عمومیمقالات

بزرگ بودن را انتخاب کنید نه متوسط

بزرگ بودن را انتخاب کنید نه متوسط

تابستان گذشته، ما لوازم الکترونیک شخصی را ممنوع کردیم تعطیلات خانوادگی ما—بدون لپ‌تاپ، آی‌پاد، بازی‌های ویدیویی یا دستگاه‌های دیگر. در عوض ما ورق بازی کردیم، کتاب خواندیم و المپیک را تماشا کردیم.

اولین کتاب در فهرست من کتاب اطلس شانه انداخته> آین رند بود، که سالها پیش برای دانشگاه خوانده بودم. می‌خواستم رمان ۱۹۵۷ را دوباره بخوانم، زیرا با داغ شدن رقابت‌های ریاست‌جمهوری در آگوست ۲۰۱۲ در مورد آن بحث می‌شد. این کتاب ادعا می‌کند که وقتی دولتی هر جنبه‌ای از زندگی و تجارت شما را تنظیم می‌کند، حد وسط ظاهر می‌شود.

نکته خنده دار این است که وقتی دوباره به Atlas Shrugged مراجعه کردم، مدام تشابهاتی بین مقررات دولتی بیش از حد و مقررات شخصی بیش از حد ترسیم کردم. قوانین دولتی رفتار را کنترل و تنظیم می کند، درست همانطور که از ترس برای تنظیم خود استفاده می کنید. برای عالی بودن، باید را رها کنید از ترس های شما.

انتخاب عظمت در زندگی

یک شب در تعطیلات، فینال المپیک را در شیرجه مردان از تلویزیون تماشا کردیم. اوکلی، پسر ۷ ساله ما که مسحور شده بود، گفت: «فردا می‌خواهم برگردم!» او آنها را روی ترامپولین ما در خانه انجام می دهد، بنابراین من فکر کردم که این یک خرافات است. صبح روز بعد، اوکلی و پسر عموی دانشگاهی اش پیتر (یک اسکی باز و غواص) به سمت استخر رفتند. پیتر قرار بود به اوکلی بیاموزد که این بالعکس را انجام دهد.

آنها از کنار استخر شروع کردند و حدود ده بار به سمت عقب از لبه (مانند یک توپ) و داخل آب غلتیدند. سپس آنها یک بک فلاپ و سپس یک شیرجه برگشتی انجام دادند. هنگامی که اوکلی شیرجه عقب را از کنار کامل کرد، پیتر او را به سمت تخته غواصی برد تا روند پیشرفت را تکرار کند. پس از حدود ۹۰ دقیقه و غواصی های فراوان، اوکلی آماده بود. پیتر آخرین نمایش را ارائه داد: “فقط باید رها کنی و این کار را انجام دهی، بلوط”، و او دستانش را در هوا تکان داد، فریاد زد “به دنبال آب بگرد”، خود را از تخته به پایین پرتاب کرد و با قدم اول در استخر فرود آمد. .

سپس اوکلی ۴ فوتی روی تخته قرار گرفت: روی انگشتان پا، زانوهای خم شده، بازوها به عقب، سر بالا. او لبخند زد. اما بعد از چند ثانیه گفت: «نمی‌توانم این کار را انجام دهم. من خیلی کوچک هستم.»

چند سال پیش، یادم می‌آید که اوکلی را دلداری می‌دادم، زیرا او برای سواری‌های خاص در یک شهربازی خیلی کوتاه بود. پرسنل پارک با استفاده از خط کش برای اندازه گیری، سواری را برای اطمینان از ایمنی تنظیم می کنند. اما حالا اوکلی داشت خودش را تنظیم می کرد. ترسش رفتارش را کنترل می کرد. او بعداً احساس بدی کرد که جلوی خودش را گرفته است، به جای به خطر انداختن عظمت، حد متوسطی ایمن را انتخاب کرده.

اجازه ندهید ترس شما را عقب نگه دارد

همه ما این کار را انجام می دهیم. وقتی به خودم گفتم برای ادامه بالا رفتن از تپه‌های شنی خرس خفته خیلی گرم و خسته‌ام، حد وسط را انتخاب کردم – و در حالی که قله را دیدم به عقب برگشتم. من خودم را تنظیم کردم.

کلید این است که تشخیص دهید چه زمانی میانه رو انتخاب می کنید. شما اراده آزاد دارید. می‌توانید انتخاب کنید که چه کاری برای زندگی انجام می‌دهید و چگونه به موانع زندگی واکنش نشان دهید و شما می توانید به جای تنظیم بی مورد خود، ترس خود را از بین ببرید. شما می توانید بزرگی را انتخاب کنید.

این یک چالش است: امروز، توجه کنید که چقدر از ترس برای کنترل رفتار خود استفاده می کنید. توجه کنید که چگونه به جای بزرگی، متوسط ​​بودن را انتخاب می کنید. سپس این را امتحان کنید: پروژه دیگری را شروع نکنید. یکی را که شکست دادی تمام کن خودت را متوقف نکن؛ خود را به جلو هل دهید.

ممکن است کامل کردن یک چرخش به عقب یا بالا رفتن از تپه شنی سخت باشد، اما شما تنها چیزی که جلوی خودتان را می گیرد. انتخاب کنید که متوسط ​​نباشید. عالی بودن را انتخاب کنید.

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۲ منتشر شده و به روز شده است. عکس از mavo/Shutterstock

MelRobbins 150x150 - بزرگ بودن را انتخاب کنید نه متوسط

مل رابینز ویراستار مجله SUCCESS، نویسنده پرفروش، مفسر CNN، خالق “قانون ۵ ثانیه” و شلوغ ترین سخنران انگیزشی زن در جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر، از وب سایت او دیدن کنید: MelRobbins.com. برای دنبال کردن او در توییتر: Twitter.com/melrobbins

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی