خبر

صف خرید و فروش سهام در ۲۳ خرداد

صف خرید و فروش سهام در ۲۳ خرداد

358547 493 - صف خرید و فروش سهام در ۲۳ خرداد

اقتصاد۲۴– امروز دوشنبه (۲۳ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۹ هزار و ۳۰۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۶۹۶ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۷۱۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۱۰۰ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۷۲۰ واحد در ارتفاع ۴۲۷ هزار و ۱۴۲ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و میدکو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته است. سآبیک، شستا و شپنا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس با رشد ۲۸ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۴۳ واحد قرار گرفت. آریا، ددانا و خدیزل بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.


بیشتر بخوانید: ابهامات در عرضه اولیه شرکت های تازه وارد


در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳۶ هزار و ۸۲۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۲۱۵ واحد قرار گفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷ هزار و ۲۶۹ واحد در ارتفاع ۴۲۸ هزار و ۶۹۱ واحد قرار گرفت.

فولاد، فملی و میدکو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. سآبیک، شستا، و شپنا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۲۸۰ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۲۸۸ واحد قرار گرفت. آریا، شگویا و صبا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار فرابورس هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی