مقالات

عوامل اساسی مؤثر بر موفقیت چیست؟

شاید بسیار برایتان پیش آمده باشد که پیش بینی هایتان درست از آب در می آید. اگر پیش بینی کنید که، به موفقیت می رسید و بر آن باور داشته باشید، حتماً موفق خواهید شد. بر خلاف عقیده اکثریت افراد عوامل متافیزیک نقش اساسی در اتفاقات دنیا پیش می آورند  و این اتفاقات روند زندگی شما را دگرگون می کند. اما بیشتر افراد از وجود متافیزیک بی اطلاعند.

جهانی که در آن زندگی می کنیم، علاوه بر بعد فیزیکی و قابل دیدن آن یک بعد متافیزیک نیز دارد که بر روند اتفاقات جهان نقش اساسی دارند. متافیزیک علم باور ما در زندگی است. ما هر باوری که از کسب ثروت و موفقیت داشته باشیم، آنچنان جهان را تحت تأثیر می گذارد که باور ما محقق شود. این به علت تأثیر قانون جذب است.

 

متافیزیک چیست؟

موفقیت در هر کاری در مرحله اول بستگی به نوع تصور ما از زندگی دارد. یعنی ابتدا باید به جای عوامل بیرونی به مسائل متافیزیک توجه کنیم. اما متافیزیک چیست؟ برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که علم فیزیک علمی است که، به توضیح آنچه در طبیعت اتفاق می افتد، می پردازد. اما اگر بخواهیم از مسائل مربوط به طبیعت فراتر رویم، وارد حیطه متافیزیک می شویم. متافیزیک علمی است که چیستی جهان، انسان و زندگی را از دید فلسفی مورد مطالعه قرار می دهد. این علم ما را در شناخت بعدی از انسان و جهان که قادر به دید فیزیکی آن نیستیم، کمک می کند.

C1cS6 246x300 - عوامل اساسی مؤثر بر موفقیت چیست؟
تأثیر متافیزیک بر زندگی انسان

آیا به این می اندیشید که، گاهی رسیدن به موفقیت آنقدر دشوار می شود، که غیر ممکن به نظر می رسد؟ باید گفت قبل از آنکه در زندگی به دنبال موانع رشد و موفقیت خود می گردید، آن مانع را باید در وجود خود جستجو کنید. آنچه مسلم است افکار شما روند زندگی شما را برنامه ریزی می کنند. اگر قبل از آنکه کاری را شروع کنید، به موفقیتی که در پایان کار به دست خواهید آورد، فکر کنید. پس قدرت باور و متافیزیک وجود شما در رسیدن شما به موفقیت اهمیت فراوان دارد.

قانون جذب

اگر می خواهید در تمام طول زندگی انسانی باشید که همیشه به موفقیت دست پیدا می کند، یادگیری و باور قانون جذب به طور فوق العاده ای شما را یاری خواهد کرد. فکر ما سیگنال هایی را به جهان پخش می کند. این سیگنال و امواج درست شبیه امواج صدایی است که، در محیط پخش می شود. این امواج ساطع شده از مغز ما در جهان چیزهایی را جذب می کند که، امواجشان با امواج فکری ما همخوانی داشته باشد. اگر شما به فقر، بدبختی، جنگ، شکست و مسائل منفی فکر کنید، آنها را به سمت خود و زندگی خود می کشانید. در عوض اگر به عشق، خوشبختی و پیروزی فکر کنید، زندگی شما سرشار از موفقیت و رضایت خواهد شد.

بر اساس قانون جذب عوامل زیر ممکن می شوند:

  • افراد با اندیشه های یکسان همدیگر را جذب می کنند.
  • انسان به هر چه باور داشته باشد، برایش تجلی خواهد یافت.
  • نگرانی و نارضایتی باعث اتفاقات منفی می شود.
  • قانون جذب زندگی همه را تحت تأثیر قرار می دهد، اما بیشتر افراد نمی دانند.

تأثیر شگفت انگیز قانون جذب در زندگی

245963 517 - عوامل اساسی مؤثر بر موفقیت چیست؟
تأثیر شگفت انگیز قانون جذب در زندگی

بر خلاف باور اکثریت افراد قانون جذب تأثیر بسزایی در روند زندگی افراد و رشد مالی، عاطفی، کاری و اجتماعی او خواهد داشت. ما با تمرین می توانیم عشق، ثروت و موفقیت را به سمت خود جذب کنیم. قانون جذب عشق به ما می آموزد که ما می توانیم فرد مورد علاقه خود را پیدا کنیم و او را دوست بداریم. این قانون به طرز عجیبی در ایجاد عشق بین یک زوج و تصمیم به ازدواج تأثیر دارد.

قانون جذب ثروت به ما می گوید اگر ما نسبت به پول و ثروتمندی دید مثبتی داشته باشیم، می توانیم پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم. در این قانون مهم نیست که شما چه کاره هستید. فقط شما را در هر شغلی که دارید، به سمت پول و ثروت جذب می کند. قانون جذب ثروت درامد پول را برای شما راحت می کند.

نقش متافیزیک در کسب ثروت

نقش باور در کسب ثروت و موفقیت بسیار مهم است. باور ها به ما می گویند که چه چیز در آینده برای ما رخ خواهد داد. در واقع ما انسان ها با باورهایی که در ذهن می پرورانیم، آینده و زندگی خود را برنامه ریزی می کنیم. بعضی وقت ها اتفاقاتی برای ما رقم می خورد که، ما را آزار می دهد، اما غافل از اینکه اینها نتیجه افکار گذشته ماست. یکی از این اتفاقات ناخواسته فقر است که افراد در زندگی با آن روبرو می شوند. این فقر نتیجه این افکار است:

  • کسب ثروت مشکل است.
  • پول، پول می آورد و فقط ثروتمندان پولدارتر می شوند.
  • ثروت خوشبختی نمی آورد.
  • اگر بخواهم پولدار باشم، باید همه چیز در زندگی مساعد باشد.

این افکار ثروت را از شما دور می کند و کسب ثروت برایتان مشکل خواهد شد.

اما وقتی به این باور داشته باشید که ثروت انسان را خوشبخت می کند، ثروت باعث موفقیت در زندگی می شود و با ثروت زندگی بهتری خواهید داشت، زمینه ثروتمندی را برای خود ایجاد خواهید کرد.

باور های ثروت ساز چه باور هایی هستند؟

d982db8cd985d8aa d8b7d984d8a7d88c d982db8cd985d8aa d8afd984d8a7d8b1d88c d982db8cd985d8aa d8b3daa9d987 d988 d982db8cd985d8aa d8a7d8b1d8b2 5f2a52efb2b81 300x209 - عوامل اساسی مؤثر بر موفقیت چیست؟
تأثیر باورهای ثروت ساز در کسب ثروت

تفاوت اصلی افراد فقیر و ثروتمند در کار، تلاش و سرمایه نیست، بلکه تفاوت عمده در باورهای آنهاست. افراد ثروتمند لزوماً افرادی نیستند، که حساب های بانکی مالامال از پول داشته باشند، بلکه افرادی هستند که عقیده دارند هر وقت بخواهند می توانند کسب ثروت کنند.

افکاری که افراد ثروتمند را به ثروت فراوان رسانده است این افکارند:

  • ثروت و پول از دستور و خواسته من پیروی می کند.
  • من حتی با دست خالی هم می توانم پول در بیاورم.
  • ثروت دنیا نامتناهی است.
  • ثروت مرا به خوشبختی و موفقیت می رساند.
  • من مانعی برای کسب ثروت ندارم.

نقش باور در کسب موفقیت

images 5 - عوامل اساسی مؤثر بر موفقیت چیست؟
باورهای ثروت ساز در کسب ثروت

باور ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها نقش متفاوتی در کسب موفقیت ایفا می کنند. بعضی باورها ما را در کسب موفقیت یاری می کنند و بعضی ما را از رسیدن به موفقیت باز می دارند. باورها به طور کلی دو نوع مختلف دارند:

  • باور های سازنده: این باور ها به ما می گویند که هیچ مانعی نمی توانند جلو موفقیت ما را بگیرند. فرض کنید ما می خواهیم یک فروشگاه جدید افتتاح کنیم. وقتی باور ما این است که، من جای مناسبی برای فروشگاه پیدا می کنم، من اجناس عالی با قیمت مناسب خواهم خرید، من مشتری زیادی خواهم داشت و …، ما حتماً در کسب و کار خود موفق خواهیم شد. باورهای مثبتی شبیه اینها
  • باورهای منفی: باورهایی که رسیدن به موفقیت را مشکل یا غیر ممکن نشان می دهند، باور های منفی هستند. وقتی ما در رسیدن به هدف های خود موانع زیادی می بینیم و به این فکر می کنیم که رسیدن به هدف مشکل و غیر ممکن است، شک نکنید که به هدف نخواهید رسید.

هیچ گاه برای رسیدن به موفقیت های خود شرط گذاری نکنید. آنچه اصل و لازمه اصلی پیروزی شماست، خود شما و باور های شماست. بر اساس قانون جذب هر چه را که باور می کنید، آن را به سمت خود می کشانید. پس باید سعی در تغییر باورهای منفی خود داشته باشید.

نتیجه گیری

عوامل متافیزیک نقش اساسی در کسب ثروت و موفقیت ایفا می کنند. بر اساس قانون جذب تمام امواج مشابه با امواج فکری ما در زندگی و کسب و کارمان جذب می شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی