عمومی

25 مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال 2024

۲۵ مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال ۲۰۲۴

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

اگر استعدادی در کاردستی دارید کالاها، شما می توانید با فروش آثار خود امرار معاش کنید. صنعتگران اغلب مشاغل کوچکی را با فروش محصولات دست ساز محلی در نمایشگاه های صنایع دستی، بازارهای کشاورزان، مراکز خرید صنایع دستی و فروشگاه های تخصصی راه اندازی می کنند. با این حال، بسیاری دیگر با فروش آنلاین صنایع دستی از طریق انواع وب سایت ها، پلتفرم ها و بازارهای آنلاین موفق شده اند.

بازار صنایع دستی در سال ۲۰۲۴

بازار محصولات دست ساز ممکن است به عنوان یک صنعت خاص آغاز شد، اما تا سال ۲۰۲۱ بازار جهانی صنایع دستی به ارزش ۶۸۰ میلیارد دلار. فروش آنلاین به صنعتگران کمک کرده است تا با فروش محصولات دست ساز خود در وب سایت ها، بازارهای آنلاین صنایع دستی و کانال های رسانه های اجتماعی، به مخاطبان بیشتری دست یابند. در واقع، پیش‌بینی می‌شود که بازار تا سال ۲۰۲۷ از ۱٫۲ میلیارد دلار فراتر رود.

برخی از پرطرفدارترین صنایع دستی در سال ۲۰۲۴ شامل موارد چاپ لیزری، صنایع دستی چوب سوز، جواهرات سفارشی، عطرهای خانگی، گل های کاغذی، فرش های پرزدار، و اقلام دوخته شده مانند صورت است. ماسک.

svg%3E - 25 مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال 2024

چرا باید صنایع دستی را آنلاین بفروشید؟

آیا آیا به فروش آنلاین کالاهای دست ساز فکر می کنید؟ فهرست کردن صنایع دستی خود برای فروش در یک پلت فرم آنلاین مزایای خود را دارد. اگر فکر می کنید ممکن است بخواهید محصولات دست ساز را در یک بازار آنلاین مانند فروشگاه Etsy بفروشید، اما نمی توانید کاملاً تصمیم بگیرید، باید به مزایای زیر یک تجارت آنلاین صنایع دستی فکر کنید:

  • فرصت کسب و کار خانگی – وقتی صنایع دستی را آنلاین می سازید و می فروشید، می توانید کار خود را انجام دهید. کل کسب و کار از آسایش خانه شما.
  • بازار نامحدود – به جای فروش صنایع دستی به خریداران بالقوه در بازار محلی خود، می توانید مخاطبان هدف خود را با فروش در سراسر جهان گسترش دهید. محصولات موجود در یک بازار آنلاین.
  • هزینه های کم – لوازم صنایع دستی معمولاً در مقایسه با قیمت کالاهای دست ساز تکمیل شده ارزان هستند، بنابراین شما نه تنها می توانید کسب و کار آنلاین خود را با سرمایه کمتر شروع کنید، اما می توانید از فروش خود سود سالمی کسب کنید. بیشتر هزینه‌های بازار آنلاین در مقایسه با هزینه‌های فروش در فروشگاه فیزیکی پایین هستند.

دلایل دیگر:

  • انعطاف پذیری – وقتی کسب و کاری را با فروش آنلاین صنایع دستی راه اندازی می کنید، نه تنها رئیس خود هستید، بلکه می توانید انتخاب کنید تا محصولات خود را با خیال راحت بسازید. بعلاوه، فروش آنلاین می تواند حتی در هنگام خواب نیز اتفاق بیفتد!
  • رضایت شخصی – اگر عاشق کاردستی هستید، پس منطقی است که کسب و کاری را با انجام کاری که دوست دارید راه اندازی کنید! با کسب درآمد و به دست آوردن مشتریان مکرر، رضایت شخصی زیادی کسب خواهید کرد.
  • به مخاطبان بیشتری برسید: وقتی صنایع دستی خود را به صورت آنلاین می‌فروشید، می‌توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. اگر فقط به صورت محلی می فروشید. این بدان معناست که شما پتانسیل فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر را دارید.
  • رئیس خود باشید: وقتی صنایع دستی خود را آنلاین می‌فروشید، رئیس خود هستید. این به این معنی است که می‌توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید، در خانه کار کنید و هر چقدر که می‌خواهید خلاق باشید.
  • یک برند بسازید: وقتی صنایع دستی‌تان را آنلاین می‌فروشید، می‌توانید بسازید. یک برند برای خودتان این بدان معناست که می‌توانید مشتریان وفادار خود را ایجاد کنید که دوباره و دوباره برای خرید محصولات شما بازمی‌گردند.
  • از آن لذت ببرید: فروش صنایع دستی‌تان به‌صورت آنلاین می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. . شما می توانید خلاقیت خود را با جهان به اشتراک بگذارید و با انجام کاری که دوست دارید پول در بیاورید.
  • در سال ۲۰۲۳ کجا صنایع دستی آنلاین بفروشیم

    < td class="column-2">یک بازار آنلاین برای کالاهای دست ساز تولید شده در ایالات متحده. برای راه‌اندازی فروشگاه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، اما هنگام فروخته شدن اقلام، ۷ درصد پورسانت دریافت می‌شود.

    <. /tr>

    سایت توضیحات
    Facebook Marketplace به کاربران امکان فروش را می دهد همه چیز از مبلمان گرفته تا لباس و موارد دیگر. دارای یک رابط کاربری آسان برای فروش محلی یا جهانی است. کارمزد فروش ۵٪ برای هر محموله یا کارمزد ثابت ۴۰ سنت برای محموله های ۸ دلاری یا کمتر است.
    Etsy سکوی شناخته شده برای صنعتگران و صنعتگران. حساب‌ها رایگان هستند، اما فروشندگان برای هر فهرست ۲۰ سنت و ۶٫۵ درصد کارمزد Etsy را در قیمت فروش می‌پردازند.
    فروشگاه هنرمندان دست ساز در ابتدا یک انجمن انجمن، به بازاری برای اقلام دست ساز تبدیل شد. اشتراک فقط برای مشترکین در دسترس است، هزینه اشتراک ۵ دلار در ماه یا ۵۰ دلار در سال است، بدون کمیسیون یا هزینه لیست.
    Craft Is Art یک بازار صنعتگران آنلاین که ابزارهایی را برای باز کردن یک فروشگاه آنلاین در اختیار فروشندگان قرار می دهد. طرح رایگان شامل ۱۰۰ لیست با لیست های اضافی با قیمت ۱۵ سنت، به اضافه ۵٫۵٪ کمیسیون فروش است.
    خرید Google به خریداران آنلاین امکان مقایسه اقلام از هزاران فروشگاه محلی و آنلاین را می دهد. هیچ هزینه ای برای لیست کردن محصولات وجود ندارد.
    Amazon Handmade بخشی از آمازون که به کالاهای دست ساز اختصاص داده شده است. ایجاد یک فروشگاه رایگان است، اما آمازون ۱۵٪ هزینه ارجاع را از فروش کسر می کند.
    Cratejoy ایده آل برای صنعتگرانی که می خواهند جعبه های اشتراک پر از آثار دست ساز را به بازار عرضه کنند. طرح‌های فروش از ۰ دلار در ماه شروع می‌شود، به‌علاوه هزینه ارجاع براساس دسته‌بندی اصلی فهرست‌شده محصول.
    eCrater یک بازار آنلاین که دارای فناوری و محصولات کلکسیونی و همچنین کالاهای دست ساز است. فروشندگان فقط هنگام فروخته شدن اقلام، ۲٫۹% کارمزد می پردازند.
    Folksy سکویی که میزبان صنعتگران مستقر در بریتانیا است و به کالاهای صنایع دستی اختصاص دارد. برای اقلام فروخته شده ۶% کمیسیون وجود دارد.
    Aftcra
    Indiecart دارای طیف گسترده ای از کالاهای دست ساز است. ۷٫۵۰ دلار در ماه برای راه اندازی فروشگاه هزینه دارد، بدون هیچ کارمزد یا کمیسیون دیگری.
    GoImagine یک بازار پرطرفدار که در آن سود مستقیماً به سازندگان و هنرمندان آن پرداخت می شود و بقیه به امور خیریه اهدا می شود. طرح‌ها از ۲٫۵ دلار در هر ماه با کارمزد تراکنش ۵% برای اقلام فروخته شده شروع می‌شوند.
    Storenvy ویترین های آنلاین سفارشی را برای صنعتگران ارائه می دهد و ۱۰% از فروش انجام شده از طریق بازار خود را کسر می کند.
    SpoonFlower یک پلت فرم خاص که به طراحان اجازه می دهد الگوهای خود را برای پارچه، کاغذ دیواری و بیشتر. هنرمندان در هر زمان که محصولی با طرح آنها خریداری می شود، ۱۰٪ پورسانت دریافت می کنند.
    Bonanza به فروشندگان اجازه می‌دهد تا فهرست‌های خود را از eBay، Amazon، Shopify و Etsy آپلود کنند و کارمزد تراکنش ۲۵ سنت و کمیسیون ۳٫۵ درصد از فروش را دریافت می‌کند.
    eBay یک پلت فرم محبوب برای محصولات مختلف از جمله صنایع دستی و اقلام دست ساز. eBay برای اقلام فروخته شده کمیسیونی معادل ۱۲٫۹٪ از قیمت فروش به اضافه ۳۰ سنت برای هر سفارش دریافت می کند.
    Society6 به هنرمندان اجازه می‌دهد آثار خود را در جایی که به‌طور خودکار در قالب‌های مختلف در دسترس هستند، آپلود کنند. این سایت بسته به نوع محصول، بخشی از هر فروش را می گیرد.
    CustomMade< /td> که به دلیل جواهرات دست ساز خود شناخته شده است، همچنین دارای انواع کالاهای سفارشی و دست ساز است. ۱۰٪ کمیسیون از فروش، به اضافه ۲٫۷٪ به علاوه ۳۰ سنت کارمزد تراکنش دریافت می کند.
    Renegade Craft دارای یک فروشگاه آنلاین برای صنعتگران برای فروش کالاهای خود. ۴۰٪ کمیسیون از فروش دریافت می کند.
    iCraft تخصیص به اقلام دست ساز، قیمت از ۱۰ دلار در ماه شروع می شود و هیچ کمیسیون یا هزینه اضافی دریافت نمی کند.
    The Nooks یک بازار آنلاین که دارای صنایع دستی و اقلام دست ساز کانادا است. فروشندگان ۲۹ دلار هزینه اشتراک ماهانه می پردازند، اما هیچ کارمزد یا کمیسیونی برای فروش نمی پردازند.
    NOVICA یک بازار جهانی تجارت منصفانه برای صنعتگران از مناطق خاص.
    Mercari سکویی برای فروش مجدد کالاها، اما همچنین مکانی عالی برای فروش اقلام دست ساز. ۱۰٪ کمیسیون و همچنین کارمزد تراکنش ۲٫۹٪ به اضافه ۳۰ سنت، در فروش کامل دریافت می کند.
    وب سایت خودتان بسیاری از صنعتگران اکنون محصولات خود را در وب سایت های خود با استفاده از پلتفرم هایی مانند Square Online یا Shopify می فروشند تا وب سایت تجارت الکترونیکی خود را ایجاد کنند. صنایع دستی.

    در سال ۲۰۲۳ کجا می توانید صنایع دستی را به صورت آنلاین بفروشید؟ چه وب‌سایت خود را برای فروش آنلاین محصولات دست‌ساز راه‌اندازی کنید، چه آنها را برای فروش در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی یا سایر بازارهای آنلاین فهرست کنید، می‌توانید با کسب‌وکارهای دست‌ساز به موفقیت دست پیدا کنید.

    ۱٫ بازار فیسبوک

    svg%3E - 25 مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال 2024

    کاربران فیس‌بوک از مبلمان گرفته تا لباس و خانه‌ها را در فروشگاه فیس بوک، آن را به یکی از آسان ترین مکان ها برای فروش آنلاین تبدیل می کند، به خصوص اگر می خواهید به صورت محلی بفروشید. صفحات تجاری همچنین اکنون می توانند محصولاتی را برای فروش در فیسبوک مارکت لیست کنند و کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا به مشتریان محلی بفروشند یا اقلام خود را به سراسر جهان ارسال کنند. هزینه فروش ۵٪ برای هر محموله یا هزینه ثابت ۴۰ سنت برای محموله های ۸ دلاری یا کمتر است. دسترسی گسترده و رابط کاربر پسند این پلت فرم، آن را به بهترین انتخاب برای فروشندگان مختلف تبدیل کرده است.

    ۲٫ Etsy

    یکی از شناخته شده ترین بازارهای آنلاین برای صنعتگران و صنعتگران، Etsy دارای کالاهای دست ساز و اقلام قدیمی، و همچنین لوازم صنایع دستی. حساب‌ها رایگان هستند، اگرچه فروشندگان Etsy 20 سنت برای هر فهرست و ۶٫۵٪ کارمزد Etsy در قیمت فروش در هنگام فروش کالا می‌پردازند. محبوبیت Etsy آن را در ۱۵۰ وب سایت برتر جهان و ۵۰ وب سایت برتر در ایالات متحده قرار می دهد. تمرکز این پلتفرم بر محصولات خلاقانه و منحصر به فرد، یک پایگاه مشتری اختصاصی را جذب می کند که به دنبال اقلام منحصر به فرد هستند. علاوه بر این، محیط اجتماعی و منابع حمایتی Etsy برای فروشندگان به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند حتی در بازارهای رقابتی پیشرفت کنند.

    ۳٫ Handmade Artists Shop

    Handmade Artists Shop به عنوان یک انجمن انجمن برای صنعتگران و هنرمندان شروع به کار کرد تا محصولات خود را به اشتراک بگذارند و به دنبال مشاوره باشند، اما به یک بازار آنلاین تبدیل شد که در آن کاربران می توانند اقلام دست ساز را مستقیماً در سایت جستجو و خریداری کنند. . فروش در فروشگاه هنرمندان دست ساز فقط برای مشترکین در دسترس است، اما هزینه اشتراک فقط ۵ دلار در ماه است. ۵۰ دلار در سال، بدون کمیسیون یا هزینه لیست. این مدل اشتراک مقرون به صرفه، آن را به یک پلتفرم در دسترس برای هنرمندان و صنعتگران نوظهور تبدیل می‌کند تا آثار خود را به نمایش بگذارند و بفروشند.

    ۴٫ Craft Is Art

    یکی دیگر از بازارهای آنلاین صنعتگران، Craft Is Art فراهم می کند. فروشندگان با تمام ابزارهایی که برای باز کردن یک فروشگاه آنلاین پر از اقلام دست ساز، اقلام قدیمی، هنرهای زیبا و موارد دیگر نیاز دارند. این پلتفرم به طور خاص به صنعتگران در مقیاس کوچک و سازندگان مستقل پاسخ می دهد و بازار ویژه ای را برای محصولات منحصر به فرد خود ارائه می دهد. با تمرکز بر شخصی سازی و جامعه، Craft Is Art به فروشندگان اجازه می دهد تا مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. طرح رایگان برای فروشندگان شامل ۱۰۰ لیست با لیست های اضافی برای هر کدام ۱۵ سنت، به اضافه ۵٫۵٪ کمیسیون فروش است. عضویت ممتاز که هزینه آن ۷٫۹۹ دلار در ماه یا ۷۹٫۹۹ دلار در سال است، شامل لیست نامحدود و بدون هزینه کمیسیون است.

    ۵٫ Google Shopping

    svg%3E - 25 مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال 2024

    خریداران آنلاین می توانند اقلام هزاران محلی و محلی را با هم مقایسه کنند. فروشگاه‌های آنلاین با خرید Google. ادغام این پلتفرم با موتور جستجوی قدرتمند گوگل به طور قابل توجهی دید محصولات صنعتگران را افزایش می دهد و باعث می شود مخاطبان زیادی آن را به راحتی کشف کنند. صنعتگران می توانند با فهرست کردن محصولاتی که به صورت محلی و همچنین در سایر پلتفرم ها و وب سایت ها برای فروش هستند، دامنه دسترسی خود را افزایش دهند. به این ترتیب، اقلام دست ساز در جستجوهای گوگل برای میلیون ها مخاطب نمایش داده می شوند. همانطور که ظاهر شدن در فهرست جستجوی اولیه گوگل هزینه ای ندارد، برای لیست کردن محصولات با خرید گوگل نیز هزینه ای وجود ندارد. همه این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌ها آن را به گزینه‌ای سودمند برای فروشندگانی تبدیل می‌کند که به دنبال قرار گرفتن در معرض گسترده بدون هزینه اضافی هستند.

    ۶٫ Amazon Handmade

    Amazon همچنین بخش کاملی از بازار آنلاین خود را به کالاهای دست ساز اختصاص داده است. Amazon Handmade که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد، به سرعت رشد کرد به یکی از محبوب ترین مکان ها برای فروش اقلام دست ساز شما. ایجاد یک فروشگاه برای فروش در Amazon Handmade رایگان است، اگرچه آمازون ۱۵٪ هزینه ارجاع را از فروش کسر می کند. هیچ کارمزد لیست اضافی یا هزینه پردازش پرداخت وجود ندارد. آمازون همچنین از هزینه فروش حرفه ای ۳۹٫۹۹ دلار در ماه برای همه متقاضیان تایید شده دست ساز چشم پوشی می کند. پایگاه مشتری گسترده و نام تجاری مورد اعتماد این پلت فرم، فرصت قابل توجهی را برای دستیابی به مخاطبان گسترده در اختیار صنعتگران قرار می دهد. علاوه بر این، فرآیند ساده و زیرساخت پشتیبانی آمازون Handmade به هنرمندان کمک می‌کند تا در حین دسترسی به بازار جهانی، روی هنر خود تمرکز کنند.

     

     

    ۷٫ Cratejoy

    اگر صنعتگر پرکار هستید، باید جعبه های اشتراک بازاریابی پر از آثار دست ساز را در نظر بگیرید. Cratejoy راه‌اندازی و راه‌اندازی کسب‌وکار جعبه اشتراک مبتنی بر برند یا محصول دست‌ساز را ساده می‌کند. . این شرکت تمام ابزارهای مورد نیاز برای شروع را فراهم می کند، از جمله سازنده وب سایت، لیست های رایگان در بازار Cratejoy و موارد دیگر. کسب‌وکارها می‌توانند با طرح‌هایی که از ۰ دلار در ماه شروع می‌شود، به‌علاوه یک هزینه ارجاع بر اساس دسته‌بندی اولیه فهرست‌شده محصول، در بازار کراتجی بفروشند. این مدل به ویژه برای صنعتگرانی که به طور منظم اقلام متنوعی تولید می کنند جذاب است، زیرا جریان درآمدی ثابت و قابل پیش بینی را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، جعبه های اشتراک می توانند به ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار کمک کنند، زیرا مشترکین مشتاقانه منتظر ورود اقلام جدید و منحصر به فرد هر ماه هستند.

    ۸٫ eCrater

    یک بازار فروش آنلاین مشابه eBay، eCrater در درجه اول دارای فناوری و وسایل کلکسیونی است، اگرچه مقدار خوبی از کالاهای دست ساز را نیز به نمایش می گذارد. رابط کاربر پسند پلت فرم و حداقل هزینه ها آن را به گزینه ای جذاب برای مشاغل کوچک و فروشندگان فردی تبدیل کرده است. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین با eCrater کاملاً رایگان است و فروشندگان فقط ۲.۹٪ کارمزد را هنگام فروختن اقلام پرداخت می‌کنند. در حالی که این سایت به اندازه Etsy یا eBay ترافیک ندارد، اما همچنان هر ماه حدود ۲ میلیون بازدید دارد و مخاطبان قابل توجهی را برای فروشندگان جدید و شناخته شده ارائه می دهد.

    ۹٫ Folksy

    Folksy فقط میزبان صنعتگران مستقر در بریتانیا است، و بازار خود را به کالاهای دست ساز محدود می کند. هر ماه حدود ۲۵۰۰۰۰ کاربر از این فروشگاه آنلاین بازدید می کنند و برخی از فروشندگان آن در نشریات بزرگی مانند Guardian و Elle Decoration معرفی شده اند. صنعتگران می توانند فروش را در فروشگاه تجارت الکترونیک با سه لیست با فقط ۱۵ پوند امتحان کنند و هزینه ماهانه طرح پلاس ۷٫۵۰ پوند است. برای اقلام فروخته شده ۶% پورسانت دریافت می شود، اما این برای هزینه های حمل و نقل اعمال نمی شود. این رویکرد متمرکز به اقلام محلی و دست ساز، جایگاه منحصر به فردی را برای صنعتگران بریتانیا ایجاد می کند و پلتفرمی اختصاصی برای دستیابی به مخاطبان هدف در اختیار آنها قرار می دهد. به‌علاوه، اخلاق جامعه‌محور پلتفرم و حمایت از سازندگان در مقیاس کوچک، آن را به انتخابی جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال رشد نام تجاری خود در محیطی حمایت‌کننده و همفکر هستند.

    ۱۰٫ Aftcra

    svg%3E - 25 مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال 2024

    Aftcra یک بازار آنلاین است که منحصراً به کالاهای دست ساز تولید شده در ایالات متحده اختصاص یافته است. در واقع، کسب و کارها نمی توانند اقلامی را که به صورت انبوه تولید می شوند، قدیمی یا به فروش می رسند، بدون تغییر بفروشند. با این حال، اقلام دست ساز از جمله لباس، مبلمان، هنر، جواهرات و موارد دیگر را در خود جای داده است. راه اندازی فروشگاه و فهرست کردن اقلام در Aftcra رایگان است، و فقط برای شرکت هنگام فروخته شدن اقلام، ۷ درصد پورسانت دریافت می‌کند.
    این تمرکز بر اقلام منحصراً دست‌ساز تضمین می‌کند که هر محصول در Aftcra منحصربه‌فرد است و با توجه شخصی ساخته شده است، و به خریداران مجموعه‌ای متمایز را ارائه می‌دهد که معمولاً در بازارهای رایج یافت نمی‌شود.

    ۱۱٫ Indiecart

    در اصل با نام Hyena Cart شناخته می‌شود، Indiecart در ۲۰۰۴ به عنوان یک بازار آنلاین برای پوشک های دست ساز پارچه ای، که به سرعت برای محصولات با کیفیت و سازگار با محیط زیست شهرت پیدا کرد. در حالی که این محصولات کودک پرتقاضا هنوز در سایت فروخته می شوند، همچنین دارای طیف گسترده ای از کالاهای دست ساز دیگر هستند. راه اندازی فروشگاه با Indiecart فقط ۷٫۵۰ دلار در ماه هزینه دارد و این پلتفرم هیچ کارمزد یا کمیسیون دیگری دریافت نمی کند. این مقرون به صرفه بودن و سادگی، Indiecart را به گزینه ای جذاب برای صنعتگران و صنعتگران کوچک مقیاس تبدیل می کند که به دنبال گسترش حضور آنلاین خود هستند.

    ۱۲٫ GoImagine

    یکی دیگر از بازارهای پرطرفدار که در آن صنعتگران می توانند کالاهای دست ساز بفروشند GoImagine که سود آن مستقیماً به سازندگان و هنرمندان آن پرداخت می شود و مابقی به امور خیریه اهدا می شود. این رویکرد نوآورانه تجارت را با بشردوستی ترکیب می کند و تضمین می کند که هر خرید از هنرمندان و اهداف خیریه حمایت می کند. فروشندگان باید مستقر در ایالات متحده باشند و محصولات آنها باید دست ساز باشد. طرح‌ها برای فروشندگان GoImagine فقط از ۲٫۵ دلار در هر ماه با ۵% کارمزد تراکنش برای اقلام فروخته شده شروع می‌شود.

    ۱۳٫ Storenvy

    وقتی صنعتگران صنایع دستی خود را در Storenvy می فروشند، به ویترین فروشگاه های آنلاین سفارشی خود و همچنین فهرستی در بازار اجتماعی برای خرده فروشان مستقل دسترسی پیدا می کنند. Storenvy 10٪ از فروش های انجام شده از طریق بازار خود را دریافت می کند، اما برای فروش های انجام شده از فروشگاه آنلاین فروشنده، کمیسیونی دریافت نمی کند. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین از طریق Storenvy رایگان است، اگرچه هزینه‌های اضافی برای برخی گزینه‌ها و ارتقاء وجود دارد. انعطاف‌پذیری این پلتفرم به فروشندگان اجازه می‌دهد تا حضور آنلاین خود را با نام تجاری منحصر به فرد خود تنظیم کنند، و بازار جامعه محور، محیطی حمایتی را برای سازندگان مستقل ایجاد می‌کند.

    مکان‌های برتر بیشتر برای فروش صنایع دستی آنلاین

    به دنبال مکان های بیشتری برای فروش آنلاین دست ساز هستید؟ اکنون پلتفرم های متعددی وجود دارد که به مشاغل صنایع دستی پاسخ می دهد. در بررسی این گزینه های برتر بازار دیگر تردید نکنید.

    ۱۵٫ SpoonFlower

    svg%3E - 25 مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال 2024

    متخصص در گزینه های طراحی منحصر به فرد و قابل تنظیم، SpoonFlower یک پلت فرم ایده آل برای افراد خلاقی است که به دنبال کشف هنرهای نساجی و طراحی الگو هستند. SpoonFlower نسبت به سایر پلتفرم‌های بازار که به صنایع دستی اختصاص داده شده‌اند، به بازاری خاص‌تر پاسخ می‌دهد. این وب سایت به طراحان امکان می دهد الگوهای خود را برای پارچه، کاغذ دیواری،

    ۱۶٫ Bonanza

    Bonanza به دلیل ادغام آسان با سایر بازارهای آنلاین بزرگ متمایز است و به صنعتگران اجازه می دهد بدون زحمت دامنه دسترسی خود را گسترش دهند. . Crafters می توانند محصولات خود را به طور موثر در چندین پلتفرم مدیریت کنند، و Bonanza را به یک انتخاب همه کاره برای فروش آنلاین تبدیل می کند. هنگامی که یک صنعتگر اقلام دست ساز خود را در پلتفرم Bonanza می فروشد، می تواند لیست های خود را از eBay، Amazon، Shopify و Etsy آپلود کند، در حالی که به طور خودکار فهرست را در کانال های خرید اصلی مانند Google Shopping منتشر می کند. ایجاد فهرست‌ها با Bonanza رایگان است، و شرکت ۲۵ سنت کارمزد تراکنش و ۳٫۵٪ کمیسیون از فروش دریافت می‌کند.

    ۱۷٫ eBay

    این وب‌سایت حراجی معروف، تقریباً از هر تنوعی، از جمله صنایع دستی و اقلام دست‌ساز فراوانی برخوردار است. اقلام را می توان برای مشتریان بالقوه برای پیشنهاد یا برای فروش مستقیم فهرست کرد، و ایجاد یک sponesored 250 مورد اول را در ماه فهرست کنید. مخاطبان گسترده و گزینه‌های فروش انعطاف‌پذیر این پلتفرم، آن را به یک انتخاب محبوب برای صنعتگرانی تبدیل می‌کند که به دنبال دستیابی به طیف گسترده‌ای از مشتریان هستند. صنعتگران پرکار که انتخاب می کنند بیشتر از این لیست ۳۵ سنت در هر لیست اضافی شارژ شوند. سپس ، eBay کمیسیون کالاهای فروخته شده معادل ۱۲٫۹ ٪ از قیمت فروش به علاوه ۳۰ سنت در هر سفارش را اتهام می کند.

    ۱۸٫ Society6

    یک بستر با هدف هنرمندان و طراحان ، Society6 به هنرمندان اجازه می دهد کار خود را در سایت بارگذاری کنید ، جایی که به طور خودکار در قالب های مختلفی از جمله چاپ های هنری ، موارد تلفن ، لیوان ، ساعت و حتی ساق در دسترس است. سپس این سایت بسته به نوع محصول ، بخشی از هر فروش را می گیرد ، اگرچه فروشندگان می توانند چقدر سود مورد نظر خود را از کالاهای خود در بالای آن قیمت پایه تعیین کنند. این انعطاف پذیری در تعیین حاشیه سود ، هنرمندان را قادر می سازد تا بر درآمد خود کنترل کنند ، در حالی که دامنه محصولات متنوع روش های خلاقانه ای را برای رسیدن به مخاطبان جدید ارائه می دهد.

    ۱۹٫ Custommade

    به عنوان پیشگام در فضای کالاهای سفارشی آنلاین ، Custommade از زمان اولین فعالیت خود به میزان قابل توجهی رشد کرده است. فروشگاه آنلاین ممکن است به دلیل جواهرات دست ساز خود شناخته شود ، اما وب سایت آن همچنین دارای یک بازار آنلاین است که در آن فروشندگان می توانند انواع کالاهای سفارشی و ساخته شده را به بازار عرضه کنند. فروشندگان نه تنها می توانند محصولات آماده را به custommade ارائه دهند ، اما آنها همچنین آنها می تواند پیشنهادات را برای طرح های سفارشی بپذیرد. یک فرآیند درخواست برای تبدیل شدن به یک فروشنده Custommade وجود دارد ، جایی که این شرکت نمونه هایی از نمونه های کار قبلی را ارائه می دهد. با این حال ، ثبت نام رایگان است ، و Custommade یک کمیسیون ۱۰ ٪ در فروش به علاوه ۲٫۷ ٪ به علاوه هزینه معامله ۳۰ درصد را پرداخت می کند.

    ۲۰٫ Renegade Craft

    svg%3E - 25 مکان برای فروش آنلاین صنایع دستی در سال 2024

    شناخته شده به دلیل سری نمایشگاه های درون نمایش که در شهرهای مختلف در طول سال اتفاق می افتد ، Renegade Craft همچنین دارای یک آنلاین است فروشگاهی که در آن صنعتگران می توانند کالاهای خود را در تمام طول سال بفروشند. علاوه بر این ، Renegade Craft از طریق حضور خوب رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل ، در معرض دید گسترده ای با فروشندگان خود قرار می دهد. صنعتگران برای تبدیل شدن به یک فروشنده صنایع دستی Renegade ، باید درخواست کنند و این شرکت می تواند انتخاب کند که فروشندگان آن را تأیید می کنند. سپس این پلتفرم یک کمیسیون ۴۰ ٪ در فروش را شارژ می کند ، اگرچه کلیه بازاریابی و خدمات به مشتری را اداره می کند.

    ۲۱٫ icraft

    یک بازار آنلاین که منحصراً به موارد دست ساز اختصاص داده شده است ، icraft کالاهای تولیدی یا فروش انبوه را لیست نمی کند. ICRAFT با شروع یک شبکه جهانی ، هنرمندان و صنعتگران مستقل را از سراسر جهان به هم متصل می کند. فداکاری آن به موارد منحصراً دست ساز ، یک جامعه خریدار تخصصی را به خود جلب می کند. در حالی که صاحبان مشاغل صنایع دستی با تجربه می گویند که از ICRAFT کمتر از Etsy فروش کمتری دریافت می کنند ، اما آنها همچنین ادعا می کنند که فروش ICRAFT آنها سودآورتر است. قیمت گذاری ICRAFT از ۱۰ دلار در هر ماه شروع می شود و این پلتفرم هیچ کمیسیون یا هزینه اضافی را پرداخت نمی کند.

    ۲۲٫ nooks

    که در خارج از کانادا واقع شده است ، nooks است. یک بازار آنلاین که دارای مجموعه ای از صنایع دستی و وسایل دست ساز است. همچنین چندین فروشگاه موفق در سراسر کانادا فعالیت می کند. صنعتگران کانادایی می توانند از طریق Nooks به فروش برسند و به ابزارها ، منابع و پشتیبانی مورد نیاز خود برای رسیدگی به هر جنبه ای از مشاغل خود دسترسی پیدا کنند. فروشندگان با Nook هزینه اشتراک ماهانه ۲۹ دلار را پرداخت می کنند ، اما این پلتفرم هیچ هزینه یا کمیسیون فروش را پرداخت نمی کند. علاوه بر این ، تأکید Nooks بر صنایع دستی کانادایی به ارتقاء استعداد محلی در یک مرحله ملی کمک می کند. > ۲۳ Novica

    یک بازار جهانی و عادلانه برای صنعتگران ، novica به صنعتگران از سراسر جهان مکانی را برای فروش خلاقیت های خود برای دستمزدهای زندگی ارائه می دهد. تاکنون این پلتفرم بیش از ۱۲۵ میلیون دلار هنرمندان خود را ارسال کرده است. در حال حاضر ، Novica فقط فروشندگان مکزیک ، آمریکای مرکزی و جنوبی ، آفریقای غربی ، هند و آسیای جنوب شرقی را می پذیرد. فروشندگان آینده نگر می توانند از طریق ارسال جزئیات و تصاویر محصولات خود به newProducts@novica.com مراجعه کنند. این رویکرد انتخابی ، اصالت و کیفیت صنایع دستی را تضمین می کند ، با رسالت Novica برای توانمندسازی صنعتگران در سطح جهان.

    ۲۴٫ Mercari

    Mercari یک شرکت آنلاین ژاپنی است که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده است. این یک بستر عالی برای فروش کالاها شناخته شده است ، اما این مکان بسیار خوبی برای فروش کالاهای دست ساز است. از آنجا که mercari مشتریان اغلب به دنبال معامله هستند ، توصیه می شود کالاهای خود را با اتاق به دست آورند. این برنامه رایگان است که مواردی را برای فروش در Mercari ذکر کنید ، و این پلتفرم یک کمیسیون ۱۰ ٪ و همچنین هزینه معامله ۲٫۹ ٪ به علاوه ۳۰ سنت را در فروش کامل هزینه می کند. Mercari به دلیل لیست های رایگان و آسان ، گزینه ای عالی برای مشاغل کوچک است.

    ۲۵٫ وب سایت شخصی شما

    چه کسی می گوید شما باید خلاقیت های دست ساز خود را بر روی سکوی شخص دیگری بفروشید و اجازه دهید کمیسیون ها و هزینه های دیگر سود شما را کاهش دهند؟ بسیاری از صنعتگران اکنون محصولات خود را در وب سایت های خود می فروشند. شما می توانید یک طراح وب را استخدام کنید ، یا از سکویی مانند مربع آنلاین /A> برای ایجاد وب سایت تجارت الکترونیکی خود برای صنایع دستی. ایجاد یک وب سایت شخصی نه تنها هزینه های شخص ثالث را از بین می برد بلکه به صنعتگران کنترل کامل بر برند و تجربه مشتری خود می دهد. علاوه بر این ، فروش مستقیم آنلاین امکان تعامل صمیمی تر با مشتریان را فراهم می کند ، و یک مشتری وفادار مشتری را تقویت می کند. هم می تواند هیجان انگیز و هم دلهره آور باشد. جذابیت تبدیل اشتیاق به سود وسوسه انگیز است ، اما ارزیابی چشم انداز بازار قبل از گرفتن شیرجه مهم است. در اینجا برخی از مراحل کلیدی برای راهنمایی شما از طریق فرآیند ارزیابی آورده شده است. سؤالاتی مانند: در نظر بگیرید که کدام گروه سنی را جذب می کنید؟ آنها چه علایق دارند؟ کدام نوع صنایع دستی بیشترین جذابیت را برای آنها جذاب می کند؟ برای به دست آوردن بینش در مورد ترجیحات مخاطبان خود ، می توانید نظرسنجی ها را انجام دهید ، روندهای رسانه های اجتماعی را تحت نظر داشته باشید و در نمایشگاه های صنایع دستی شرکت کنید. این تحقیق به شما کمک می کند تا محصولات خود را متناسب کنید تا نیازها و خواسته های خاص مشتریان بالقوه خود را برآورده کنید.

    رقابت را تجزیه و تحلیل کنید

    ارزیابی از چشم انداز رقابتی می تواند بینش های ارزشمندی را ارائه دهد. از نمایشگاه های صنایع دستی محلی بازدید کنید ، به بازارهای آنلاین مرور کنید و به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که در آن کالاهای صنایع دستی فروخته می شوند ، توجه کنید. جنبه های زیر را ارزیابی کنید: قیمت متوسط ​​برای موارد مشابه چیست؟ روندها

    ماندن از روندهای بازار می تواند یک رقم رقابتی به شما بدهد. آیا صنایع دستی خاصی در محبوبیت به دست می آیند؟ آیا نوسانات فصلی در تقاضا وجود دارد؟ برای اطلاع رسانی با وبلاگ های صنایع دستی ، مجلات و گزارش های صنعت همراه باشید. روندهای تماشای: مواردی که اغلب قیمت های بالاتری را بدست می آورند. > صنایع دستی طاقچه: موارد تخصصی برای سرگرمی ها یا علایق خاص می توانند یک مشتری اختصاصی را به خود جلب کنند.

    قبل از شروع ، هزینه ها و حاشیه های سود را ارزیابی کنید اگر در صورت کار از یک استودیو کار می کنید ، به ایده روشنی از هزینه های خود ، از جمله مواد ، نیروی کار و هزینه های مشابه مانند آب و برق و اجاره نیاز دارید. این هزینه ها را با نقاط قیمتی که در بازار مشاهده کرده اید مقایسه کنید تا حاشیه سود بالقوه را محاسبه کنید. هدف از صنایع دستی که فقط محبوب نیستند بلکه سودآور هستند. ، برای آزمایش پذیرش بازار “پرتاب نرم” را در نظر بگیرید. شما می توانید: قوی> تبلیغات هدفمند را اجرا کنید تا ببینید که چقدر مورد علاقه آنها ایجاد می شود.

    ملاحظات قانونی و نظارتی

    اطمینان حاصل کنید که از هرگونه محدودیت یا الزامات قانونی مانند مجوزهای تجاری یا مالیات های خاص برای فروش صنایع دستی آگاه هستید. انطباق برای موفقیت طولانی مدت بسیار مهم است.

    بر اساس تحقیق و آزمایش خود ، یک برنامه جامع تجاری تهیه کنید. این امر باید بازار هدف شما ، چشم انداز رقابتی ، استراتژی های بازاریابی و پیش بینی های مالی را بیان کند. مخاطبان هدف خود را تحقیق کنید ، رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید ، روند بازار را درک کنید و سودآوری را قبل از شروع ارزیابی کنید. عوامل حقوقی را در نظر بگیرید و یک برنامه تجاری محکم داشته باشید. با ارزیابی روشمند بازار صنایع دستی با استفاده از این دستورالعمل ها ، شما بهتر برای یک سرمایه گذاری موفق و تحقق یافته قرار می گیرید.

    برخی از بازارهای آنلاین محبوب برای فروش صنایع دستی در سال ۲۰۲۳ چیست؟ -Pub-ad-placeholder-635 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

    آیا هزینه یا کمیسیون مرتبط با فروش در این سیستم عامل ها وجود دارد؟

    بله ، بیشتر سیستم عامل ها برای فروش صنایع دستی هزینه ها یا کمیسیون ها را پرداخت می کنند. به عنوان مثال ، Etsy هزینه لیست و کمیسیون فروش را پرداخت می کند ، در حالی که آمازون دست ساز هزینه ارجاع را از فروش کسر می کند. بسیاری از این سیستم عامل ها به شما امکان می دهند صنایع دستی خود را بصورت محلی و بین المللی بفروشید و به شما امکان دسترسی به مشتری گسترده تری را می دهد. > هر سیستم عامل ممکن است نیازها و دستورالعمل های خاص خود را برای فروشندگان داشته باشد. برخی از سیستم عامل ها ممکن است منحصراً روی کالاهای دست ساز متمرکز شوند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است طیف وسیع تری از محصولات را فراهم کنند. در این سیستم عامل ها؟ آیا این سیستم عامل ها پشتیبانی و منابع لازم را برای کمک به فروشندگان ارائه می دهند؟ id = “ezoic-pub-ad-placeholder-636” class = “ezoic-adpicker-ad”/>

    آیا محدودیتی در انواع صنایع دستی که می توانم بر روی این سیستم عامل ها بفروشم وجود دارد؟

    در حالی که بیشتر سیستم عامل ها برای طیف گسترده ای از صنایع دستی باز هستند ، بررسی خط مشی های آنها برای اطمینان از محصولات شما مطابق با دستورالعمل های آنها ضروری است. ezoic-pub-ad-placeholder-637 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

    صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل برای خرید آمازون. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. اطلاعات بیشتری کسب کنید و = “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_9″/>

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی