language که به‌صورت یک آیکن پرچم انگلیسی در بالا و سمت راست تصویر قرار گرفته است، انجام دهید. زبان سایت به‌صورت پیش‌فرض روی زبان انگلیسی تنظیم شده است که با کلیک روی همین گزینه می‌توانید زبان سایت را به فارسی یا دیگر زبان‌های موجود تغییر دهید.

درصورتی‌که قصد ساخت یک حساب کاربری در بروکر Amarkets را داشته باشید، می‌توانید روی گزینۀ سبزرنگ Open Account، در بالا و سمت راست تصویر، کلیک کنید. در ادامه، نحوۀ ایجاد حساب در این بروکر را شرح خواهیم داد اما در پایان این بخش، لازم به ذکر است که برای ساخت حساب دمو، باید روی گزینۀ Demo در کنار گزینۀ Open Account کلیک کنید و مراحل ساخت حساب آزمایشی یا دمو را پیش بگیرید.

Amarkets 01 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

در این مرحله، باید اطلاعات کاربری خود همچون نام، نام خانوادگی، ایمیل و شمارۀ موبایل خود را به‌ترتیب در کادرهای موجود قرار دهید. همچنین، می‌توانید از کادر «پلتفرم» یکی از دو مورد MetaTrader 4 و یا MetaTrader 5 را انتخاب کنید. پلتفرم متاتریدر ۴ معمولاً طرفداران بیش‌تری در سطح جهان دارد؛ با این حال، درصورتی‌که شما نیاز به کدنویسی و استفادۀ تخصصی‌تر از متاتریدر داشته باشید، احتمالاً متاتریدر ۵ بتواند نیازهای بیش‌تری را پاسخ دهد.

در بخش بعد، در صورت تمایل می‌توانید در صورت داشتن کد معرف، آن را در کادر مربوطه وارد کنید (برای آنکه بتوانید کادر مربوط به کد معرف را مشاهده کنید، باید روی لینک «من کد معرف دارم» کلیک کنید) و سپس با فعال‌کردن گزینۀ پذیرش شرایط و قوانین بروکر، روی گزینۀ سبزرنگ «افتتاح حساب» در پایین صفحه کلیک کنید.

Amarkets 02 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

حساب شما به همین سادگی ساخته شد. حالا باید به ایمیل خود رفته و پیامی که از سوی بروکر برای شما ارسال شده است را باز کنید. در این ایمیل، لینک تأیید قرار گرفته است که با کلیک روی آن، ایمیل شما تأیید شده و می‌توانید باقی مراحل را در تأیید اطلاعات خود دنبال کنید. پس از کلیک روی لینک فعال‌سازی در ایمیل ارسال‌شده از سوی بروکر، چنین صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که با کلیک روی گزینۀ «ادامه‌دادن»، اطلاعاتی را در رابطه با بروکر به شما نشان خواهد داد. نکته‌ای که وجود دارد، این است که لینک‌ فعال‌سازی‌ای که به ایمیل شما ارسال شده است، تنها ۱۸ ساعت پس از ارسال معتبر است و درصورتی‌که در این زمان روی آن کلیک نکنید، باید باز هم مراحل را از اول انجام دهید.

Amarkets 03 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

در این مرحله، پیغامی مبنی بر تأییدشدن ایمیل خود در صفحه به نمایش در خواهد آمد. پس از تأیید ایمیل، حالا نوبت به تأیید شمارۀ موبایل شما، که در زمان ثبت‌نام وارد کرده بودید، می‌رسد. برای تأیید شمارۀ موبایل در اولین قدم باید روی گزینۀ Confirm در همین صفحه کلیک کنید تا به مرحل تأیید شمارۀ موبایل انتقال یابید.

Amarkets 04 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

در این صفحه، شمارۀ موبایل شما در کادر «شمارۀ موبایل» دیده می‌شود؛ درصورتی‌که شمارۀ شما به‌درستی ثبت شده است، باید روی گزینۀ ارسال کد کلیک کنید و سپس کدی که به موبایل شما ارسال شده است را در کادر مربوطه تایپ کنید. همچنین، درصورتی‌که قصد تغییر شمارۀ موبایل خود را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی و با کلیک روی گزینۀ «شماره تلفن را تغییر دهید»، این کار را انجام دهید.

Amarkets 05 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

با واردکردن کد تأییدی که به موبایل شما ارسال شده بود، به مرحلۀ بعد یعنی تأیید هویت منتقل خواهید شد. در این مرحله باید از بخش جلویی مدرک شناسایی (مثل کارت ملی) عکس بگیرید و آن را آپلود کنید. ویژگی‌هایی که عکس منتخب شما باید داشته باشد، به این ترتیب است که وضوح تصویر به اندازۀ کافی بالا باشد، وضعیت تابش نور بر کارت شناسایی باید طوری باشد که اطلاعات به‌درستی خوانده شوند، چهار گوشۀ تصویر مدرک شناسایی باید به‌طور کامل در تصویر افتاده باشند و درنهایت روی اطلاعات مهم نباید پوشیده شده باشد. با مطالعۀ این ویژگی‌ها حالا وقت آن است که روی گزینۀ «تایید، انجام شد» کلیک کنید تا به مرحلۀ آپلود تصویر کارت شناسایی منتقل شوید.

Amarkets 06 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

در این مرحله، زمان آن رسیده است که تصویر مدرک شناسایی را در بروکر آپلود کنید. برای انجام این کار، می‌توانید از دو روش بارگذاری تصویری که از پیش در دستگاه خود داشته‌اید و یا گرفتن یک عکس در همان لحظه استفاده کنید.

Amarkets 07 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

درصورتی‌که اطلاعات تصویر خوانا باشند و مدرک شناسایی تأیید شوند، پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که اطلاعات شما (اطلاعات استخراج‌شده از کارت شناسایی) در آن دیده خواهد شد. با انتخاب جنسیت در این مرحله و سپس کلیک روی گزینۀ «بعدی» به مرحلۀ آخر هدایت خواهید شد.

Amarkets 08 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

در اینجا به اطلاع شما می‌رسد که مدارکتان موردتأیید بوده است و حالا می‌توانید در بروکر آزادانه فعالیت کنید. درصورتی‌که بخواهید مبلغی را در ابتدای کار واریز کنید، پس از کلیک روی گزینۀ «متشکرم»، به بخش واریز منتقل خواهید شد که در صورت تمایل می‌توانید از همین بخش استفاده کنید.

نکته‌ای که در انتها باید به آن اشاره کنیم، این است که برخلاف بسیاری از بروکرها، تأیید هویت در آمارکتس تنها با بارگذاری مدرک شناسایی انجام می‌شود و در این بروکر مرحلۀ تأیید آدرس (بارگذاری قبض) موردنیاز نیست.

Amarkets 09 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

انواع حساب در بروکر Amarkets

کاربران بروکر آمارکتس می‌توانند با توجه به استراتژی و سرمایۀ خود، بهترین نوع حساب را برای فعالیت خود انتخاب کنند. انتخاب درست بروکر و در قدم بعدی نوع حساب معاملاتی، به تریدر کمک می‌کند تا در شرایط بهتر، میزان سود بیش‌تری را کسب کند. در ادامه، انواع حساب‌های معاملاتی‌‎ای که کاربران بروکر می‌توانند افتتاح کنند را بررسی خواهیم کرد.

حساب FIXED

  • حداقل مبلغ واریز برای حساب FIXED معادل ۱۰۰ دلار و یا ۱۰۰ یورو است.
  • تریدرهایی که حساب Fixed افتتاح می‌کنند، می‌توانند میزان لوریج خود را تا ۱:۳۰۰۰ تنظیم کنند.
  • حداقل حجم سفارش برای تریدرها باید ۰٫۰۱ باشد.
  • میزان اسپرد معاملات در این نوع حساب همان‌طورکه از نام آن پیدا است، ثابت و به میزان ۳ پیپ است.
  • کاربران حساب‌های Fixed هیچ کمیسیونی پرداخت نخواهند کرد.
  • ارز قابل شارژ در این حساب می‌تواند دلار و یا یورو باشد.
  • میزان Stop Out حساب‌های Fixed 20درصد است.

حساب STANDARD

  • حداقل مبلغ واریز برای حساب Standard معادل ۱۰۰ دلار و یا ۱۰۰ یورو است.
  • تریدرهایی که حساب Standard افتتاح می‌کنند، می‌توانند میزان لوریج خود را تا ۱:۳۰۰۰ تنظیم کنند.
  • حداقل حجم سفارش برای تریدرها باید ۰٫۰۱ باشد.
  • میزان اسپرد معاملات در این نوع حساب شناور است و مقدار آن از ۱٫۳ پیت شروع می‌شود.
  • کاربران حساب‌های استاندارد، هیچ کمیسیونی پرداخت نخواهند کرد.
  • ارز قابل شارژ در این حساب می‌تواند دلار و یا یورو باشد.
  • میزان Stop Out حساب‌های استاندارد ۲۰درصد است.

حساب ECN

  • حداقل مبلغ واریز برای حساب ECN معادل ۲۰۰ دلار و یا ۲۰۰ یورو است.
  • تریدرهایی که حساب ECN افتتاح می‌کنند، می‌توانند میزان لوریج خود را تا ۱:۳۰۰۰ تنظیم کنند.
  • حداقل حجم سفارش برای تریدرها باید ۰٫۰۱ باشد.
  • میزان اسپرد معاملات در این نوع حساب شناور است و میزان آن از صفر آغاز می‌شود.
  • کاربران حساب‌های ECN به ازای هر لات از معاملات باید مبلغ ۲٫۵ دلار و یا ۲٫۵ یورو را به‌عنوان کمیسیون پرداخت کنند.
  • ارز قابل‌شارژ در این حساب می‌تواند دلار و یا یورو باشد.
  • میزان Stop Out حساب‌های ECN 40درصد است.
  • با واریز حداقل ۵۰۰ دلار در حساب ECN، شما می‌توانید از تخفیف ۲۰درصدی در معاملات خود بهره‌مند شوید.

واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

مثل هر بازار مالی دیگری، اولین چیزی که پس از ثبت‌نام و احراز هویت برای فعالیت در بازار فارکس نیاز دارید، سرمایۀ اولیه برای شروع فعالیت و ترید است. برای آنکه سرمایۀ اولیه خود را داشته باشید، باید با توجه به روش‌های موجود اقدام به واریز دارایی به حساب کاربری خود در بروکر Amarkets کنید. ازآنجایی‌که زبان وب‌سایت را فارسی انتخاب کرده بودیم، انجام این مراحل بسیار ساده است. با این حال در ادامه، مراحل واریز و برداشت در این بروکر را شرح خواهیم داد.

واریز در بروکر آمارکتس

برای واریز دارایی به بروکر Amarkets، پس از ورود به حساب کاربری خود و کلیک روی تب واریز و برداشت، باید گزینۀ «واریز جدید» را از زیرمنویی که برای شما باز می‌شود انتخاب کنید. البته، شما می‌توانید با کلیک روی گزینۀ نارنجی‌رنگ «واریز وجه»، در پایین و سمت چپ تصویر نمایش خود، اقدام به واریز سرمایه در بروکر کنید.

Amarkets 10 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

در این مرحله، باید حسابی که قصد واریز پول به آن را دارید، در کادر اول انتخاب کنید. در کادر دوم باید روش واریزی که می‌تواند بیت کوین، تتر، پرفکت مانی، ACARD و Top Change باشد را انتخاب کنید و در کادر آخر نیز مبلغ واریزی را تایپ کنید. درنهایت و پس از واردکردن داده‌ها در همۀ کادرها، باید روی گزینۀ «واریز وجه» کلیک کنید.

اما یکی از امتیازات این بروکر، امکان واریز با استفاده از ریال است که برای بسیاری از کاربران خوشایند است. درصورتی‌که شما هم قصد واریز مبلغ موردنیاز خود بر حسب ریال را دارید، باید روی آیکن پیام در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید تا بتوانید با پشتیبانی در ارتباط باشید. برای ارتباط با پشتیبانی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی ندارید؛ زیرا این بروکر هم برای محیط کاربری خود و هم برای پشتیبانی، زبان فارسی را قرار داده است.

Amarkets 11 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

برداشت در بروکر آمارکتس

یکی دیگر از فعالیت‌های مالی تریدرها در بروکر، برداشت دارایی از حساب کاربری است. درصورتی‌که شما هم قصد برداشت سرمایه از حساب خود را داشته باشید، باید پس از ورود به حساب معاملاتی خود در بروکر، روی تب «واریز و برداشت» کلیک کرده و سپس گزینۀ «برداشت جدید» را انتخاب کنید. با این کار بخش برداشت را در صفحه خواهید دید. کیف‌پولی که قصد دارید سرمایه‌ای از آن برداشت کنید را در کادر اول انتخاب کنید و در کادر دوم یکی از روش‌های مختلفی که می‌توان در برداشت دارایی از آن استفاده کرد را انتخاب کنید. روش‌های مختلفی ازجمله برداشت با کمک چند ارز دیجیتال، تاپ چنج، پرفکت مانی و… در این بخش تعبیه شده‌اند. در کادر آخر نیز باید مبلغی که قصد برداشت آن را دارید وارد کنید. توجه داشته باشید که حداقل میزان برداشت ۲۰ دلار و حداکثر آن ۲۰ هزار دلار است. پس از واردکردن اطلاعات باید روی گزینۀ «برداشت» کلیک کنید تا با توجه به روش برداشت انتخابی، بتوانید اطلاعات حساب خود را در پلتفرم انتخابی (کیف پول ارز دیجیتال، حساب کاربری در تاپ‌ چنج و…) وارد کرده و به این ترتیب مبلغ از حساب شما در بروکر به حسابتان در کیف‌پول و یا هر پلتفرم دیگری که انتخاب کرده بودید منتقل شود.

Amarkets 12 - بروکر آمارکتس (Amarkets) [آموزش ثبت نام، پشتیبانی فارسی و
مزایا و معایب]

مزایای بروکر ای مارکتس

بروکرهای موجود در سطح جهان امکان انجام معاملات را برای تریدرها فراهم می‌کنند؛ با این حال، از زمان اینترنتی‌شدن فعالیت در بازار فارکس، بروکرها سعی داشتند با ارائه‌دادن خدمات بیش‌تر و فراهم‌کردن شرایط بهتر در زمان فعالیت در بازار، کاربران بیش‌تری را به سمت خود جذب کنند. در ادامه، مزایای بروکر Amarkets را مشاهده خواهید کرد:

  • پشتیبانی از زبان فارسی برای محیط اصلی وب‌سایت و همچنین ارتباط با تیم پشتیبانی؛
  • امکان واریز ریالی؛
  • فراهم‌بودن نسخه‌های موبایلی برای گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و IOS؛
  • داشتن رگولاتوری معتبر؛
  • محیط کاربرپسند بروکر و رابط کاربری ساده؛
  • پشتیبانی از متاتریدر ۴ و ۵؛
  • استفاده از لوریج تا سطح ۳۰۰۰؛
  • بونوس و طرح‌های تشویقی متعدد؛
  • امکان واریز و برداشت فوری و بدون کمیسیون؛
  • اجرای معاملات ثبت‌شده در ۰٫۰۳ ثانیه؛
  • امکان فعالیت در حساب کاربری با استفاده از دلار و یورو.

اپلیکیشن بروکر Amarkets

شما می‌توانید بروکر آمارکتس را در گوگل پلی (برای گوشی‌های اندروید) و اپ استور (برای گوشی‌های IOS) دانلود کرده و فعالیت خود را از طریق گوشی موبایل خود پیش بگیرید. در ادامه، لینک دانلود اپلیکیشن این صرافی را برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و IOS آورده‌ایم که می‌توانید از آن استفاده کنید اما در صورت تمایل نیز می‌توانید به وب‌سایت اصلی بروکر مراجعه کرده و بارکد موجود برای دانلود نسخۀ موبایلی این بروکر را اسکن کنید. تنها نکته‌ای که وجود دارد، این است که باید مطمئن شوید اپلیکیشن را از منبع معتبر دانلود کرده‌اید.

نسخه اندروید اپلیکیشن بروکر آمارتکس

نسخه iOS اپلیکیشن بروکر آمارتکس

امنیت بروکر آمارکتس

یکی از بهترین روش‌ها برای آنکه امنیت و اصالت یک بروکر را متوجه شوید، این است که پلتفرم اصلی آن را بررسی کنید. با ورود به وب‌سایت بروکر آمارکتس و اسکرول به پایین صفحه، می‌توانید عضویت این بروکر را در سازمان‌های مختلف و رگولاتوری آن بررسی کنید. ما در این بخش امنیت بروکر آمارکتس را بررسی کرده‌ایم.

  • شرکت Verify My Trade (VMT) کیفیت اجرایی عملیات را در بروکر آمارکتس تأیید کرده است و بیان کرده است که این بروکر بهترین استاندارهای اجرایی را در عملیات خود لحاظ می‌کند. این شرکت تاریخچۀ معاملات کاربران را به‌صورت ماهیانه تحلیل می‌کند و تریدرها برای آگاهی از این اطلاعات می‌توانند به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.
  • همچنین، بروکر آمارکتس از سال ۲۰۱۳ عضو سازمان The Financial Commission بوده است و این موضوع، این اطمینان را به کاربران می‌دهد که این سازمان تا مبلغ ۲۰ هزار یورو را برای هر حساب معاملاتی بیمه می‌کند. این سازمان مؤظف است اختلافات مالی میان تریدرها و بروکر را حل کند.
  • بروکر Amarkets توسط سازمان خدمات مالی FSA با شمارۀ ۲۲۵۶۷ BC 2015 ثبت شده است.

کلام آخر

انتخاب یک بروکر از اولین قدم‌های شروع فعالیت در بازار فارکس است که بسیار اهمیت دارد و بر میزان سود نهایی شما نیز مؤثر است. رگولاتوری، میزان اسپرد، انواع حساب‌های معاملاتی ارائه‌شده توسط بروکر، پشتیبانی از دارایی‌های قابل معامله در بروکر و… همه از عواملی هستند که در زمان انتخاب یک بروکر باید موردتوجه قرار گیرند. ما در این مقاله سعی کردیم تا بروکر آمارکتس را به‌طور کامل بررسی کنیم تا شما بتوانید با مطالعۀ آن و در صورت تمایل، با آگاهی کامل شروع به فعالیت در این بروکر کنید.

سؤالات متداول

تریدرها می‌توانند یکی از سه نوع حساب Fixed، Standard و یا ECN را در زمان افتتاح حساب انتخاب کنند که هرکدام از این حساب‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

بروکر Amarkets توسط سازمان خدمات مالی FSA با شمارۀ ۲۲۵۶۷ BC 2015 ثبت شده است. همچنین، این بروکر عضو سازمان The Financial Commission است که تا مبلغ ۲۰ هزار یورو را برای هر حساب معاملاتی بیمه می‌کند. به‌علاوه، شرکت Verify My Trade (VMT) کیفیت اجرایی عملیات را در بروکر آمارکتس تأیید کرده است.

بله، این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؛ به این ترتیب که محیط اصلی وب‌سایت و همچنین ارتباط با تیم پشتیبانی قابل‌تنظیم به زبان فارسی هستند.

بله، تریدرها می‌توانند برای واریز از روش ریالی استفاده کنند و مبلغ را از حساب بانکی خود به حساب معاملاتی خود در بروکر انتقال دهند.

به این مقاله امتیاز دهید


(۲۰۵ رای)

۴.۴

منبع : khanesarmaye.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی