عمومیمقالات

آیا کسب و کار شما باید در مورد سیاست صحبت کند برخط؟

آیا کسب و کار شما باید در مورد سیاست صحبت کند
برخط؟

در بهار ۲۰۲۱، درگیری اسرائیل و غزه در سرتاسر جهان خبرساز شد. در رسانه‌های اجتماعی، یک جنگ روابط عمومی در حال وقوع بود، و مردم در هر دو طرف موضوع نظرات خود و ویدیوهای مربوط به درگیری را منتشر کردند.

زمانی که شیلا نظریان، دکتر، جراح پلاستیک بورلی هیلز که در نتفلیکس بازی کرد تصمیم پوستی: قبل و بعد از که احساسات ضد اسرائیلی در حال گسترش بود، می‌دانست که دیگر نمی‌تواند ساکت بماند.

درگیری می ۲۰۲۱،» او می گوید. «احساس می‌کردم که باید حرف بزنم زیرا بسیاری از همکارانم دروغ می‌پراکندند. من قصد داشتم به مردم کمک کنم تا حقیقت را بیاموزند.

نظریان، یهودی ایرانی که پس از انقلاب ایران مجبور به فرار از کشورش شد، همیشه احساس می‌کرد عمیقاً با اسرائیل مرتبط است. در گذشته، او نظرات سیاسی خود را به صورت آنلاین بیان نکرده بود، در عوض تصمیم گرفت در مورد جراحی پلاستیک و مراقبت از پوست پست بگذارد. در حالی که برخی از مردم با پست او مخالف بودند، به طور کلی، اتخاذ یک موضع سیاسی باعث تقویت برند او شد.

او می‌گوید: «بیماران من افراد باهوشی هستند. “آنها یا به خاطر صحبت کردن با من وسواس پیدا کردند یا گفتند، “من با شما موافق نیستم، اما من به شما احترام می گذارم و می دانم که شما قلب خوبی دارید.” شما حاضرید چیزی بگویید و من گوش خواهم داد.’ اصلا به من صدمه نزد این فقط کمک کرد.”

چگونه تصمیم بگیریم که آیا درباره سیاست آنلاین صحبت کنیم

در سال‌های اخیر، تعداد فزاینده ای از شرکت ها و صاحبان کسب و کار در مورد مسائل سیاسی صحبت می کنند، درست مانند نظریان. چه کسب‌وکارها درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، زندگی سیاه‌پوستان مهم است، کنترل اسلحه یا طیف وسیعی از موضوعات دیگر پست‌هایی ارسال کرده‌اند، بسیاری از آنها از بیان نظرات خود هراسی نداشته‌اند. این در تضاد کامل با نحوه عملکرد کسب‌وکارها در گذشته است، زمانی که آنها به فروش محصولات خود پایبند بودند و سعی می‌کردند از جنجال اجتناب کنند.

شاید، مانند نظریان، شرکت‌ها احساس می‌کنند که نیاز به صحبت کردن دارند. همچنین می تواند پاسخی به این واقعیت باشد که بسیاری از مصرف کنندگان می خواهند شرکت ها سیاسی شوند. طبق «گزارش فرهنگ مصرف کننده ۵WPR 2020 ، ۸۳ درصد از افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله می خواهند از شرکت هایی خرید کنند که با ارزش های شخصی آنها همسو هستند. با این حال، اگر یک مصرف کننده باورهای متفاوتی نسبت به یک شرکت داشته باشد، بررسی موضوعات بحث برانگیز می تواند برای یک برند مضر باشد.

دیوید پروسپری، معاون اجرایی و مدیر عامل KemperLesnik، یک آژانس روابط عمومی و فعال‌سازی برند مستقر در شیکاگو، می‌گوید: «تصمیم برای اتخاذ موضع در مورد مسائل سیاسی با خطر همراه است. “به طور بالقوه می تواند مشتریان جدید را به سمت شما جذب کند. کسب و کار، اما خطر بزرگتر این است که اعضای پایگاه مشتریان فعلی یا بالقوه خود را که ممکن است محصول و قیمت شما را دوست داشته باشند اما به شدت با موضع سیاسی شما مخالف هستند، دور کنید تا جایی که کسب و کار خود را به جای دیگری ببرند.”

آیا صحبت کردن درباره سیاست آنلاین با مأموریت شرکت شما مطابقت دارد؟

پروسپری یک چیز می داند یا دو در مورد سیاست و تجارت: او در دو مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری کار کرد و در دوران دولت ریگان دستیار دبیر مطبوعاتی کاخ سفید و همچنین در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۹۸۸ معاون سابق رئیس جمهور دن کویل بود. قبل از اینکه تصمیم بگیرد درباره یک موضوع صحبت کند، او از صاحبان مشاغل می خواهد تا تعیین کنند که چگونه هدف شرکتشان را برآورده می کند.

«صاحبان کسب و کار باید آزادانه در مورد دیدگاه های سیاسی خود به صورت آنلاین صحبت کنند، اگر با مأموریت و فرهنگ آنها مطابقت دارد. پروسپری می گوید. “هیئت مدیره، مشتریان، کارمندان و سرمایه گذاران آنها باید درک روشنی از این رویکرد داشته باشند و با آن همسو باشند، زیرا یک موضع سیاسی خاص ممکن است با دیدگاه های آنها در تضاد باشد.”

وقتی صحبت می کنید، ممکن است به هر دو صورت پیش برود: ممکن است مشتریان و فرصت‌های ارزشمند را از دست بدهید یا به طور بالقوه بزرگ‌تر از همیشه شوید. آوریل وایت، مدیر عامل و بنیانگذار Trust Relations، یک شرکت ارتباطات استراتژیک مجازی، مشتریانی داشت که صاحبان کسب‌وکارشان در مورد عقاید سیاسی آنها به صورت آنلاین صحبت می‌کردند و این یک خرید احتمالی را به خطر انداخت. اما سایر مشتریانی که در مورد مسائل سیاسی در LinkedIn صحبت می کردند برای مصاحبه در رسانه ها مورد نظر قرار گرفتند.

پایه مشتریان شما چیست. به نظر می رسد؟

هنگامی که وایت تصمیم می گیرد صحبت کند یا نه، صاحبان کسب و کار را تشویق می کند که به مشتریان خود و نوع عقاید سیاسی آنها نگاه کنند.

او می‌گوید: «اگر می‌دانید که پایگاه مشتریان و همکاران تجاری، شرکا، حامیان مالی، سرمایه‌گذاران، و غیره همه به یک طرف راهروی سیاسی متمایل هستند، پست کردن درباره نظرات سیاسی‌تان چندان خطرناک نیست. با این حال، اگر مخاطبان هدف، همکاران و ذینفعان شما از نظر سیاسی متنوع باشند، اگر افکار سیاسی خود را به صورت آنلاین بیان کنید، می‌تواند نیمی از آنها را طرد کند.

آیا شرکت شما در گذشته در مورد سیاست آنلاین صحبت کرده است؟

همچنین باید به تاریخچه صحبت کردن در مورد سیاست آنلاین نگاه کنید. وایت می‌گوید که اگر سابقه انجام این کار را نداشته باشید، ممکن است فرصت‌طلب به نظر بیایید، یا ممکن است برای مشتریانتان انجام آن به‌طور ناگهانی تصادفی به نظر برسد.

اما اگر در گذشته صحبت کرده اید، «آنلاین بودن در مورد سیاست می تواند به سادگی به عنوان ادامه همخوانی شما به عنوان فردی که همیشه در سیاست شما چپ یا راست بوده است و مردم ظاهر شود. او ادامه می‌دهد که اکنون این انتظار را از شما دارم.

آیا تأثیری بر کارمندان شما خواهد داشت؟

همچنین بسیار مهم است که به چگونه ابراز نظر شما می تواند بر شما تأثیر بگذارد فکر کنید. کارمندان و همکاران، اگر دارید. D. Channing Muller، مدیر DCM Communications می گوید: شما نمی خواهید درآمد آنها را به خطر بیندازید.

“اگر فقط شما به عنوان یک فرد انفرادی هستید، می توانید به سرعت تصمیم بگیرید. او می‌گوید: «اگر سخن گفتن می‌تواند معیشت بیش از ۵، ۱۰ یا ۱۰۰ کارمند را تحت تأثیر قرار دهد، پس باید در فرآیند تصمیم‌گیری دقت بیشتری داشته باشید».

صحبت کردن با شما چقدر مهم است؟

وقتی همه عوامل مربوطه را سنجیدید، آخرین موردی که باید در نظر بگیرید: چقدر این موضوع برای شما مهم است ?

این چیزی است که نظریان توصیه می کند: «هر کس تپه خود را دارد که حاضر است روی آن بمیرد. علت شما هر چه باشد، اگر نمی توانید در مورد آن صحبت نکنید، ادامه دهید. ما به پزشکان در حال آموزش می گوییم که اگر می توانید به غیر از پزشک تبدیل شوید، این کار را انجام دهید. اما اگر این خواسته شماست، پس باید آن را انجام دهید.”

چگونه در مورد سیاست آنلاین صحبت کنیم

<اکنون که تصمیم گرفتید نظر خود را بیان کنید، وقت آن است که نحوه انجام آن را بیابید.

درباره آنچه می خواهید بگویید فکر کنید

ابتدا، قبل از حرکت افکار خود را جمع آوری کنید. استفانی شلر، مدیر عامل و بنیانگذار Grow Disrupt، با صاحبان مشاغل کوچک در زمینه بازاریابی و تولید رویداد همکاری می کند. او مشتریان خود را تشویق می کند که قبل از زدن “پست” آرام شوند و در انتخاب آنچه می گویند و نحوه بیان آن دقت کنند.

“من معتقدم که راه هایی برای بیان عقاید و دیدگاه هایی وجود دارد که بدون ایجاد اهمیت دارند. سیاسی است،” او می گوید. “به عنوان مثال، یک صاحب کسب و کار کوچک می تواند در مورد اینکه چقدر مهم است که به مردم خود بدون پرداخت حداقل دستمزد، پرداخت خوبی داشته باشد، صحبت کند.” در خارج از کشور که به مکالمه ارزش می‌افزاید و نه تنها به سر و صدا تبدیل می‌شود.

«تفاوتی بین نمایش ارزش‌های خود به صورت آنلاین وجود دارد، زیرا آنها با موضوعات سیاسی مرتبط هستند، معمولاً آنهایی که بحث‌های داغ نیز وجود دارد، و آنلاین شدن به او می‌گوید: درباره یک موضوع سیاسی فعلی ناراضی است. «ارزش‌های ما برای ما مهم است. ما به طور طبیعی وقتی در مورد آنها صحبت می کنیم، پرشور می شویم، اما این اشتیاق می تواند خیلی سریع به فحاشی و هیاهو تبدیل شود.”

سکوی مناسب را انتخاب کنید

همچنین ایده خوبی است که برند تجاری و شخصی را جدا نگه دارید. شما ممکن است بخواهید به جای آن نظرات خود را در صفحه شخصی خود پست کنید.

“ممکن است متوجه شوید که از اشتراک گذاری در صفحه شخصی خود بدون تأثیر مستقیم بر تجارت، خوب یا بد، به همان اندازه تبرئه اخلاقی خواهید داشت.” مولر می گوید.

اگر شما و شرکت روابط عمومی که با آن کار می کنید به این نتیجه رسیدید که صحبت کردن ایده خوبی است، مولر توصیه می کند که بستر ایده آلی برای انتشار پیام خود پیدا کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.

تأثیر صحبت کردن درباره سیاست آنلاین را ارزیابی کنید< /h3>

هنگامی که پیام شما منتشر شد، نحوه انجام آن را ارزیابی کنید. پاسخ مخاطبان شما چگونه بود؟ آیا پست شما مانند آتش منتشر شد و تأثیر مثبتی گذاشت؟ آیا واکنش متقابلی وجود داشت؟

اگر واکنش منفی وجود داشت، سرمایه گذاری در ارتباطات بحران را در نظر بگیرید تا همه چیز را برطرف کنید. اگر به خوبی پیش رفت، پس ممکن است بخواهید به پست کردن باورهای خود ادامه دهید و آنها را گسترش دهید.

بعد از اینکه پست‌های نظریان در فضای مجازی منتشر شد – عمدتاً به شکل مثبت – او تصمیم گرفت بیشتر یک فعال شود و صحبت کند. به صورت روزانه. اکنون، او درباره اسرائیل، یهودی ستیزی و صحبت درباره اعتقادات شما برای سازمان های مختلف صحبت می کند، و میزبان پادکستی است، The Closet، در مورد همین موضوع. عقیده داشتن فقط او را به مشتریانش نزدیک تر کرده و به طور کلی تجارت بیشتری را به همراه داشته است.

او می‌گوید: «من گفتگوهای معتبرتری با مردم دارم. “آنها نمی پرسند من کجا ایستاده ام یا کی هستم یا ارزش های اصلی من چیست . اکنون هیچ چیز سطحی نیست.”

او ادامه می دهد: “اگر روی اعتقادات خود محکم بایستید، این بهترین کاری است که تا به حال انجام داده اید.”

عکس توسط Monkey Business Images/Shutterstock

a119bec76b2fc70540992f7452254694?s=150&d=mp&r=g - آیا کسب و کار شما باید در مورد سیاست صحبت کند
برخط؟ loading=”la
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی