خبر

ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه کنید

ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه
کنید

354473 916 - ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه
کنید

اقتصاد۲۴– از سال ۲۰۲۱، بازار ارز‌های دیجیتال، بالا و پایین‌های زیادی را به واسطه چالش‌های ناشی از از مقررات ارز‌های دیجیتال و سرمایه‌گذاران حریص تجربه کرده است. بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بدون هیچ‌امیدی به بهبودی سریع بازار، سرمایه خود را از دست داده‌اند. با این حال، هنوز نشانه‌های واضحی وجود دارد که نشان می‌دهد هنوز اتفاق‌های زیادی در بازار ارز‌های دیجیتال اتفاق نیافتاده است. در نتیجه، طبیعی است که انتظار داشته باشیم بازار بازگردد. شما باید سبد دارایی خود را با توکن‌های مناسب برای زمانی که بازار گاوی می‌شود آماده کنید.

354465 578 - ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه
کنید

بنابراین، قبل از شروع دوره صعودی بعدی، چه ارزهای دیجیتالی را باید در نظر داشت؟   

Cardano (ADA)، Polygon (MATIC) و Mushe (XMU) توکن‌های رمزنگاری با پتانسیل زیادی هستند که در ادامه به برسی آنان می پردازایم.

کاردانو

کاردانو به عنوان یک پلتفرم بلاک چین، برای پردازش تراکنش های ارزهای دیجیتال طراحی شده است.  تیم توسعه این پلتفرم قصد داشت تمامی این تراکنش ها را با استفاده از یک توکن اختصاصی بومی به نام ADA پردازش کند.

354466 917 - ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه
کنید

بزرگترین جذابیت بلاک چین کاردانو این است که می تواند انواع مختلف تراکنش ها را به طور همزمان انجام دهد. برنامه هایی برای گسترش ظرفیت آن و تبدیل آن به «اینترنت بلاک چین» وجود دارد. این نوع سیستم به طور یکپارچه از اتصال بین بلاک چین ها پشتیبانی می کند.

توسعه دهندگان ارز کاردانو را در سال ۲۰۱۷ با عنوان Crypto 3.0 راه اندازی راه اندازی کردند. آن‌ها برنامه ریزی کردند تا از این توکن برای بهبود عملکرد اتریوم و ارائه تمام موارد کلیدی که اتریوم از دست داده بود استفاده کنند.

چارلز هاسکینسون این ارز دیجیتال را پس از اینکه تصمیم گرفت تیم اتریوم را به دلیل اختلاف با بنیانگذار آن، ویتالیک بوترین، ترک کند، تأسیس کرد. هدف راه‌اندازی کاردانو به‌عنوان یک بلاک چین مقیاس‌پذیری، قابل تعامل و پایداری بود که بیت‌کوین و اتریوم را بهبود ببخشد.

پالیگان

پالیگان (متیک)، یک فناوری ارز دیجیتال است که به گونه‌ای طراحی شده است که به زنجیره‌های بلوکی اجازه می‌دهد تا به راحتی متصل و مقیاس شوند.

ویژگی خاص توکن Polygon این است که با استفاده از بلاک چین اتریوم عمل می کند و فقط با چیزهای مبتنی بر اتریوم سازگار است.

متیک یک ارز ERC-20 است؛ در نتیجه، فقط با ارزهای مبتنی بر اتریوم سازگار است. از طریق استفاده از ویژگی های MATIC، می توان مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و قدرت بلاک چین اتریوم را افزایش داد. کاربران شبکه پالیگان برای پرداخت هزینه تراکنش و اداره شبکه به توکن متیک، متکی هستند.


بیشتر بخوانید: بیت کوین وحشتناک ترین رکورد تاریخ را ثبت کرد


354467 239 - ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه
کنید

Polygon مکانیزم اثبات سهام را برای اطمینان از وجود یک توافق در هر بلوک اتخاذ می کند.این مکانیسم منحصر به فرد متکی به استیک کردن متیک توسط کاربران است. این بدان معنی است که آنها موافقت خواهند کرد که توکن های خود را برای مدت زمان خاصی معامله یا نفروشند. در ازای آن، آنها حق اعتبارسنجی تراکنش ها در شبکه Polygon را خواهند داشت. این اعتباردهنده ها با MATIC پاداش می گیرند.

هدف اصلی شبکه پالیگان پشتیبانی و مراقبت از محدودیت های بلاک چین اتریوم، کارمزد تراکنش های بالا و سرعت پردازش پایین اتریوم است.متیک  با کمک به اتریوم، در برقراری ارتباط با سایر بلاک چین ها، این مشکل را برطرف می کند. در حال حاضر، شبکه Polygon بیش از ۷ هزار پروژه مبتنی بر بلاک چین را پشتیبانی می‌کند.

اولانچ

اگر قصد دارید تا در مورد آلت‌ کوین‌های دست کم گرفته شده صحبت کنید  Avalanche در صدر لیست قرار دارد. Avalanche یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) و پلت فرم قرارداد هوشمند است. هدف آن حل مسائل مقیاس پذیری که یکی از مسائل برجسته در حال حاظر در بلاک چین است. اولانچ شبکه‌ای با سرعت بالا و قیمت پایین نسبت به رقبای خود است و در حال حاضر موفق به دستیابی به توان عملیاتی ۴ هزار و ۵۰۰  تراکنش در ثانیه شده است.

354468 655 - ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه
کنید

کاربران برای شرکت در اجماع باید حداقل ۲۰۰۰ رمز ارز AVAX را به اشتراک بگذارند یا AVAX خود را به اعتبارسنجی دیگری واگذار کنند.«C-chain»، «X-chain» و «P-chain» سه زیرساخت بلاک چین هستند که توسط Avalanche استفاده می شود.

سولانا

Solana یک پروژه متن باز بسیار کاربردی است که یک بلاک چین لایه یک،  که عملکردی با سرعت بالا را پیاده سازی می کند. سولانا که در سال ۲۰۱۷ توسط آناتولی یاکوونکو، یکی از مدیران سابق کوالکام ایجاد شد، هدف خود را افزایش توان عملیاتی فراتر از آنچه معمولاً توسط بلاک‌چین‌های محبوب به دست می‌آید و در عین حال هزینه‌ها را پایین نگه می‌دارد، قرار داده است.

354469 365 - ارز‌های دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۲ به آن‌ها توجه
کنید

سولانا یک مدل اجماع ترکیبی نوآورانه را پیاده‌سازی می‌کند که یک الگوریتم منحصربه‌فرد اثبات تاریخ (PoH) را با موتور هماهنگ‌سازی سریع، که نسخه‌ای از اثبات سهام (PoS) است، ترکیب می‌کند. به همین دلیل، شبکه Solana از نظر تئوری می تواند بیش از ۷۱۰ هزار تراکنش در ثانیه (TPS) را بدون نیاز به هیچ راه حل مقیاس بندی پردازش کند. معماری بلاک چین نسل سوم سولانا برای تسهیل قراردادهای هوشمند و ایجاد برنامه های غیرمتمرکز (DApp) طراحی شده است.

چه چیزی سولانا را منحصر به فرد می کند؟

هدف طرح جاه طلبانه سولانا حل سه‌گانه بلاک چین است، مفهومی که توسط ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، به روش منحصر به فرد خود پیشنهاد شده است. این سه‌گانه مجموعه‌ای از سه چالش اصلی را که توسعه‌دهندگان هنگام ساخت زنجیره‌های بلوکی با آن مواجه می‌شوند، توصیف می‌کند: تمرکززدایی، امنیت و مقیاس‌پذیری.

باور عمومی بر این است که بلاک چین ها به گونه ای ساخته شده اند که توسعه دهندگان را مجبور می کند یکی از جنبه ها را به نفع دو جنبه دیگر قربانی کنند، زیرا آنها فقط می توانند دو مورد از سه مزیت را در هر زمان ارائه دهند.

پلتفرم بلاک چین سولانا یک مکانیسم اجماع ترکیبی را پیشنهاد کرده است که برای به حداکثر رساندن سرعت، تمرکززدایی را به خطر می اندازد. ترکیب نوآورانه PoS و PoH سولانا را به یک پروژه منحصر به فرد در صنعت بلاک چین تبدیل می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی