عمومی

گوگل روشی نابغه برای کشف استعدادهای برتر دارد – نه مدرک یا تجربه مورد نیاز

گوگل روشی نابغه برای کشف استعدادهای برتر دارد – نه
مدرک یا تجربه مورد نیاز

بر اساس مطالعه Universum، آن را به یکی از با استعدادترین کارکنان جهان معرفی کرد. اما فقط نام و شهرت غول جستجو نیست که نامزدها را جذب می‌کند. در عوض، این الزامات نقش شرکت است – یا فقدان آن.

دیگر نامزدها نیازی به رزومه های درخشان و نامه های پوششی کامل با افتخارات Ivy League و سال ها تجربه مستقیم ندارند. در واقع، گوگل استعدادهای برتر را بدون هیچ مدرک یا تجربه ای پیدا می کند.

رویکرد Google شبیه به روش ‘۲-hands test’ برای یافتن استعدادهای برتر بدون مدرک، اما با حذف نیاز به تجربه، قدمی فراتر برمی دارد. با برنامه‌هایی مانند گواهی مدیریت پروژه Google، یک آنلاین و خود- دوره گواهینامه حرفه ای سریع که به صورت رایگان از طریق Coursera در دسترس است، Google در حال لغو رویکرد سنتی به کارکنان

Google پس از اتمام دوره صدور گواهینامه خود، به دانشجویان علاقه مند به یکی از نقش های مدیریت پروژه خود فرصت می دهد . این شرکت به جای تجزیه و تحلیل کاندیداها بر اساس تحصیلات یا تجربه آنها، استعداد را با کیفیت درس آنها می سنجد.

در عوض، آنچه گوگل پیدا می کند نه تنها بهترین مدیران پروژه جهان، بلکه مدیران پروژه هستند که مجموعه مهارت‌های دقیقی را دارد که به دنبال آن است تا به تیم‌هایش به سطح بعدی کمک کند.

چشم انداز اشتغال را دموکراتیک می کند و این کار را با به کارگیری سه جزء کلیدی برای یافتن استعدادهای برتر انجام می دهد. تقریباً هر کسب و کاری می تواند چارچوب اصلی استراتژی نابغه این شرکت تریلیون دلاری را برای ایجاد تیم های بهتر اتخاذ کند.

با ایجاد شبکه گسترده تر، نوآوران را کشف کنید 

دوره رایگان گواهینامه مدیریت پروژه Google به طور مؤثری به باز کردن موقعیت های مدیر پروژه آن برای همه کمک می کند. با حذف محدودیت‌های استاندارد مانند تحصیلات عالی و تجربه مستقیم، شبکه بسیار گسترده‌تری را بر روی لیست نامزدهای بالقوه ایجاد می‌کند.

واقعیت این است که بسیاری از مشاغل وجود دارند که برای انجام آنها مدرک لازم نیست. نادیده گرفتن نامزدهای بدون مدرک در یک رشته خاص – یا اصلاً بدون مدرک – می تواند برای یافتن بهترین مناسب برای یک نقش خاص در سازمان شما مضر باشد.

در بسیاری از موارد، با تجربه مستقیم هم همینطور است. مواردی وجود دارد که به نفع کارفرماست که یک نامزد تجربه قبلی در این زمینه نداشته باشد. این امر به‌ویژه در تیم‌ها یا سازمان‌های نوآوری که نمی‌خواهند کارها به روشی که همیشه انجام می‌شده انجام شود، یا زمانی که کسب‌وکارها سعی می‌کنند با انجام کارها متفاوت از رقبای خود متمایز شوند، صادق است. تجربه صفر مقدار زیادی از دیدگاه تازه را به همراه دارد. در واقع، طبق Fast Company الف>، یک شرکت دریافت که کارمندانی که هیچ تجربه ای نداشتند از کارکنانی که ۱۰ تا ۱۵ سال تجربه فروش داشتند بهتر عمل کردند.

ارزیابی استعداد را اولویت بندی کنید 

البته، به دست آوردن حجم بالاتری از متقاضیان هدف نیست، بلکه یافتن بهترین نامزد برای یک نقش است. و بنابراین اگر راهی برای نامزدها و سنجش تناسب نداشته باشد، به تلاش های گوگل برای داشتن متقاضیان بیشتر برای مرتب سازی کمکی نمی کند. دلیل نابغه بودن دوره آموزش آنلاین رایگان آن این است که به عنوان نمونه کار برای متقاضیان خدمت می کند.

معنی این برای Google این است که بینش فوق‌العاده‌ای درباره هر متقاضی از مجموعه‌ای از تکالیف تکمیل‌شده وجود دارد. . نتیجه این است که هر متقاضی می تواند نمونه کارها، فرآیندهای فکری، سبک های رهبری و مهارت های ارتباطی خود را ارائه دهد. مهمتر از آن، این دوره به طور موثر نقش را تقلید می کند، که نشان دهنده استعداد یک نامزد برای یک موقعیت است.

در مقیاس کوچک، اینجا جایی است که کسب و کارهای تقریباً با هر اندازه ای می توانند از سؤالات غربالگری برای بررسی مطالب ورودی استفاده کنند. نامزدها و پروژه های آزمایشی برای ارزیابی نامزدهای نهایی. مشابه دوره مدیریت پروژه Google، چیزی به سادگی سؤالات غربالگری به شما اطلاعات بیشتری در مورد نامزدها در طول فرآیند درخواست می‌دهد و همچنین اطلاعاتی در مورد آنها ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای مقایسه سیب‌ها با سیب‌ها استفاده کنید.

در آموزش کارمندان سرمایه گذاری کنید 

آموزش رسمی لزوماً به این معنا نیست که کسی آماده است تا به میدان برود – و تجربه قبلی هم اینطور نیست. هر کسب‌وکاری متفاوت عمل می‌کند، بنابراین مهم نیست که برای چه نقشی استخدام می‌کنید، کارفرمایان باید روی آموزش کارکنان سرمایه‌گذاری کنند. که با توجه به کاندیداهای با استعداد مناسب، داوطلبان را از داشتن شرایط تحصیلی و تجربه خاص بی نیاز می کند.

البته، یک کسب و کار متوسط ​​در موقعیتی نیست که بتواند یک دوره گواهینامه آنلاین رایگان مانند Google ایجاد کند. با این حال، راه‌هایی برای بهینه‌سازی فرآیند استخدام وجود دارد تا استعداد را بر تحصیل یا تجربه ترجیح دهیم. یک راه سریع برای انجام این کار این است که بر آموزش کارکنان جدید به روشی که می‌خواهید کار کنند، تأکید بیشتری داشته باشید، به جای اینکه کارمندان جدید را بپذیرید و آنها را طوری کار کنید که کارفرمای سابق آنها را آموزش داده است.

به هر حال، اگر می خواهید در بازار خود و جدای از رقبای خود متمایز شوید، باید باید کارها را متفاوت انجام دهید و برای بسیاری، این به معنای کسب استعداد با درجه بالایی از استعداد و دیدگاه تازه است. محدود کردن استعداد خود به کارکنانی مجرب با تحصیلات رسمی و سالها تجربه در این زمینه، راهی سریع برای محدود کردن توانایی تیم شما برای نوآوری و توانایی کسب و کار شما برای متمایز کردن خود در بازار شلوغ است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی