عمومی

چگونه بین «معنا دارد» و «احساس درست» تعادل برقرار کنیم

چگونه بین «معنا دارد» و «احساس درست» تعادل برقرار کنیم

در بحبوحه بحثی پر جنب و جوش با بنیانگذاران یک سازمان غیرانتفاعی که بر سر دوراهی قرار داشت. کشش چندانی نداشت و سوال این بود که آیا باید برند خود را تغییر دهند. با هم، استدلال های خوبی را هم برای و هم علیه تغییر نام تجاری ارائه کردیم. توصیه نهایی من این بود که بگوییم نه، و اکنون نام تجاری خود را تغییر ندهیم. چرا؟ در حالی که می‌توانستم ببینم که تغییر نام تجاری چقدر منطقی است، اما در این مورد درست به نظر نمی‌رسد. برای من، همین کافی بود.

به عنوان یک رهبر کسب و کار، احتمالاً به شما یاد داده اند که تصمیم بگیرید و توضیح دهید. مبتنی بر تفکر و منطق است و برای منطقی و منطقی بودن پاداش می گیرد. همه چیز در مورد معنا دادن بود، بدون توجه به احساسش.

در عشق سازمان های Amare Way، رهبران مطمئناً برای تصمیم گیری معقول ارزش قائل هستند. و آنها به همان اندازه برای اعتماد به غرایز خود و رفتن به آنچه درست است ارزش قائل هستند – حتی اگر نتوانند دلیل پشت شهود خود را شناسایی یا توضیح دهند. رهبران آماره احساسات خود را بی حس نمی کنند، بلکه آنها را قدرتمند می کنند.

  • به طور کلی، مبنای تصمیمات بزرگ شما چیست؟

  • وقتی چیزی منطقی است، اما درست به نظر نمی رسد، چه کار می کنید — یا برعکس ?

  • چگونه تصمیم می گیرید که آیا یک تصمیم “درست است” یا نه؟

۵ روش آماره برای افزایش ظرفیت خود برای تصمیم گیری متوازن

  1. تصمیمات گذشته را مرور کنید. پنج تا ۱۰ مورد از بزرگترین تصمیمات تجاری و شخصی خود را فهرست کنید. توجه داشته باشید که چه تعداد بر اساس عقل، شهود یا ترکیبی از این دو ساخته شده اند. اکنون در نظر بگیرید که هر تصمیم چگونه انجام شد.

  2. شهود خود را تشخیص دهید. با تصمیمات کوچک بی اهمیت تمرین کنید، مانند قلمی که برمی دارید. به سیگنال‌های داخلی ظریفی که می‌توانند تصمیم شما را راهنمایی کنند توجه کنید (حتی اگر «معنی» نداشته باشند). سپس، این راهنمایی را دنبال کنید.

  3. از بدن خود استفاده کنید. گزینه های تصمیم خود را به عنوان جعبه هایی در مقابل خود تصور کنید. چشمان خود را ببندید، یک نفس عمیق بکشید و به معنای واقعی کلمه وارد کادر گزینه یک شوید. توجه داشته باشید که آیا احساس می کنید ثابت یا لرزان، شفاف یا درهم است. با گزینه های دیگر تکرار کنید.

  4. یک بررسی نهایی را انجام دهید. قبل از متعهد شدن به یک تصمیم، از خود بپرسید که آیا این تصمیم منطقی است یا خیر. توجه داشته باشید که آیا ذهن شما سعی می کند بر شهود شما غلبه کند، و اگر این کار را کرد، چگونه می توانید متوجه این تردیدها شوید و آنها را رد کنید.

  5. مراقبه را تمرین کنید. هر روز به مدت یک دقیقه، هر بار به مدت ۲۰ دقیقه، هر چه هست این کار را انجام دهید. فقط آن را به طور منظم انجام دهید و توانایی خود را برای تصمیم گیری های منطقی و درست افزایش دهید. برای یافتن منابع، «مراقبه برای رهبران تجاری» را در گوگل جستجو کنید. یا با من تماس بگیرید.

یکی از قدرتمندترین ابزار شما به عنوان یک رهبر، شهود شماست. روی شناخت شهود خود سرمایه گذاری کنید و زمانی که ذهنتان می خواهد مداخله کند، آن را مدیریت کنید. مؤثرترین تصمیم گیرندگان می دانند که چگونه برای راهنمایی هم از «حساس داشتن» و هم «احساس درست» استفاده کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی