عمومیمقالات

بدون درد، بدون سود: بنیانگذار Theragun، جیسون ورسلند در قدرت بازاریابی دهان به دهان

بدون درد، بدون سود: بنیانگذار Theragun، جیسون ورسلند در
قدرت بازاریابی دهان به دهان

گال گدوت، راب گرونکوفسکی و دیدی چه اشتراکاتی دارند؟ در مورد چلسی هندلر، دی جی خالد و کریستیانو رونالدو چطور؟

این یک معما، یا تنظیمی برای یک شوخی بد نیست، اگرچه پاسخ دقیق تر از این است که “آنها بسیار مشهور هستند.” همه این A-listers – بازیگران، نوازندگان، ورزشکاران – به وسواس دارند Theragun.

موجود بودن Theragun—یک ابزار ماساژ خانگی که صنعت را تعریف می کند از شرکت سلامتی که اکنون با نام Therabody—به این احساس می‌رسد که این یک داستان موفقیت یک شبه بود. یک دقیقه، کایری اروینگ در حین فینال NBA 2017 پشتش را با یک Theragun ماساژ می‌داد که باعث سردرگمی هم‌تیمی‌هایش شد. بعدی، E! اخبار در مورد وضعیت مشهور Theragun گزارش می‌داد، و همه از ماریا شاراپووا گرفته تا مادر شما که توپ‌بازی می‌کرد، موقعیت خاص خود را داشتند یا حداقل می‌خواستند.

البته، بیشتر چیزهایی که به نظر می‌رسد یک حس آنی هستند، نیستند. . همانطور که جیسون ورسلند، بنیانگذار و مدیر ارشد سلامت Therabody می خندد، “این یک داستان موفقیت معمولی ۱۰ ساله یک شبه است …. دوست دارم بگویم که تا این مرحله شکست خوردم.”

اختراع Theragun< /h2>

در سال ۲۰۰۷، ورسلند – یک متخصص کایروپراکتیک که همیشه روحیه کارآفرینی داشت – دچار یک تصادف وحشتناک موتورسیکلت شد. به دنبال راهی برای تسکین درد ناشی از آن صدمات، او را به طراحی اولین Theragun، یک دستگاه ضربه‌درمانی موقتی که او با ابزارهای برقی ساخته بود، طراحی کرد.

ورسلند نظریه‌ای داشت که این نوع دستگاه می‌تواند به کاهش آن کمک کند. درد، افزایش دامنه حرکتی و موارد دیگر. در طول چندین سال بعد، او خستگی ناپذیر برای اصلاح و تکمیل نمونه اولیه خانگی خود کار کرد. او تاثیری که این تفنگ ماساژ می‌تواند روی عضلات دردناک داشته باشد را دیده و احساس کرده است. اکنون بخش سخت فرا رسیده است: توسعه دستگاهی که بتواند به بازار عرضه کند. او با تأمل در آن سال‌های اولیه، می‌گوید: «فقط سعی کردم بفهمم چه چیزی این چنین جادویی کرده است. «علم چه بود؟ آیا می‌توانم چیزهایی را تغییر دهم تا آن را بهتر کنم؟»

تقریباً یک دهه پس از تصادف او، به لطف تحقیق و توسعه مداوم، طرح های بی شمار و شرکای تجاری متعدد، اولین Theragun، G1، به بازار آمد. بدنه براق آبی و مشکی تقریباً از اولین پانک راک ورسلند، نمونه اولیه Mad Max-ian Theragun، قابل تشخیص نبود.

راز Theragun: بازاریابی دهان به دهان افراد مشهور صادق

این قسمتی است که ظهور Therabody شروع می شود برای احساس شهاب سنگ جاستین تیمبرلیک، که ورسلند می‌گوید سال‌ها تحت درمانش بود، اولین سرمایه‌گذار شرکت بود، و به‌زودی به نظر می‌رسید که همه کسانی که بودند با Therabody سرمایه‌گذاری می‌کردند. دانیل کریگ، ۲ Chainz – من می توانم در لیست افراد پایین بیایم. ریحانا ورسلند می‌گوید که همه آنها مشتری و بیمار بودند.

ورسلند در مورد فهرست مشتریان ستاره‌اش متواضع است، اما عمل کایروپراکتیک او در لس‌آنجلس فهرستی کامل دارد. او برای سال‌ها مشاور مورد اعتماد المپیکی‌ها و ورزشکاران از جمله کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و همچنین بازیگران و نوازندگان بوده است.

اما ورسلند می‌گوید که هرگز از هیچ یک از آنها نخواسته است که برای عکس گرفتن یا نمایش Theragun شرکت کنند. در یک پست اینستاگرامی شاید دیوانه کننده به نظر برسد – اگر تعدادی از بزرگترین ورزشکاران و افراد مشهور از محصول شما حمایت می کنند، آیا از آنها برای تقویت رسانه های اجتماعی کمی درخواست نمی کنید؟ همانطور که اتفاق می افتد، غرایز او سود زیادی را به ارمغان آورد. در حالی که او از مشتریانش درخواست تبلیغات نمی کرد، خرید آنها برای موفقیت محصول بسیار مهم بوده است.

«وقتی این موضوع برگشت و آنها متوجه شدند که این مربوط به شماره های رسانه های اجتماعی من نیست، در واقع تلاش برای کمک به مردم بود که احساس بهتری داشته باشند، همه آنها پشت سر آن بودند. و چه چیزی بیشتر: این افراد نه با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی بلکه با حلقه های شخصی دوستان، اعضای خانواده و هم تیمی های خود، انجیل را منتشر می کردند. ورسلند می‌گوید: «آنها اثربخشی آن را تأیید کردند، و سپس آن شخص به صدایی – سخنوری – برای ما تبدیل شد». “آنها صدایی برای جامعه خود شدند.”

موفقیت Therabody دارای پشتوانه علمی است< /h2>

ورسلند، البته، یک بشارت دهنده خستگی ناپذیر برای خط تولید Therabody است. او می‌گوید اخیراً یکی از دوستانش به کوله‌پشتی‌اش اشاره کرد و به شوخی گفت: «آیا با خودت تراگون داری؟» او می‌خندد: «بله، آره، من یک تراگون با خودم دارم!» اما ارتباطات او همچنان برای برند مهم بوده است، به خصوص آنهایی که در دنیای ورزش هستند.

“بسیاری از مردم می پرسند، “چرا با ورزشکاران کار می کنید؟” ورسلند می گوید. “من در اوایل احساس می کردم اگر بتوانم در زندگی یک ورزشکار حرفه ای تغییر ایجاد کنم، کسی که به همه چیز و همه چیز دسترسی دارد، قطعاً می توانم در زندگی روزمره یک فرد تغییر ایجاد کنم.”

این همیشه بخشی از ماموریت Therabody نیز بوده است – این باور که مردم باید به ابزارهایی که می توانند در خانه استفاده کنند، به جای (یا علاوه بر) درمان از یک پزشک یا متخصص کایروپراکتیک، دسترسی داشته باشند. محصولات موثر، کارآمد و آسان برای استفاده هستند. ورسلند می‌خواست دستگاه‌های ماساژ Therabody به افراد قدرت دهد تا کنترل سلامتی خود را در دست بگیرند.

بیش از هر چیز، ورسلند موفقیت خود را به سادگی مدیون این واقعیت می‌داند که دستگاه‌های Therabody که اکنون شامل Theragun PRO، Theragun mini و Theragun Elite، کار. او می‌داند که ادعاهای آن‌ها بزرگ است – از بین بردن تنش، از بین بردن درد، افزایش انعطاف‌پذیری – و می‌گوید اگر آن را در یک آگهی بخوانید احساس «فروش بیش از حد» می‌کند. اما واقعیت این است که به لطف استراتژی توسعه مبتنی بر علم برند، محصولات تفاوت ایجاد می کنند. و چون این کار را می کنند، مردم در مورد آنها صحبت می کنند. ورسلند می‌گوید: «من واقعاً احساس می‌کنم این چیزی است که به ما کمک کرده تا خیلی سریع رشد کنیم: تبلیغات شفاهی.

توصیه جیسون ورسلند به کارآفرینان

به دنبال موفقیت Therabody، اغلب از ورسلند از کارآفرینانی که در حال شروع کار هستند، به خصوص در فضای سلامت و تندرستی، درخواست مشاوره می شود. پاسخ او همیشه یکسان است: «ثبات، پشتکار و توهم. شما باید بخش‌های مساوی داشته باشید.»

این کافی نیست که روز به روز ثابت باشید یا مداوم باشید، اگرچه هر دو قطعاً مهم هستند. (به عنوان مثال، ورسلند قبل از اینکه Theragun حتی راه اندازی شود، چهار شریک تجاری را پشت سر گذاشته است؛ او می گوید که باید شرکت را سه بار جداگانه بخرد.)

«بخش توهم این است که شما افرادی خواهید داشت که ورسلند می‌گوید: نزدیک‌ترین افراد به شما هستند که مانند شما آن آتش را در شکم خود ندارند، و به شما خواهند گفت که این کار نمی‌کند. او این را از نزدیک ترین افراد به خود شنیده است: پدر و مادرش، برادرش، بهترین دوستانش.

“شما از مردم خواهید شنید، “رفیق، تو دیوانه ای.”

او نتیجه می‌گیرد: «بخشی از دستور غذا مبارزه است. “بخشی از دستور غذا به جایی می رسد که شما همه چیز را زیر سوال می برید. وقتی به نقطه‌ای می‌رسی، تقریباً به آنجا رسیده‌ای.»

عکس با اجازه ©Therabody, Inc.

191485455cb5041b8d912bf19ab2eb48?s=150&d=mp&r=g - بدون درد، بدون سود: بنیانگذار Theragun، جیسون ورسلند در
قدرت بازاریابی دهان به دهان

کاسل یک نویسنده و ویراستار مستقر در مینیاپولیس، یکی از مالکین Racket MN و یک کلکسیونر VHS.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی