عمومی

بندر امن De Minimis چیست؟

بندر امن De Minimis چیست؟

انتخاب بندر امن حداقل به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا هزینه هایی را کسر کنند که در غیر این صورت ممکن است نیاز به سرمایه گذاری داشته باشند. به مبالغ پرداختی برای چیزهایی مانند رایانه فکر کنید. تحت انتخابات بندر امن، ممکن است بتوانید کل مبلغ را در یک سال کسر کنید.

با یک صورت مالی قابل اجرا (AFS) یک اظهارنامه مالیاتی می تواند مبالغ پرداخت شده برای دارایی مشهود را تا سقف ۵۰۰۰ دلار کسر کند. بدون این پوشش صورت های مالی قابل اجرا، مبلغ کسر بندر امن حداقل ۲۵۰۰ دلار است. آستانه بندر امن قبل از سال ۲۰۱۶ فقط ۵۰۰ دلار بود. ممکن است بین الزامات گزارش دهی دولت فدرال و ایالتی همپوشانی وجود داشته باشد. مقدار دلار مشخص شده نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. در اینجا اطلاعاتی در مورد جلوگیری از پرداخت عوارض در زمانی که در داخل ساختمان می‌مانید وجود دارد. حداقل ارزش بندر امن.



قانون IRS de minimis چیست؟

انتخابات بندر امن به شما امکان می دهد مبالغ را در بازده در همان سال مشمول مالیات کسر کنید. و مبالغ کامل پرداخت شده در اموال استهلاک پذیر مورد استفاده برای تجارت شما. دارایی ملموس کمتر از ۲۵۰۰ دلار گنجانده شده است.

مزایای انتخاب بندر امن de Minimis

انتخابات حداقلی بندر امن مزایای بسیار خوبی دارد. از آن در صورت‌های مالی قابل اجرا برای اموال مشهود استفاده کنید. این معمولا یک فاکتور است. مبالغ پرداختی را به عنوان هزینه های تجاری بر اساس آستانه حداقل برای هر فاکتور، یا در صورت وجود چندین مورد در یک فاکتور، به ازای هر مورد از این مبالغ کسر کنید.

از این مزایا در هر سال مالیاتی بهره مند شوید.

  • بندر امن حداقلی کار اداری را برای مشاغل کوچک آسان می کند. صورت های مالی نیازی به دستکاری هزینه ها در طول چندین سال ندارند. یک خط‌مشی مکتوب حسابداری که شامل سیستم‌ها و روش‌های اندازه‌گیری می‌شود کمک می‌کند.
  • انتخاب بندر امن حداقل امکان کسورات بزرگ‌تر را در سال جاری فراهم می‌کند.
  • روش‌های حسابداری نیز ساده شده‌اند. قوانین حسابداری و صورت‌های مالی مورد نیاز در یک بازه زمانی طولانی پخش نمی‌شوند.
  • نیازی ندارید که زمان زیادی را به رویه‌های حسابداری مکتوب که استهلاک را ردیابی و محاسبه می‌کنند اختصاص دهید. اما شما هنوز باید اظهارنامه مالیاتی اصلی فدرال را به موقع ارائه دهید. و اینها باید شامل اعداد بهای تمام شده دارایی قابل استهلاک باشد.

svg%3E - بندر امن De Minimis چیست؟

چه هزینه هایی تحت عنوان بندر امن کم کسر می شود؟

این مهم است که بدانید چه چیزی به درستی قابل کسر است و چه چیزی برای تعریف اقلام برای اهداف غیر مالیاتی مهم است. بهترین کار این است که یک حسابدار دولتی خبره مستقل مراقب این کسر هزینه های کوچک باشد. با این حال، IRS خاطرنشان می کند که می توانید مواد و لوازم را کسر کنید. با این حال، شما باید قوانین دیگر را برای تعمیرات کسر فراتر از آستانه اعمال کنید. به عبارت دیگر، اگر هزینه ها برای شما اعمال نشد می تواند قوانین دیگری را اعمال کند برای کسرها.

چه زمانی مالیات‌دهندگان می‌توانند از یک بندر امن حداقلی استفاده کنند؟ سالهای مشمول مالیات مهم است. در اینجا نحوه عملکرد انتخابات سالانه برای این وقفه برای مالیات دهندگان آمده است.

به خاطر داشته باشید که انتخابات به افرادی مانند مالکان و صاحبان املاک اجازه می دهد تا هزینه اقلام دارایی را کسر کنند. آنها نیازی به استفاده برای بهبود سرمایه یا تعمیر ندارند. می‌توانید از بندر برای مبالغی که برای خرید یا حتی تولید اموال مشهود می‌پردازید استفاده کنید.

چند جنبه مهم از این مقررات اموال مشهود عبارتند از لیست شده در زیر. به خاطر داشته باشید که IRS آخرین مقررات اموال ملموس را بهینه سازی کرده است. برخی از طبقه‌بندی‌ها که باید نگاهی به استفاده از یک ساختمان در نظر بگیرید.

رویه های حسابداری کتبی

برای استفاده از کسرهایی که می‌توانند از هر واحد دارایی دریافت کنند، مالیات‌دهندگان باید رویه‌های حسابداری مکتوب را آماده اجرا کنند. یک حسابدار رسمی مستقل می تواند به تنظیم یک خط مشی حسابداری مکتوب کمک کند.

صورتهای مالی قابل اجرا

یک اظهارنامه مالیاتی اصلی فدرال به موقع باید شامل این موارد باشد. آنها باید تحت اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) یا IFRS استانداردهای حسابداری. به یاد داشته باشید که همه چیز باید در صورت‌های مالی تأیید شده که مالیات‌دهنده انتخاب می‌کند درج شود.

مبلغ پرداختی برای اموال ملموس کمتر از ۵۰۰۰ دلار

همه ضوابط و تعریف باید مطابق با یک هزینه قابل سرمایه گذاری گفتنی است، مشاغل کوچک و مالیات دهندگان می توانند با صورت های مالی مناسب ۲۵۰۰ یا ۵۰۰۰ دلار مطالبه کنند. برای مواردی مانند قطعات یدکی اضطراری آماده به کار و قطعات یدکی موقت، کسرهایی وجود دارد. اما اینها باید با حروف بزرگ نوشته شوند.

هر چیزی که عمر مفید اقتصادی داشته باشد، زیر آستانه است. می‌توانید هزینه‌های غیرمستقیم قابل تخصیص را مانند امکانات و اجاره فضا زیر آستانه.

چگونه استفاده از یک بندر امن حداقلی

فهم اینکه چگونه می توان از بندر امن حداقل بهره برد، چیزی بیش از صورت های مالی قابل اجرا است. شما باید در هر سال مالیاتی پر کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید در اظهارنامه مالیاتی شما انجام شود.

  1. در ابتدا، حساب های مالیات دهندگان باید به موقع ثبت شوند. بیانیه با عنوان بخش ۱٫۲۶۳ (a)-1 (f) de minimis انتخابات بندر امن باید کاغذی باشد. این هزینه‌های کوچک دلاری باید برای هر عضو در یک اظهارنامه مالیاتی تلفیقی انجام شود.
  2. صورت مالی قابل اجرا را اضافه کنید. سایر اطلاعات مهم مانند شماره شناسایی مالیات دهندگان را فراموش نکنید. به علاوه نام و آدرس شما برای سال مالیاتی.

شما به آدرس IRS مناسب برای پست در صورت‌حساب مالی انتخابات بندر امن حداقلی خود نیاز دارید. اگر در حال ارسال اظهارنامه دولتی فدرال یا ایالتی هستید، باید آدرس پستی ایالتی را روی پاکت چاپ کنید. اینجا پیوندی به برخی از آدرس‌های ایالت.

<چه چیزی به عنوان صورت های مالی قابل اجرا واجد شرایط است؟

تحت مقررات اموال، یک صورت مالی باید در SEC ثبت شود. چندین تغییر صورت های مالی تایید شده دیگر مورد نیاز است. گزارش CPA نوع دیگری از صورت‌های مالی مورد نیاز است.

نوع دیگری از صورت‌های مالی مورد نیاز، یکی برای وام و دیگری برای سایر اهداف غیر مالیاتی است.

صورت‌های مالی قابل اجرا وجود ندارد. (AFS)؟ برای هر یک از سال‌های مالیاتی که درخواست می‌کنید، نیازی به یک خط‌مشی یا رویه حسابداری مکتوب ندارید. با این حال، می توانید با استفاده از همان روش حسابداری که برای کسر سایر مبالغ استفاده می کنید، هزینه های خاصی را کسر کنید. همان مواردی که برای کسر مبالغ بیش از ۲۵۰۰ دلار استفاده می‌کنید.

حداکثر مبلغ بندر امن چقدر است؟

این امکان وجود دارد که برخی از دارایی ها را تا ۲۵۰۰ دلار خرج کنید. با صورت‌های مالی مناسب (AFS) مجموع به ۵۰۰۰ دلار می‌رسد.

آیا کمترین بندر امن برای هر مورد است؟< span class="ez-toc-section-end"/>

این کسرها و آستانه برای هر فاکتور اعمال می شود. همچنین اگر چندین مورد در یک فاکتور وجود داشته باشد، برای هر کالا کار می‌کند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی