عمومی

مطالعه: کارمندان آسیایی آمریکایی سطوح پایین تری را تجربه می کنند گنجاندن در محل کار

مطالعه: کارمندان آسیایی آمریکایی سطوح پایین تری را تجربه می کنند
گنجاندن در محل کار

در حالی که اغلب از نظر حرفه ای موفق تلقی می شود، آسیایی-آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف خود در محل کار سخت تر می شوند.

این بر اساس مطالعه ماه سپتامبر مک کینزی بر روی ۲۴۸۴۲ کارمند آمریکایی است که در آن ۲۱۷۸ نفر خود را آسیایی آمریکایی معرفی کردند. بر اساس این گزارش، ۳۰ درصد از پاسخ‌دهندگان آسیایی آمریکایی گفتند که نژاددستیابی به اهداف شغلی، در مقایسه با ۲۱ درصد از پاسخ دهندگان سفیدپوست.

به‌نظر می‌رسد داده‌ها این افسانه را که آسیایی‌آمریکایی‌ها یک اقلیت نمونه هستند، رد می‌کند – یعنی آنها افراد مطیع و سخت‌کوشی هستند که به سطح بالاتری از موفقیت نسبت به جمعیت عمومی دست یافته‌اند. از طریق تلاش برای مهاجران همچنین قطع ارتباطی را که ممکن است در محل کار شما چرکین باشد برجسته می کند.

یافته‌های بیشتر از این گزارش: کارگران آسیایی آمریکایی در مشاغل کم‌درآمد مانند مانیکور، متخصصان مراقبت از پوست، آشپز، بیش از حد حضور دارند. و اپراتورهای چرخ خیاطی این گزارش همچنین نشان می‌دهد که آمریکایی‌های آسیایی در سه چهارم مشاغل با میانگین دستمزد ۱۰۰۰۰۰ دلار و بالاتر، کمتر از همتایان سفیدپوست خود دستمزد می‌گیرند. به طور متوسط، آسیایی‌های آمریکایی به ازای هر دلاری که همکاران سفیدپوست خود به دست می‌آورند، ۹۳ سنت درآمد دارند.

“اگرچه ایالات متحده خانه جمعیتی در حال رشد آسیایی آمریکایی است، حتی با افرادی که در ایالات متحده متولد شده اند اغلب اینگونه رفتار می شود. کوایلین الینگرود، شریک و مدیر مؤسسه جهانی مک کینزی می گوید: خارجی های دائمی. “این تجربه در محل کار تفاوتی ندارد و با کمبود قابل توجهی از تنوع کارکنان در محل کار، به ویژه در پست های سطح بالاتر، تداوم می یابد.”

در اینجا نحوه ایجاد احساس فراگیرتر در کارمندان آسیایی-آمریکایی در پس‌زمینه افزایش جنایات نفرت ضد آسیایی آمده است:

​تنوع درونی را درک کنید. جامعه آسیایی آمریکایی.

جامعه آسیایی آمریکایی از طیف وسیعی از گروه های قومی با تجربیات متفاوت تشکیل شده است. الینگرود پیشنهاد می‌کند که اولین گام حیاتی برای شرکت‌ها این است که تنوع موجود در این جامعه و تجربیات آنها در محل کار را بپذیرند. اومی‌گوید که کارفرمایان باید از گزارش‌های آماری که براساس قومیت تفکیک شده‌اند یاد بگیرند تا بینش‌های منحصربه‌فرد کارگران آسیایی آمریکایی خود را درک کنند.

آسیایی‌آمریکایی خود را درگیر کنید. کارگران در فعالیت های اجتماعی.

بسیاری از آمریکایی های آسیایی، حتی کسانی که در ایالات متحده متولد شده اند، می گویند که آنها در محل کار به عنوان خارجی های دائمی – طبق گزارش، نشانه ای از طرد اجتماعی. مهم است که کارکنان آسیایی آمریکایی خود را تشویق کنید تا به هر رویداد اجتماعی در محل کار بپیوندند. علاوه بر این، به رسمیت شناختن سنت‌های متنوع و از جمله جشن‌های فرهنگی و تعطیلات در محل کار می‌تواند راهی برای کمک به کارمندان آسیایی-آمریکایی باشد تا احساس راحتی کنند تا تمام خود واقعی خود را به کار بیاورند.

فرصت‌های حمایت مالی موثر ایجاد کنید. برای کارگران آسیایی آمریکایی در نقش های ارشد.

حمایت موثر برای پیشرفت شغلی حیاتی است. این گزارش نشان می دهد که حمایت و حمایت رهبری برای کارمندان سفید پوست بیشتر از کارمندان آسیایی در سطوح بالاتر است. برای مدیران ارشد و بالاتر، ۵۲ درصد از کارمندان آسیایی آمریکایی گزارش دادند که حامی مالی دارند که ده درصد کمتر از کارمندان سفیدپوست است.

“کارفرمایان. می‌تواند فرصت‌های شبکه‌ای داخلی را برای ایجاد ارتباطات حامی ایجاد کند و ابزارهای مناسبی را برای حامیان کارمندان فراهم کند.”

در دو سال گذشته، کووید-۱۹ موجب نژادپرستی و خشونت علیه جامعه آسیایی آمریکایی شده است. بر اساس این گزارش، پس از موج اول ویروس کرونا، نرخ بیکاری کارگران آسیایی آمریکایی از سه درصد در می ۲۰۱۹ به ۹ درصد در می ۲۰۲۰ افزایش یافت.

الینگرود می‌گوید: «همه‌گیری کووید-۱۹ جنبه تاریک کلیشه همیشگی خارجی‌ها را آشکار کرد. “از طریق زبان تمسخر آمیز و اعمال خشونت آمیز، جامعه آسیایی آمریکایی به هدف تبعیض در ایالات متحده تبدیل شد. آسیایی-آمریکایی ها با تبدیل شدن به “دیگر” در جامعه، تحت فشار قرار گرفتند تا احساس انزوای مشابهی در محل کار داشته باشند.”

بررسی چالش‌های گنجاندن کارمندان آسیایی-آمریکایی در این لحظه حساس با ایجاد یک مرکز منابع سلامت روان راهی عالی برای نشان دادن حمایت است.

شرکت‌ها همچنین باید با گروه‌های حرفه‌ای مانند انجمن ملی سلامت روان ساکنان جزایر آسیایی آمریکای اقیانوس آرام، یک ارائه‌دهنده منابع خدمات سلامت روان برای آمریکایی‌های آسیایی، ساکنان جزایر اقیانوس آرام، و بومیان هاوایی، و The National Alliance on Mental I llness، که بخشی از وب سایت خود را با منابع ویژه برای آمریکایی های آسیایی-آمریکایی و جزایر اقیانوس آرام برای دریافت حمایت از درمان موضعی

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - مطالعه: کارمندان آسیایی آمریکایی سطوح پایین تری را تجربه می کنند
گنجاندن در محل کارمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی