عمومی

چگونه با تایپ کردن پول در بیاوریم

چگونه با تایپ کردن پول در بیاوریم

اگر به دنبال کسب درآمد کمی بیشتر هستید، چرا مهارت های تایپ خود را به کار نمی گیرید؟ یک جستجوی سریع به شما می‌گوید فرصت‌های شغلی و تعداد زیادی شغل تایپ کردن در دسترس است.

این وبلاگ به شما کمک می‌کند این دانش اولیه را به کار ببندید. این همه چیز از مشاغل مناسب گرفته تا محدوده دستمزدی که می توانید انتظار داشته باشید را پوشش می دهد. ممکن است با اینها به آزادی مالی دست یابید، اما بسیاری از آنها راه خوبی برای به دست آوردن پول نقد هستند.

آیا می توانید با تایپ کردن پول کسب کنید؟ چندین فرصت وجود دارد که در زیر ذکر شده است. این مشاغل بسته به سطح مهارت تایپ شما هزینه متفاوتی دارند. این به معنی کمتر خطاهای تایپ است، که هنگام در نظر گرفتن کلی <2/10/html/typing-statisticsstatistics%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF.%20-section" id="7_Online_Typing_Jobs">۷ شغل تایپ آنلاین

تایپ نقدی را به صورت آنلاین از طریق پروژه انجام دهید. یا می توانید حساب بانکی خود را با یک سری کارهای بسیار کوتاه تقویت کنید. شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای کوچکی وجود دارند که به دنبال افرادی هستند که بتوانند به‌صورت آنلاین تایپ کنند.

در اینجا برخی از گزینه‌های شغلی <3 تایپ آنلاین <3 classid="pan-ocction" وجود دارد. _Data_Entry"/>۱٫ ورود داده

کارهای ورود داده در سطح ورودی در نظر گرفته می شوند. برخی از این مشاغل نیاز به تجربه قبلی در ورود اطلاعات دارند. برخی استاندارد دقت دارند که می تواند تا ۹۸٪ باشد. به علاوه حداقل تعداد کلمات در دقیقه.

این یک برنامه تایپ آنلاین است که در آن باید داده ها را از منابع مختلف جمع آوری کنید. بین ۱۲٫۹۸ تا ۲۲٫۸۴ دلار در ساعت حقوق دریافت کنید. شما ممکن است از طریق آژانس های خدمات حفاظتی در منطقه خود شغل پیدا کنید. یا شرکت های خصوصی.

۲٫ رونویسی

انواع مختلفی از کارهای رونویسی برای انتخاب وجود دارد. برخی از آنها که برای تایپ کردن در آنها پول دریافت می‌کنید عبارتند از رونویسی پزشکی، جلسات و تماس‌های تلفنی.

خدمات رونویسی کوچک به معنای کار کردن در چارچوب دستورالعمل های مشتری شما است. موقعیت های رونویسی عمومی کمترین هزینه را پرداخت می کنند. یک شرکت برای کار در عرصه های حقوقی و پزشکی هزینه بیشتری پرداخت می کند. آگاه باش. ممکن است به پیشینه ای در اصطلاحات حقوقی نیاز داشته باشید.

نامزدهای موفق باید محتاط باشند و مهارت های شنیداری و کامپیوتری خوبی داشته باشند. اگر نیاز به انجام کار رونویسی آزمایشی داشته باشید، با ضرب الاجل مواجه خواهید شد. بازه زمانی آزمون رونویسی معمولاً غیرقابل مذاکره است. کارفرمایان احتمالی می‌خواهند ببینند که آیا می‌توانید کارآمد و سریع کار کنید.

به مهارت‌های انگلیسی خوب نیز نیاز دارید. و حداقل سرعت تایپ ۷۰ کلمه در دقیقه. و یک اتصال اینترنتی خوب.

این سرویس‌های تایپ حدود ۱۵ دلار در ساعت پرداخت می‌کنند.

۳٫ صداهای ضبط شده

تبدیل گفتار از صدای ضبط شده به متن. این موارد می‌تواند شامل فایل‌های صوتی و فایل‌های ویدیویی باشد.

روزنامه نگاران از این سرویس برای مصاحبه استفاده می کنند. و ویرایشگرهای ویدئویی برای زیرنویس‌ها و زیرنویس‌ها.

نرخ پایه ۱ دلار در هر دقیقه صوتی است.

۴٫ Virtual Assistance

Virtual Assistance فراتر از تایپ کردن است. به عنوان یک دستیار مجازی (VA)، شما به عنوان یک دست راست دیجیتالی برای مشاغل یا کارآفرینان عمل می کنید و به آنها در کارهای متعدد کمک می کنید. در حالی که تایپ کردن و وارد کردن داده‌ها جنبه‌های اساسی کار هستند، VAها همچنین می‌توانند تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها و قرار ملاقات‌ها را مدیریت کنند.

نقش‌های آن‌ها می‌تواند به مدیریت محتوا در وب‌سایت‌ها گسترش یابد و اطمینان حاصل شود که همه چیز به‌خوبی در پشتیبان اجرا می‌شود. برخی از VA خدمات تخصصی مانند رونویسی فایل‌های صوتی، از جمله آهنگ‌ها را ارائه می‌دهند.

این یک شغل آنلاین همه کاره است که به ترکیبی از مهارت‌های فنی و ظرافت بین فردی نیاز دارد.

۵٫ اسناد دست‌نویس

تایپ کردن اسناد دست‌نویس، چالش‌های منحصر به فرد خود را دارد. این یادداشت‌های دست آزاد می‌توانند هر چیزی از دست‌نوشته‌های تاریخی گرفته تا خاطرات شخصی باشند.

این شغل ممکن است به دانش یا تخصص خاصی نیاز داشته باشد، به‌ویژه اگر سند مربوط به یک حوزه علمی یا حرفه‌ای خاص باشد. گاهی اوقات، مشتریان ترجیح می دهند اصالت سند را حفظ کنند و از تایپیست ها بخواهند که غلط املایی و اشتباهات اصلی را حفظ کنند.

این می تواند به دلایل دقت تاریخی یا احساسات شخصی باشد. علاوه بر این، دامنه فقط به محتوای دست‌نویس محدود نمی‌شود. همچنین می‌توان تایپیست‌ها را برای رونویسی مطالب چاپ شده در قالب دیجیتال مشغول کرد.

۶٫ وظایف هوش انسانی

وظایف هوش انسانی (HIT) طیف متنوعی از وظایف کوچک را ارائه می دهد که نیاز به قضاوت انسان دارد. در حالی که برخی از کارها ممکن است شامل پاسخ دادن به سؤالات باشد، برخی دیگر ممکن است پیچیده تر باشند.

HIT ها می توانند از رتبه بندی و ارزیابی عکس ها بر اساس معیارهای خاص تا تایپ کردن در ارزیابی ها متغیر باشند. یک نمونه جالب و رایج از HIT تایپ کردن کپچاها است – حروف و اعداد درهم که برای تأیید حضور انسان در وب سایت ها استفاده می شود.

ترک‌های مکانیکی به دلیل ارائه چنین وظایفی معروف هستند و روشی انعطاف‌پذیر برای کسب درآمد آنلاین در اختیار افراد قرار می‌دهند.

۷٫ کارمند ورود سفارش

علاوه بر وارد کردن داده‌ها، ممکن است آنها همچنین وظیفه ارسال تأییدیه‌های ایمیل یا به‌روزرسانی‌ها را برای مدیران یا بخش‌های مربوطه نیز داشته باشند. با توجه به ماهیت کار و اهمیت آن، بسیاری از موقعیت‌های کارمند ثبت سفارش تمام وقت هستند.

حقوق می‌تواند بسته به صنعت و منطقه متفاوت باشد، اما برخی از موقعیت‌ها می‌توانند حقوق سالانه تا ۳۴۰۰۰ دلار یا بیشتر را ارائه دهند.

Amazon Mechanical Turk

این اساسا یک بازار جمع سپاری. MTurk برخی از مشاغل خرد را ارائه می دهد که شامل کار تایپ می شود. به عنوان مثال می‌توان به تعدیل Google Docs و محتوای رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد.

از طریق گواهی هدیه آمازون یا یک حساب بانکی در ایالات متحده پول دریافت کنید.

GoTranscript

TranscribeMe به عنوان یکی از پلتفرم‌های رونویسی محبوب که در آن می‌توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید، متمایز است. در حالی که پتانسیل درآمد متفاوت است، برخی از افراد سخت‌کوش می‌توانند تا ۲۲۰۰ دلار در ماه به خانه ببرند.

از سوی دیگر، اگر حجم کاری سبک‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید تنها با اختصاص چند ساعت در ماه، ۲۵۰ دلار به دست آورید.

یکی از نکات برجسته این است که TranscribeMe همچنین از طریق PayPal به اعضای خود پرداخت می‌کند. -toc-section” id=”SpeakWrite”/>SpeakWrite

اگر به دنبال تخصص در رونویسی هستید، SpeakWrite ممکن است پلتفرمی برای شما باشد. آنها جایگاهی در رونویسی قانونی دارند که نیاز به دقت و دقت دارد. پردرآمدترین افراد در این پلتفرم می‌توانند ماهانه ۳۴۰۰ دلار درآمد داشته باشند.

برای پیشرفت در اینجا، باید مهارت‌های شنیداری عالی برای ثبت دقیق جزئیات داشته باشید.

این پلتفرم از شما انتظار دارد که سرعت تایپ حداقل ۶۰ کلمه در دقیقه را حفظ کنید و اطمینان حاصل شود که وظایف به‌موقع انجام می‌شوند. />Babbletype

Babbletype پلت فرم دیگری است که اگر می خواهید وارد دنیای رونویسی شوید، باید در نظر بگیرید. آن‌ها نرخ‌های رقابتی را ارائه می‌دهند که از ۰٫۴۰ دلار در هر دقیقه صوتی شروع می‌شود.

اگر در مورد کار رونویسی خود جدی هستید، ممکن است سرمایه‌گذاری روی پدال پا را در نظر بگیرید، هرچند اجباری نیست. با این حال ، آنها یک نیاز غیر قابل مذاکره دارند: برای اطمینان از شفافیت هنگام رونویسی ، به یک جفت هدفون خوب نیاز دارید. branded.com/landers/index/start-earning-today-9/؟utm_source=1019&utm_medium=&utm_campaign=136&utm_content=5436&email=&ectm_term=1024ccf039e440777d8f1777464 واد در نظرسنجی‌های آنلاین متناسب با صنایع مختلف و اولویت‌های مصرف‌کننده شرکت کنید.

> tainer-700″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-mobile-leaderboard-1″>

دریافت هدایای پیچیده در نظرسنجی . اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد آنلاین بدون تعهد سنگین هستید، این پلتفرم ارزش کاوش را دارد. این راه دیگری برای کسب درآمد با تایپ کردن و به اشتراک گذاری اطلاعات به صورت آنلاین است.

خلاصه شرکت هایی که برای تایپ کردن به شما پول می پردازند شرکت توضیحات پتانسیل کسب درآمد

پتانسیل درآمد -۲ even” readability=”6″>

Amazon Mechanical Turk (MTurk) بازار جمع سپاری که مشاغل خرد را ارائه می دهد، از جمله کارهایی مانند تایپ کردن کارهایی مانند تعدیل Google Docs و محتوای رسانه های اجتماعی. GoTranscript خدمات رونویسی عمومی را ارائه می دهد. تقریباً. ۰٫۶۰ دلار به ازای هر دقیقه رونویسی شده. TranscribeMe پلتفورم رونویسی محبوب با گزینه‌های حجم کاری متفاوت. SpeakWrite متخصص در رونویسی حقوقی، نیاز به دقت و دقت دارد. کسان برتر می توانند تا سقف read=”4.> Babbletype پلتفورم رونویسی با نرخ های رقابتی. نرخ شروع ۰٫۴۰ دلار در هر دقیقه صدا. پلتفرم برای تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین درباره صنایع مختلف و ترجیحات مصرف‌کننده. بر اساس طول و پیچیدگی نظرسنجی متفاوت است.

یک کنسرت تایپ آنلاین سودآور به تجهیزات خوبی نیاز دارد. اگر می‌خواهید برای تایپ کردن پولی دریافت کنید، باید چند مورد از آن‌ها را داشته باشید.

به دنبال پهنای باند و امنیت خوب باشید. داشتن دسترسی عالی به اینترنت همچنین به معنای داشتن یک روتر پیشرفته است.
  • یک لپ تاپ یا کامپیوتر خوب. شما به یکی نیاز دارید که بتواند پردازش کلمه اولیه را انجام دهد. و قابلیت اجرای چندین برنامه. اینجا مکانی برای صرفه جویی در هزینه نیست.
  • یک هدست عالی. اگر می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، این مهم است. محصولی را پیدا کنید که صدای پس‌زمینه را حذف کند.
  • یک پدال پای خوب. اینها به شما امکان می‌دهند مکث کنید و به تایپ ادامه دهید. آنها به افزایش خروجی «ساعت صوتی» شما کمک می‌کنند.
  • اگر می‌خواهید خدمات خود را بازاریابی کنید، می‌توانید در وب‌سایت خود تبلیغ کنید.

    چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید؟ زمانی که در اینترنت کار می کنید برای تایپ کردن پول زیادی دریافت می کنید. پردازش کلمه معمولا بین ۷ تا ۴۰ دلار در ساعت پرداخت می کند. یک کار رونویسی معمولاً حدود ۱۵ تا ۴۵ دلار در ساعت است.

    میانگین درآمد ماهانه برای یک کار تایپ تقریباً ۴۰۰۰ دلار است. افراد برتر می توانند درآمدی معادل ۷۲۵۰ دلار در ماه داشته باشند. در انتهای دیگر مقیاس، این مشاغل حدود ۲,۴۱۶ دلار در ماه پرداخت می کنند.

    مشاغل مختلفی برای افرادی وجود دارد که به دنبال تایپ کلمات برای پول هستند. تایپ کتاب گزینه دیگری است که مجلات و نسخه های خطی را پوشش می دهد. اینها تنها تعدادی از کارهای دیگر تایپ کردن موجود برای کسب درآمد هستند.

    تصویر: $

    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی