عمومی

در دفاع از “رتبه های قدرت” زنان

در دفاع از “رتبه های قدرت” زنان

سلام و به مدیر عامل مدرن خوش آمدید! من استفانی مهتا، مدیر عامل و مدیر ارشد محتوای Mansueto Ventures هستم. هر هفته این خبرنامه رویکردهای فراگیر برای رهبری را بررسی می‌کند که از گفتگو با مدیران اجرایی و کارآفرینان و از صفحات Inc. و Fast Company استخراج شده‌اند. برای دریافت خودتان ثبت نام کنید هر دوشنبه صبح.

“من مشتاقانه منتظر روزی هستم که به این لیست ها نیازی نداشته باشیم.”

در طول سال‌ها، مدیران بی‌شماری، عمدتاً زنان، به من گفته‌اند که از فهرست‌هایی که موفق‌ترین یا تحسین‌شده‌ترین زنان در تجارت را برجسته می‌کنند، خوششان نمی‌آید. برخی ماهیت ظاهراً خودسرانه رتبه‌بندی قدرت را دوست ندارند – مطمئناً هنری بیشتر از علم است – در حالی که برخی دیگر به دنبال روزی هستند که برابری در محل کار چنان محکم شده است که لازم نیست زنان را نشسته صدا کنیم. در صدر شرکت‌های بزرگ جهانی یا راه‌اندازی شرکت‌های میلیارد دلاری.

موضوع رتبه‌بندی 

من یکی از طرفداران بی شرمانه لیست های زنان هستم، و قاطعانه معتقدم که همیشه جایی برای آنها وجود خواهد داشت، حتی پس از رسیدن به یکسان در تامین مالی استارتاپ ها و در C-suite. (و اجازه دهید با آن روبرو شویم، این مدتی طول می کشد.)

این لیست ها جالب و پر از کشف هستند – تا حدی زیرا تعداد زنانی که در کسب و کار نام آشنا باشند، وجود ندارد. در اوایل این ماه، Inc. Female Founders 200 خود را رونمایی کرد که کارآفرینان موفق را در بیش از دو مورد برجسته کرد. ده ها صنعت فهرست پر است از افراد باهوش، خلاق و رهبران تثبیت شده ای که دوست دارم آنها را ملاقات کنم.

من هستم. نه به تنهایی. در Inc. و Fast Company، ما همیشه در مورد اینکه چگونه سرمایه‌داران در فهرست‌های ما برای سرمایه‌گذاری‌ها یا خریدهای بالقوه جستجو می‌کنند، می‌شنویم، که دلیل دیگری برای قهرمانی در فهرست‌های قدرت زنان است. شرکت‌هایی که فقط زنان تأسیس شده‌اند، کمتر از ۲ درصد از سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر را در سال ۲۰۲۲ دریافت کردند. اگر بسته‌های سرمقاله‌ای مانند Female Founders 200 به باز کردن دسترسی به سرمایه برای صاحبان افتخار کمک می‌کند، این چیز خوبی است.

<قدرت در اعداد

پیشرفت زنان نیاز به لیست هایی مانند لیست هایی را که توسط Inc تولید می شود را برطرف نمی کند. ، Fortune، Forbes، و عناوین دیگر. با افزایش تعداد زنان با تأثیرگذاری بالا، زنان در این لیست ها برای کمک به یافتن و کمک به یکدیگر به این لیست ها روی می آورند. من از نزدیک ثمرات گرد هم آوردن زنان قدرتمند را دیده ام: آنها بلافاصله شروع به به اشتراک گذاشتن توصیه ها و توصیه هایی برای بانکداران، وکلا، مربیان و غیره می کنند. آنها گروه های آموزشی رسمی و غیررسمی را تشکیل می دهند. آنها یکدیگر را برای موقعیت ها و مشاغل هیئت مدیره. امیدوارم هرگز نشنوم که کسی بگوید “من مشتاقانه منتظر روزی هستم که به شبکه های زنانه نیاز نداشته باشیم.”

نظر خود را بگویید

در مورد فهرست‌های زنان – یا کنفرانس‌ها چه احساسی دارید؟ (برای برداشت مخالف، به نقد از رویدادهای توانمندسازی زنان.) نظرات خود را به stephaniemehta@mansueto.com برای من ارسال کنید.

خواندن، گوش دادن و تماشا کردن: زنان در قدرت

با ۵۰ زن LGBTQ و مبتکران غیر دودویی آشنا شوید. بیشتر بخوانید

به عنوان یک مؤسس زن در عصر اینستاگرام. بیشتر بخوانید< /a>

لنا وایت و اوا لونگوریا درباره کارآفرینی صحبت می کنند. اینجا را تماشا کنید

“قانون خواهر” کندرا اسکات. اینجا گوش کنید< /p>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی