عمومی

3 راه برای حمایت از جامعه LGBTQ+ فراتر از غرور ماه

۳ راه برای حمایت از جامعه LGBTQ+ فراتر از غرور
ماه

در ماه ژوئن ادای احترام سالانه برندها به جامعه LGBTQ+ با همه تابلوهای رنگین کمان همراه برای اثبات آن. با این حال، نباید جشن این انجمن را فقط به یک ماه در سال تقلیل داد.

علاوه بر این، انجام این کار می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. ممکن است به‌عنوان غیرصادقانه یا «رنگین‌کمان شست‌و‌شو» در معرض خطر قرار بگیرید – یعنی ارائه پشتیبانی از جامعه LGBTQ+ تنها با هدف بازاریابی.

بنابراین از هر چیزی که بوی رنگین کمان می دهد اجتناب کنید و در عوض اصالت را ارائه دهید. در اینجا سه پیشنهاد ارائه شده از موسسان شرکت‌ها در the forefront حمایت در مورد حقوق LGBTQ+.

به عنوان مثال رهبری کنید.

ماریا اضافه می‌کند که کمک گرفتن از یک شرکت مشاوره تنوع، برابری و مشارکت (DE&I) برای ادغام شیوه‌های بهتر در شرکت بسیار مهم است. او می‌گوید که کارفرمایان باید در استخدام افرادی که “جنسیت خود را به گونه‌ای که شما انتظار دارید معرفی نمی‌کنند” ذهن باز داشته باشند.

تریسی کین، ۴۱ ساله، مدیر عامل Mate Fertility، یک شرکت مراقبت باروری مستقر در اوکلاهما سیتی، موافق است. او می‌گوید: «من معتقدم که شما نمی‌توانید چیزی را که در درون ندارید، بیرون داشته باشید. “کسب و کار ما، شرکت های ما باید همان ارزش هایی را داشته باشند که همیشه به دنیای بیرون ارائه می کنند، نه فقط در طول یک ماه یا یک روز.”

Keen اضافه می‌کند که صاحبان کسب‌وکار باید از خود بپرسند که آیا ترکیبات شرکت‌هایشان به‌طور داخلی بازارها و جمعیت‌شناسی را نشان می‌دهد که آنها در تلاشند تا به آنها دسترسی پیدا کنند. در غیر این صورت، Keen می‌گوید که کسب‌وکارها باید «به دنبال تنوعی در داخل باشند که امیدوارید در بیرون داشته باشید.»

شما نمی‌توانید هر دو طرف را بازی کنید.

در ژوئن ۲۰۲۱، Popular Information، خبرنامه ای که توسط روزنامه نگار جود لگام نوشته شده است، نشان داد که ۲۵ شرکتی که آواتارهای عمومی خود را تغییر داده و پرچم پراید را درج کرده اند، بیش از ۱۰ میلیون دلار اهدا کردند. به اعضای کنگره با رتبه صفر در آخرین کارت امتیازی کنگره که توسط کمپین حقوق بشر تهیه شده است. ، برجسته ترین سازمان حقوق LGBTQ در ایالات متحده است. از جمله آنها می توان به مشاغل تأثیرگذار مانند CVS، AT&T، Walmart و General Motors اشاره کرد. وقتی از جنرال موتورز پرسیده شد که آیا به حمایت از سیاستمداران دارای سوابق رای ضد دگرباشان جنسی ادامه می‌دهند، جنرال موتورز به اطلاعات عمومی گفت: «GM PAC (کمیته اقدام سیاسی) به دلایل مختلفی به نامزدها کمک می‌کند، با تمرکز بر تعامل سیاست گذارانی که در کمک به جنرال موتورز برای دستیابی به چشم انداز ما از آینده تمام الکتریکی نقش ایفا می کنند. در حالی که مشارکت های GM PAC نشان دهنده تایید نامزد یا حمایت از همه موضوعات مورد حمایت نامزد نیست، ما همچنان به ارتباط شفاف با سیاست گذاران جنرال موتورز ادامه خواهیم داد. تعهد به تنوع، برابری و شمول.” CVS، AT&T، Walmart به درخواست Inc. برای نظر دادن به موقع برای انتشار پاسخ ندادند.

ماریا به کسب‌وکارها توصیه می‌کند که در تمام طول سال به سازمان‌های غیرانتفاعی که از جوانان LGBTQ+ و سایر اهداف حمایتی حمایت می‌کنند کمک مالی کنند. “ما در تلاش هستیم تا با برندهایی کار کنیم که به دنبال ایجاد حاشیه‌ها، تجلیل از همه بدن‌ها و هویت‌ها هستند، و تلاش می‌کنیم تا با درک و عمل به ارزش این که به همه مردم اجازه می‌دهیم داستان‌های خودشان را بگویند، نشانه‌ها را خنثی کنیم. ما مشتاق همکاری با نیروهای صنعتی هستیم. مرتبط و آماده کمک به اجرا و گسترش این تغییر هستند.”

به تنوع جنسیتی نگاه کنید

در مشاوره درختان درخت انجیر، وانگ قصد دارد نامزدهای دارای صلاحیت فرهنگی بیشتری را استخدام کند که بتوانند به آنها مراجعه کنند. مسائل پیچیده‌ای که نژاد، جنسیت و هویت فرهنگی را احاطه می‌کنند. وانگ می‌گوید: «به عنوان یک کسب‌وکار، باید به کارمندان در مورد LGBTQ+ آموزش دهید، و این را به کارمندان LGBTQ+ خود واگذار نکنید تا به همکاران خود آموزش دهند. “فرهنگی فراگیر ایجاد کنید که برای کارمندان LGBTQ+ احساس امنیت داشته باشد تا درباره خود باز باشند.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی