عمومی

7 مکان برای تهیه لوازم لحاف برای تجارت شما

۷ مکان برای تهیه لوازم لحاف برای تجارت شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

کسب و کارهایی که کالاهای دست ساز تولید می کنند به طور پیوسته افزایش یافته اند. در محبوبیت، با یک پایگاه مشتری وفادار که از مراقبت و کیفیتی که به این محصولات می شود قدردانی می کند. بسیاری از کارشناسان خیاطی محصولات دست ساز مانند لحاف را ارائه می دهند زیرا می توان آنها را به راحتی در اتاق خیاطی با لوازم مناسب تهیه کرد. برای کمک به شما در شروع ساخت لحاف های دست ساز، ما بهترین مکان ها را برای تهیه لوازم لحاف برای کسب و کار شما پیدا کرده ایم.



بازار لحاف در سال ۲۰۲۳

بازار محصولات لحافی به طور پیوسته رشد کرده است، با انواع مختلفی از الگوهای تکه‌کاری موجود، مانند بلوک‌های لحاف. مشتریان لحاف را دوست دارند زیرا می توان از آنها به روش های مختلف استفاده کرد و با مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که منجر به رشد در بازار شده است. یک لحاف فروشی محلی، چه آنلاین و چه آجری، پتانسیل موفقیت دارد.

svg%3E - 7 مکان برای تهیه لوازم لحاف برای تجارت شما

برترین مکان ها برای خرید آنلاین لوازم لحاف

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_second_paragraph"/>

شما ممکن است به انواع مختلفی از لوازم برای لحاف کاری نیاز داشته باشید، از جمله الگوهای منحصر به فرد لحاف، لوازم جانبی لحاف، و ابزارهای کاربردی مانند چرخ خیاطی. ما برخی از بهترین مکان‌ها را برای خرید لوازم لحاف کاری برای کسب و کار شما بررسی خواهیم کرد.

۱٫ Amazon

اگر به دنبال لوازم لحاف کاری و تجاری هستید، آمازون بهترین مکان برای رفتن است. قیمت ها رقابتی است و می توانید مجموعه وسیعی از اقلام را در یک مکان پیدا کنید. به‌علاوه، با زمان‌های ارسال سریع آمازون، می‌توانید در کمترین زمان لحاف‌کاری را شروع کنید.

۲٫ Etsy

Etsy مکانی عالی برای تهیه انواع خاصی از لوازم لحاف کاری، مانند مفاهیم لحاف کاری یا لباس های متمایز است. الگوی لحاف علاوه بر این، می‌توانید انواع لوازم را برای پروژه بعدی خود بیابید، از جمله گزینه‌های پارچه منحصربه‌فرد و سایر تامین‌کنندگان خاص برای لحاف‌ها.

۳٫ شرکت تامین لحاف

شرکت تامین لحاف یک انتخاب محبوب هم برای لحاف‌های مبتدی و هم برای لحاف‌های پیشرفته‌تر است، زیرا آنها تقریباً همه چیزهایی را که برای لحاف‌کاری نیاز دارید در اختیار دارند. کیت‌های لحاف، ایده‌ها، پارچه، ذخیره‌سازی و گزینه‌های سازمانی را خواهید یافت. بنابراین اگر به دنبال پارچه‌های زیبا و لوازم زیادی هستید، این مکان مناسب شماست.

۴٫ فروشگاه Fat Quarter

فروشگاه محله چاق فقط برای لحافی ها نیست. این برای انواع صنایع دستی مبتنی بر پارچه است، بنابراین شما برای پروژه بعدی خود لوازم بسیار خوبی را در اینجا خواهید یافت. Fat Quarter همه ابزار و لوازم مورد نیاز لحاف را دارد، از پارچه‌های سنگین‌تر گرفته تا ایده‌ها، الگوها و خیلی چیزهای دیگر.

۵٫ Quilter’s Warehouse

فروشگاه های آنلاین مانند انبار لحاف بهترین گزینه خواهد بود اگر به دنبال لوازم لحاف به صورت عمده هستید. آنها تمام لوازم ضروری را که لحاف‌بازان دوست دارند با قیمت‌های عالی دارند، و در صورت نیاز می‌توانید آنها را در مقادیر بیشتری خریداری کنید. این شامل کیت های لحاف، پارچه، لوازم جانبی و موارد دیگر برای ایجاد لحاف های زیبا و منحصر به فرد برای فروشگاه شما می شود.

۶٫ Misuri Star Quilt Co

تقریباً تمام لوازم لحاف کاری مورد نیاز برای ایجاد محصولات زیبا را در شرکت لحاف ستاره میسوری این شامل مواد برای دوخت، گزینه های مختلف سوزن، پارچه، چرخ خیاطی، پارچه های از پیش برش شده و سایر ابزارهای مورد نیاز است. برای یک لحاف جدی.

۷٫ لوازم لحاف ساحلی

Seaside Quilting Supplies یک شرکت عرضه کننده لحاف برای کسب و کار کوچک است که محصولات و لوازم انتخاب شده را برای انواع لحاف ارائه می دهد. می‌توانید پارچه‌ها، بسته‌های پارچه‌ای انتخاب‌شده، مفاهیم لحاف، و سایر ابزارهای مورد نیاز برای لحاف‌کاری را پیدا کنید که به‌خاطر کیفیتشان انتخاب شده‌اند.

لوازم لحاف ضروری

چه بخواهید یک لحاف کوچک بدوزید یا یک لحاف بزرگتر، برای ایجاد بهترین محصول ممکن به ابزارهای ضروری نیاز دارید. بیایید به برخی از مهم‌ترین ابزارهایی که یک لحاف‌پز نیاز دارد نگاهی بیندازیم:

پارچه ها

درست پارچه می تواند یک لحاف بسازد و به شما امکان می دهد خلاق باشید. می‌توانید پارچه‌های سنگین‌تر یا پارچه‌های برش سبک‌تر را برای ایجاد الگوهایی برای لحاف‌کاری دستی انتخاب کنید. اما داشتن ترکیبی از پارچه‌ها، آزادی ایجاد لحاف‌هایی با وزن‌ها و اندازه‌های مختلف را تضمین می‌کند.

قیچی پارچه‌ای

جفت مناسب قیچی پارچه لحاف کلیدی برای داشتن زیباترین ظاهر است ممکن است. می توانید با قیچی طرح های شیک تری ایجاد کنید و کنترل بیشتری روی خود پارچه و لحاف به دست آورید. برش به دقت زیادی نیاز دارد، اما محصول نهایی شگفت انگیز به نظر می رسد.

سوزن

دارای چند نوع سوزن های لحاف کاری، از جمله سوزن های ظریف، ضخیم و دست دوز، به شما انعطاف بیشتری در ایجاد لحاف می دهد. می‌توانید از سوزن‌ها و سنجاق‌ها، از جمله سنجاق‌های نازک، برای ایجاد ظاهری دست‌دوز و اضافه کردن لایه‌های مختلف پارچه در صورت نیاز استفاده کنید.

موضوعات

وقتی نوبت به رشته، داشتن چندین گزینه همیشه مفید است تا بتوانید پارچه خود را مطابقت دهید . می‌توانید نخ و پارچه را به هم بدوزید تا لایه‌هایی برای لحاف ایجاد کنید و تصمیم بگیرید که با استفاده از نخ، طرح‌ها یا لوازم جانبی اضافه کنید. در صورت لزوم لوازم جانبی نخ نیز موجود است.

لحاف کاری خط کش ها

استفاده از خط کش لحافی می تواند برای اندازه گیری دقیق و برش دقیق مفید باشد. می توان از یک خط کش مربعی برای برش پارچه تمیز و بدون بهم ریختن رویه یا طرح لحاف استفاده کرد. خاک‌کش‌های لحاف با ارائه پشتیبانی لازم برای بریدن لحاف شما برای تمیز و زیبا به نظر رسیدن لحاف شما مفید است.

لحاف. مفاهیم

مفاهیم لحاف شامل مواردی مانند نخ، مفاهیم کاربردی، سنجاق ها، کیف و انبار و سایر لوازم مورد نیاز در طول فرآیند لحاف می شود. مفاهیم ممکن است بسته به نوع محصولی که می‌سازید متفاوت باشد، اما گزینه‌های زیادی وجود دارد،

ابزارهای لحاف کاری برای کسب و کار

زمانی که تجربه بیشتری در زمینه لحاف کاری به دست آوردید، ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای رشد کسب و کار خود به اتاق خیاطی خود اضافه کنید. ما تمام ابزارهای لحاف کاری مورد نیاز برای کسب و کار شما را بررسی خواهیم کرد.

چرخ خیاطی

اگر می خواهید لحاف های دست دوز را گسترش دهید و لحاف های ماشینی را کشف کنید، یک بسیار مهم است. می‌توانید با سرعت بیشتری با استفاده از گزینه‌های سوزن دقیق‌تر بدوزید و محصولات منحصربه‌فردی برای کسب‌وکار خود بسازید.

<کاتر چرخشی

برش های چرخشی ابزار مهمی هستند برای لحاف کاری برای به دست آوردن قلمه های دقیق، و از آن برای برش پارچه استفاده می شود. می‌توانید با استفاده از کاتر چرخشی و خط کش لحافی، لحاف‌هایی با کیفیت بالا و ظاهری حرفه‌ای بسازید.

خود درمانی تشک برش

A برش یک تشک دو طرفه با سطح صاف است. تشک برش دارای خطوط شبکه و زوایایی است که به شما در ایجاد محصولات خود کمک می کند. تشک برش را می توان با ابزارهای لحاف کاری مانند برش های چرخشی و خط کش های لحاف استفاده کرد تا در حین برش پارچه به فضای کار شما آسیب نرسد.

سوزن چرخ خیاطی

سوزن‌های چرخ خیاطی به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای ایجاد لحاف و پارچه‌های سنگین می‌دهد، زیرا می‌توان از آنها با گزینه‌های مختلف استفاده کرد. مانند پشم. سوزن های چرخ خیاطی از فولاد ساخته شده اند و می توانند مقاومت زیادی داشته باشند، بنابراین نیازی نیست نگران شکستن آنها باشید و می توانید آنها را برای انواع ضخامت ها تعویض کنید.

Seam Rippers

شما ممکن است نیاز داشته باشید که درزها را جدا کنید و هنگام ساختن لحاف از نو شروع کنید، و این جایی است که یک درزگیر< /a> وارد می‌شود. می‌توانید گزینه‌های زیادی برای چاک‌کن درز پیدا کنید، مانند گزینه‌های نازک برای جدا کردن نخ یا موارد ضخیم‌تر برای برداشتن لبه‌ها یا درزهای ناخواسته.

تخته اتو

زمانی که لحاف شما ساخته شد و آماده ارسال به مشتریان شد، می‌توانید آنها را اتو کنید تا بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید. لحاف اتو شده زمانی که به دست مشتری می رسد بسیار بهتر به نظر می رسد و به ایجاد حس حرفه ای تری کمک می کند. داشتن اتو و میز ​​اتو در اتاق خیاطی شما می تواند برای به دست آوردن بهترین ظاهر محصول نهایی شما بسیار مفید باشد.

مهم ترین ابزار برای لحاف کاری چیست؟

هنگام ایجاد لحاف شما به ابزارهای اساسی بسیاری نیاز است. بهترین ابزارهای لحاف کاری آنهایی هستند که به شما کمک می کنند ظاهری مرتب برای لحاف خود داشته باشید، مانند کاتر چرخشی برای انواع مختلف پارچه و خط کش های لحاف.

آیا می توانید با چرخ خیاطی معمولی لحاف بپوشید؟

بله، اگر دارید می توانید با استفاده از چرخ خیاطی معمولی لحاف بپوشانید. ابزارهای مناسب لحاف کاری، از جمله لحاف کاری خط مستقیم و لحاف کاری با حرکت آزاد. بسته به موادی که برای لحاف استفاده می‌کنید، به انواع مختلفی از سوزن‌ها نیاز دارید.

چه نوع پارچه ای برای لحاف بهتر است. لحاف کاری؟

تعدادی پارچه وجود دارد که می توان از آنها برای ساختن لحاف های شگفت انگیز استفاده کرد و این تا حد زیادی به منطقه ای که مستقر هستید بستگی دارد. در و چه نوع آب و هوایی از لحاف استفاده می شود. به عنوان مثال، لحاف های پشمی برای مناطق سردتر افسانه ای هستند و احتمال محبوبیت بیشتری دارند. با این حال، لحاف های سبک وزن با استفاده از موادی مانند پنبه ممکن است برای ماه های گرم تر بهتر باشند.

مفاهیم کویلینگ چیست؟

< انواع بسیاری از مفاهیم لحاف در دسترس هستند، زیرا اینها ابزارهای ضروری مورد استفاده در فرآیند لحاف هستند. مفاهیم لحاف شامل انواع مختلف سنجاق، سوزن، نخ و قیچی است. سایر مفاهیم لحاف دارای درزگیر، اتو و میز اتو، خط کش، تشک های برش، و برش های چرخشی هستند.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید:

با یک حساب Business Prime از آمازون واجد شرایط تخفیف، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر شوید. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی