خبر

نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار
می‌شود

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ارزش برگزاری هر نمایشگاه تنها به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی‌شود،گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان ما دستاورد زیادی دارد.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه باعث ارتباط موثر و پایدار میان فعالان اقتصادی دوطرف است که منجر به همکاری گسترده و درازمدت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته شرکت‌های ایرانی در قالب ۱۲ فرصت نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند و امسال به دنبال این هستیم جذب هیات‌های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و در این میان زمانی می‌توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم.

گلشنی فرد تاکید کرد: کالاهایی که در استان زنجان تولید می‌شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد و این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که زمینه ساز همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان به کشور مقصد است،افزود: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه‌های بین المللی، کالاهایی را که توان رقابتی در آنها داریم به سمت صادرات سوق دهیم.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی