عمومی

چگونه در زمان اقتصاد از خود محافظت کنید عدم قطعیت

چگونه در زمان اقتصاد از خود محافظت کنید
عدم قطعیت

این ضرب المثل وجود دارد که می گوید مهارت ها صورت حساب ها را پرداخت می کنند.

بر اساس داده های LinkedIn، مهارت های مشاغل امروزی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۵ درصد تغییر کرده است و انتظار می رود که این تعداد تا سال ۲۰۲۷ دو برابر شود و مهارت های نرم مانند رهبری و ارتباطات به اوج برسند. بیشتر مهارت های مورد تقاضا شامل خدمات مشتری و فروش است.

همانطور که در موجودی

بیمه مهارت این پوشش را هم برای کارآفرینان و هم برای کارمندان فراهم می کند و در عین حال آنها را از فسخ احتمالی در آینده محافظت می کند.

چرا داشتن بیمه مهارت در زمان آشفتگی اقتصادی مهم است؟

۱٫ مهارت‌های خود را ارزیابی کنید

شرکت‌های بیمه، بیمه‌گر پیشنهادی را ارزیابی می‌کنند تا تعیین کنند که آیا ارائه بیمه‌گر پیشنهادی مستحق بیمه است و تحت چه شرایطی.

رهبران تجاری می توانند به عنوان پذیره نویس برای ارزیابی ارزش مهارت های کارمند خود عمل کنند. با این حال، بازار صنعتی (شامل مشتریان و اعضای هیئت مدیره خارجی) به عنوان پذیره نویس نهایی عمل می کند. کارآفرینان بار نهایی بررسی اینکه کدام مجموعه از مهارت‌ها در بازار امروز مرتبط هستند و کدام مهارت‌ها باید ارتقا یابند یا جایگزین شوند، بر عهده دارند.

راه های مختلفی وجود دارد که رهبران کسب و کار می توانند مهارت های خود را تقویت کنند. رهبران می توانند مهارت های خود را از طریق آموزش از طریق روش های سنتی (مانند آموزش رسمی از طریق دوره های کارشناسی ارشد) یا ابزارهای مترقی و مقرون به صرفه تر مانند LinkedIn Learning و مدرسه کسب و کار آنلاین هاروارد .

در حالی که بسیاری از کارمندان برای بازارپسند ماندن بر مهارت های فنی و سخت تکیه می کنند، اکثر رهبران کسب و کار باید به همان اندازه بر مهارت های نرم خود تأکید کنند. (ارتباطات، رهبری، مدیریت زمان و استراتژی) برای رقابت در یک اقتصاد نامطمئن.

رهبران کسب و کار لازم نیست جک همه معاملات باشند، اما می توانند از مزایای منابع ارزشمند برای اینکه استاد برخی باشید.

۲٫ جلوگیری از از بین رفتن مهارت های خود

نقص های بیمه زمانی رخ می دهد که مدیران و کارمندان به دلیل پرداخت نکردن هزینه های خود از پوشش بیمه ای مهارتی برخوردار نباشند. حق بیمه های مهارتی

بسیاری از رهبران کسب و کار باید به مهارت های خود و مهارت های کارکنان خود برای مقابله با شرایط خاص کسب و کار تکیه کنند. با این حال، اگر نتوانید پرداخت های بیمه خود را ادامه دهید، تکیه بر مهارت های خود بسیار دشوار است.

به لطف پیشرفت تکنولوژی، برخی از مهارت ها زمانی که به مرور زمان از آنها استفاده نمی کنیم منسوخ می شوند. بنابراین، ما باید با حق بیمه خود پیش برویم و مهارت های برتر مورد تقاضا را امروز حفظ کنیم.

۳٫ با ابزارهای جدید برای در ارتباط ماندن همراه باشید

نمایندگان بیمه تمایل دارند با شبکه مشتریان خود همگام باشند تا به‌روزرسانی‌ها و موارد جدید را به آنها ارائه دهند. محصولاتی که ممکن است در دسترس باشند.

در زمان عدم قطعیت، حفظ ارتباط با شبکه شما بسیار مهم است و بسیاری به طور فزاینده ای به این شبکه روی می آورند. جوامع آنلاین آنها برای کمک. بیش از یک سوم از اعضای جویای کار لینکدین در ایالات متحده گفتند که با شخصی در شبکه خود تماس گرفتند تا در مورد برنامه های شغلی خود صحبت کنند.

اما دانستن اینکه چه کسی استخدام می کند یا از کجا شروع کنید می تواند چالش برانگیز باشد.

برای رهبران کسب‌وکار، جستجوی افراد جویای کار درجه یک حتی دشوارتر است. در لینکدین، رهبران اکنون می توانند هنگام بازدید از صفحه اصلی، استعداد خود را در شبکه خود ببینند. در حالی که هنگام استخدام افراد در شبکه درجه یک یا دو، می توان کارمندان را از مشاغل مرتبط مطلع کرد، کارآفرینان می توانند زمانی که شبکه درجه اول یا دوم آنها برای پست شغلی خود درخواست می کنند مطلع شوند. این ابزارهای جدید شبکه ارتباط مستقیم را برای کارمندان و رهبران کسب و کار آسان می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی